Het water moet constant koken anders werkt het niet echt, en ik heb geen zin om de hele tijd boven het aanrecht stoom te zitten inhaleren ( doe dit liever in bed of liggend op de bank )quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef Lollertrolle het volgende:
Misschien een dom idee, maar kun je geen waterkoker gebruiken?
Is wel een beetje moeilijk als je opeens een hoestbui hebt in bed ( tijdens het slapen )quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef trovey het volgende:
Bak met heet water, handdoek over het hoofd en stomen maar.
Dat vertelde je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Is wel een beetje moeilijk als je opeens een hoestbui hebt in bed ( tijdens het slapen )
Dat ziet er best interessant uit. Ik twijfel nu tussen die fred (quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat vertelde je niet.Gaat die waterkoker je ook niet helpen.
Zit hier wat tussen?
http://www.allergiewinkel(...)ie-stoombevochtiger/
Oh, je wilt heel je woonkamer vol met hete stoom zetten. Dat was even niet duidelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat ziet er best interessant uit. Ik twijfel nu tussen die fred () en die beurer lb50. Iemand ervaring? Stoom moet heet zijn, maar niet TE heet zodat ik het nog wel kan inhaleren
Nee. Ik wil iets wat stoom produceert wat ik kan inhaleren ( dus niet te heet ), maar ook de kamer bevochtigd en wat ik gewoon op mijn nachtkast kan hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh, je wilt heel je woonkamer vol met hete stoom zetten. Dat was even niet duidelijk.
Lijkt me niet dat stomen met bijv. Vicks hetzelfde is al in een vochtige kamer gaan zitten. Geloof nooit dat een vochtige omgeving zo goed voor je gezondheid is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:48 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee. Ik wil iets wat stoom produceert wat ik kan inhaleren ( dus niet te heet ), maar ook de kamer bevochtigd en wat ik gewoon op mijn nachtkast kan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |