SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ruilen mag volgens Andrea, dus!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef renevanlaaren het volgende:
kan ik korting krijgen,het is tegenwoordig vast prik lot en bil.
bedankt die wil ik graag inruilen
Klopt denk ik, toen het gister weer ter sprake kwam omdat Gio's zakgeld er niet door klopte zei Isa iets van "We zouden er toch niets meer over zeggen/ niet meer over hebben"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Utalpianen er niks meer over mogen zeggen en ze hopen dat de hele heisa rondom dat mens doodbloedt. Het is toch een vorm van imagoschade, al denk ik niet dat Talpa daar echt wakker van zal liggen.
Ze hadden dat mens de tent uit moeten flikkeren imo.
denk dat ze dat ook dachten, door dat anton verhaal, maar dat mens is zo labiel, ze heeft de redactie ook verrast met haar ik blijf actie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Utalpianen er niks meer over mogen zeggen en ze hopen dat de hele heisa rondom dat mens doodbloedt. Het is toch een vorm van imagoschade, al denk ik niet dat Talpa daar echt wakker van zal liggen.
Dat ging over Ruud?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Uitleg TT: Laatste woorden van Lot
Dat denk ik ook, het feit dat ze gezegd schijnt te zeggen "Ik wil terug naar huis" duidend op Utopia is best wel eng.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef martend het volgende:
[..]
denk dat ze dat ook dachten, door dat anton verhaal, maar dat mens is zo labiel, ze heeft de redactie ook verrast met haar ik blijf actie.
Dus dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het alleen. Ik dacht toen over Joey, maar Ruud kwam aanlopen..quote:
100 mensen per shift, vijfde deel wil wel een shirtje kopen, maal 6 .. om en nabij de 120quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dus dat.
Ik erger me niet snel, maar Andrea redt het. Als ik d'r zien, hoor enz enz.
Bil kan niet slapen, onrustig.
Hoeveel shirts moeten de dames voor de BM maken?
Misschien mogen ze niet meer slapen en lamballen. Doorwerken en geen gezeik over tijdnood.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik heb echt een probleem, echt een probleem
Charlot: Ik denk het ook
ligt niet aan de productie, maar aan de bewoners, die boeit het niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef Miek37 het volgende:
Waar ik me nou echt kapot aan erger is dat het in een toko met zoveel geavanceerde apparatuur toch kennelijk heel moeilijk schijnt te zijn om een belletje door te trekken naar binnen, hoeveel mensen hebben we daar nu al voor jan lul voor dat hek zien staan hangen tot er iemand open komt doen! Onbeschoft, onprofessioneel en och toe dan maar, infaam en abject!
Vlinders.......quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: De dingen die ik het op dat shirtje heb gemaakt, heb ik in mijn buik.
Waar heeft ze het over?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik heb echt een probleem, echt een probleem
Charlot: Ik denk het ook
Wat is er aan de hand?quote:
Ik zeg, geen ze een hint als je langs gaatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef martend het volgende:
[..]
ligt niet aan de productie, maar aan de bewoners, die boeit het niet.
Ze is natuurlijk tot over haar oren verliefd op Ruud.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: De dingen die ik het op dat shirtje heb gemaakt, heb ik in mijn buik.
Waar heeft ze het over?
Kan best want gisteren in de uitzending kwam ze er ook niet goed vanaf. De voice-over spotte duidelijk met haar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef martend het volgende:
[..]
denk dat ze dat ook dachten, door dat anton verhaal, maar dat mens is zo labiel, ze heeft de redactie ook verrast met haar ik blijf actie.
Hoop dat sinds nu alles bekend is geworden en op TV is geweest dat haar utopia gaat instorten, dat biomarkt bezoekers haar negeren en dat er geen nieuwe bestellingen meer voor haar binnen komen.
Het dringt door dat Ruud haar slechts als makkelijk te neuken zag?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ze voelt zich niet helemaal lekker of zoiets. Verliefd???
Gewoon die deur intrappen jonguh!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef martend het volgende:
[..]
ligt niet aan de productie, maar aan de bewoners, die boeit het niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef martend het volgende:
[..]
ligt niet aan de productie, maar aan de bewoners, die boeit het niet. Bewoners moeten zelf hun Utopia maken. Het hele mediagebeuren en voorzieningen daarvoor staat daar los van.
Ligt flink wat glasvezel daar, maar de bewoners hebben internet via een dongle
Ja echt! voor de reclame lieten ze Andrea lallend in de microfoon zien en hij zei "Straks zien we hoe Andrea van God los gaat....!"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Kan best want gisteren in de uitzending kwam ze er ook niet goed vanaf. De voice-over spotte duidelijk met haar.
draadloze deurbelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef Miek37 het volgende:
Waar ik me nou echt kapot aan erger is dat het in een toko met zoveel geavanceerde apparatuur toch kennelijk heel moeilijk schijnt te zijn om een belletje door te trekken naar binnen, hoeveel mensen hebben we daar nu al voor jan lul voor dat hek zien staan hangen tot er iemand open komt doen! Onbeschoft, onprofessioneel en och toe dan maar, infaam en abject!
Niemand houdt van Bilquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Dan heeft Bil een probleem, Ruud is zeker niet verliefd op haar.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja echt! voor de reclame lieten ze Andrea lallend in de microfoon zien en hij zei "Straks zien we hoe Andrea van God los gaat....!"
Zeg nou eerst nog maar ff wat er aan de hand is, waarom zijn ze ineens in de mineur, watskebeurt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet zeggen kan aardig afkicken met de 2 in beeld.
nog geen uur aan gehad vandaag ,gaat nu ook weer uit .
ik trek lot en bil echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |