abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137125059
Maar stiekem was haar beleid tóch effectief.

quote:
Bewoners van zogenoemde Vogelaarwijken zijn gezonder dan mensen in andere achterstandsbuurten. Dat blijkt uit onderzoek onder leiding van hoogleraar sociale geneeskunde Karien Stronks aan het Academische Medisch Centrum in Amsterdam.
...
Bewoners van de wijken roken minder, doen in hun vrije tijd meer aan beweging en voelen zich ook beter.
http://www.telegraaf.nl/g(...)ogelaarwijken__.html

[ Bericht 30% gewijzigd door Specularium op 25-02-2014 15:26:59 ]
pi_137125159
Jij weet toch wel Zuidkardinaal, dat effectief beleid heel niet relevant is binnen politieke processen?

Wel goed om te zien dat beleid überhaupt effectief kán zijn. Nu op zoek naar de interveniërende variabelen
pi_137125202
Er is in elk geval één persoon die haar gelooft.

Ella Vogelaar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_137125209
Weer open.

[ Bericht 70% gewijzigd door Specularium op 25-02-2014 15:27:23 ]
pi_137127446
Het probleem van de politiek. Alles moet binnen 4 jaar werken. Werkt het dan nog niet, gaat de opvolger weer de andere kant op. Ligt dat aan de politiek? Misschien. Maar het ligt toch vooral aan de kiezer die alles vandaag verwacht en anders weer op een andere partij stemt wat 'u heeft niet gedaan wat u beloofd heeft.'
pi_137127585
Dat ze meer bewegen in die wijken spreekt natuurlijk voor zich, je blijft best fit als de politie je de hele dag achterna zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137127624
Het laatste stukje op de bronsite vind ik ook wel opvallend:
quote:
Sinds het uitbreken van de crisis is de gezondheid van bewoners van achterstandswijken in heel Nederland verslechterd. Dit bleek echter minder het geval in Vogelaarwijken. ,,De wijkaanpak lijkt de effecten van de crisis te hebben verzacht", aldus Stronks.
Correcte titel zou dus eigenlijk moeten zijn " Bewoners minder ongezond in Vogelaarwijk", want ze zijn niet gezonder geworden, enkel minder ongezond ten opzichte van de rest van Nederland.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:37:18 #8
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137127660
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Correcte titel zou dus eigenlijk moeten zijn " Bewoners minder ongezond in Vogelaarwijk", want ze zijn niet gezonder geworden, enkel minder ongezond ten opzichte van de rest van Nederland.
Precies, ze zaten al op de bodem.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:37:21 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137127662
Is er hard gemaakt dat dit één op één met het beleid van Ella Vogelaar te maken heeft?
pi_137127767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef Richestorags het volgende:
Is er hard gemaakt dat dit één op één met het beleid van Ella Vogelaar te maken heeft?
Welnee, er was effe gewoon niks anders te melden, dan krijg je dit soort loze onderzoeksrapporten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137127986
Inbraak kost best veel energie. Wegrennen voor politie ook.
pi_137130375
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Minder ongezond en dus gezonder (dan de rest). Titel klopt dus gewoon
pi_137131215
Doet me denken aan die grap waarom er niemand ziek is in Turkije ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:36:40 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_137133012
Hoogleraar sociale geneeskunde. :') Waarom is alles waar ''sociaal'' in staat toch zo ongeloofwaardig?
pi_137133291
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
Jij weet toch wel Zuidkardinaal, dat effectief beleid heel niet relevant is binnen politieke processen?

Wel goed om te zien dat beleid überhaupt effectief kán zijn. Nu op zoek naar de interveniërende variabelen
:Y
pi_137133315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Het probleem van de politiek. Alles moet binnen 4 jaar werken. Werkt het dan nog niet, gaat de opvolger weer de andere kant op. Ligt dat aan de politiek? Misschien. Maar het ligt toch vooral aan de kiezer die alles vandaag verwacht en anders weer op een andere partij stemt wat 'u heeft niet gedaan wat u beloofd heeft.'
Ja. precies. :)
pi_137133387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoogleraar sociale geneeskunde. :') Waarom is alles waar ''sociaal'' in staat toch zo ongeloofwaardig?
Correctie, jij vindt dat ongeloofwaardig.

Ik vind het wel een mooi resultaat. Natuurlijk kun je niet met 100% zekerheid zeggen dat dit door het beleid van Vogelaar kwam, maar dat is inherent aan het onderwerp dat je bestudeert.

Mensen zijn nou eenmaal geen elementaire deeltjes die je los van storende variabelen kunt observeren in een laboratorium.

Of je hebt gewoon geen zin om te geloven dat een soft beleid ook vruchten af kan werpen..

[ Bericht 25% gewijzigd door ZuidKardinaal op 25-02-2014 18:54:56 ]
pi_137133572
Meer aan beweging is hun vrije tijd? Ja dat laatste hebben ze in overvloed :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:00:35 #19
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_137133698
Haha, dit onderzoek past niet in mijn straatje dus ik leg het naast mij neer.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_137134160
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Ryon het volgende:
Jij woont niet in een vogelaarwijk? :P
pi_137136424
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Ryon het volgende:
Nou ja als je het idee dat bepaald beleid nooit kan werken tot axioma verheft, dan kan geen onderzoek dat onderuit halen natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_137136633
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja als je het idee dat bepaald beleid nooit kan werken tot axioma verheft, dan kan geen onderzoek dat onderuit halen natuurlijk.
Ja, idd. :Y
pi_137151368
De terpentijn- en azijnbrigade bij "Geenstijl" is al in stelling gezet.

http://www.geenstijl.nl/m(...)dereen.html#comments

Waarom willen mensen toch alleen rapporten lezen die in hun straatje passen. Jarenlang zijn er rapporten geweest over de criminaliteit van Marokkanen die hoger is dan bij niet-Marokkanen. Toen had je linkse terpentijnpissers die een dergelijk rapport naast zich neer leggen onder het mom: Kan niet waar zijn, dit is racisme.
Nu is het helemaal doorgeslagen naar de andere kant. Dit rapport kan niet waar zijn, volgens de rechtse terpentijnpissers, want dit is te knuffelig, sociaal.

In beide gevallen geldt: Lees het eerst eens objectief voordat je zit te zeuren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_137151379
zullen wel heeeeel dure minder rokers en meer bewegers zijn
pi_137151421
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:31 schreef kovenant het volgende:
zullen wel heeeeel dure minder rokers en meer bewegers zijn
Het zal wel weer......zus..... Het zal wel weer zo.
Noem 1 reden waarom het rapport niet gewoon waar kan zijn.
Waarom meteen oordelen: Het zal wel niks zijn, want het is te sociaal..
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')