Wow, das niet niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:26 schreef martend het volgende:
[..]
100 mensen per shift, vijfde deel wil wel een shirtje kopen, maal 6 .. om en nabij de 120
look at mequote:
Ze is vakkundig buiten beeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:45 schreef Urb het volgende:
Dit krijg je er nu van, van die manse wat steuken dat het te stil is!
Nu zitten we uren met die blonde ratelslang opgescheept.
En er staan zeker 500 man beveiliging buiten de poort fouileren en zo, eerst maar eens zien, ik weet niet hoeveel de beveiliging aan kan, volgens mij is dat de bottleneck, waarschijnlijk moeten ze maar op de helft rekenen, dat is reëler, en dan per man 50 euro zakgeld,quote:
ducktape op dr waffel, en andrea kan die bh jattenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is vakkundig buiten beeld.
da's grote smurfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey staat ook overal maar een beetje bij te staan.
beter een wortel in je mond als met pindkaas in je k*ntquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Brabopapa het volgende:
Iedereen aan de wortel, nu zelfs isa ook
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef Toverheks het volgende:
verdomme waar is de visite echt he leuke spontane vrouw swiepen ze de stream weg
nope, zelfde als met de armbandjes, maar dan gaan ze er wel van uit dat er ook inderdaad zoveel mensen komen en kopen.quote:
jip vissen naar complimentjes, checken of ie sterk staatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
Emil bewerkt Isa even ivm centraal leiden.
Nee een lekker gek mens hoppa zo die beha`s laten zien hahaha vond haar wel vermakelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoeld.
Ik bedoelde waarom die twee ineens zo in de mineur waren, och als je dan toch kijkt!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
elke dag uren lot en bil in beeld.2 nietszeggende personen.
lieverdjes van de productie.
er zijn nog genoeg andere mensen ,maar nee hoor.
dus ben er wel ff klaar mee snap je![]()
hij ontpopt zich goed, beter ook persoonlijk iedereen meer betrekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Brabopapa het volgende:
Isa gaat team erg helpen met materiaal uit de stal, Emiel is goed bezig, motiveert zijn hulpjes door zelf ook aktief bezig te zijn,,, a real leader.
Iets in mij zegt dat hij voorlopig de leider mag blijven
Hij formuleerde het iets anders: Het ligt er aan wie het zegt en hóe het gebracht wordt, er zitten wel wat kanttekeningen aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef lwmeffix het volgende:
Emil "Ik kan wel tegen kritiek, maar ligt eraan wie het zegt en hoe die het onderbouwt."
Ruud "Ey, je haar ziet er niet uit"
co-leider samen met Haaike en hij is inderdaad goed bezig vind ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij ontpopt zich goed, beter ook persoonlijk iedereen meer betrekken
ik heb ze 4. probeer je cache legen en dan F5 ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef sjaan58 het volgende:
Kan de streams niet openen, iemand daar ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |