Dat helpt niet bij een deliriumaanval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niemand die daar weet van ff een zakje pakken en rustig zitten?
Niet zo gek dat ze aankomen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Kaleddi het volgende:
En daar gaan weer kilo's aardappelen:
[ afbeelding ]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.quote:
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.
Ook een stukje verveling zal daar de hand in hebben vermoed ik, plus het werkt aanstekelijk voor een hoop mensen, zien eten, is zelf ook gaan eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.
Zondag hebben ze weer wat te doen, toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!
Zou kunnen, maar aan de andere kant ligt er bv. een berg hout buiten waar ze wat mee kunnen. Maar dat ligt er ook alweer een week.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!
eten ze met 2 personen van 1 bord?quote:
Heksen zijn toch goede mensen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Dottey het volgende:
Heksen en ketterij...
gaat het dan altijd alleen maar over Andrea
Moet je nagaan hoeveel ze daar gaan bunkeren wanneer ze écht aan het werk gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef Haropro het volgende:
Zulke borden aardappels overgoten met spekvet aten ze bij mijn opa. Maar ja, die beste man was veenarbeider en werd er dus niet dik van.
Lult inderdaad de oren van je kop, adhd en altijd alles beter weten en continue in het midden van de belangstelling willen staan!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef zwellever het volgende:
Kan die Sjimmie eindelijk eens z'n bek houden?
Wordt er doodziek van dat hij de hele dag overal boven uit moet schreeuwen en alle aandacht op eist.![]()
![]()
keihard bewijs hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef Kaleddi het volgende:
Djodjo is echt geen 5 kilo afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dat laatste nog niet gebeuren, jammer dat ze zo initatiefloos zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef martend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ze daar gaan bunkeren wanneer ze écht aan het werk gaan
het is gewoon net zoals met dat feestje, djodjo overdrijft de juiste getallen wel eensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef Kaleddi het volgende:
Djodjo is echt geen 5 kilo afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |