110 Euro ex verzenden met alleen de RVS band (omdat ik dan weer van het losse spul af moet geraken).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Deshain het volgende:
Vind het een mooi horloge, echter geen interesse in welk bandje dan ook buiten het Orient RVS bandje.
Dit horloge kan ik voor 140,- nieuw kopen online met Orient RVS band, hoeveel zou jij hiervoor willen hebben?
In Haarlem. Verzenden is ook mogelijk hoor.quote:
Ik heb alleen interesse in de klok en het RVS bandje maar vind 100 te veel, het is als kadoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
In Haarlem. Verzenden is ook mogelijk hoor.
Geen probleem!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb alleen interesse in de klok en het RVS bandje maar vind 100 te veel, het is als kado
Ja, precies! Ik nam aan dat kopers wel goed willen inspecteren wat de staat van een horloge is. Zou ik zelf wel willen iig. Heb je interesse?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Wealth het volgende:
dude wat heb jij voor telefoon? een s4 ofzo met 4000x2000 resolutie op een foto?
Oh, ik dacht dat er eerst hierboven stond dat je er 100 voor wildequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen probleem!Voor horloge en RVS wil ik 110, voor het hele pakket 150. Dus met minder dan 100 kunnen we weinig voor elkaar betekenen vrees ik!
Ik bedacht me dat ik dan die losse bandjes moet gaan verkopen en ik wil er graag ineens af. Alle bandjes heb ik specifiek voor bij dit horloge gekocht en kan ik zo snel niet gebruiken voor mijn andere klokjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er eerst hierboven stond dat je er 100 voor wilde
Zoals eerder aangegeven wil ik graag de staat van het horloge goed inzichtelijk maken, daarom heb ik ze in hoge resolutie ingevoegd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:13 schreef BigSmurf het volgende:
Holy shit dude, verklein alsjeblieft die foto's even, dit is echt niet tof als je mobiel zit.
Gratis kick zullen we maar zeggen.
Zet wat kleinere foto'tjes neer en dan je high-resolution eronder in een spoilertag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven wil ik graag de staat van het horloge goed inzichtelijk maken, daarom heb ik ze in hoge resolutie ingevoegd.Hij heeft enkele gebruikerssporen, maar die zijn zeer minimaal.
Ik zweer bij die mesh. Hoewel ik mijn Steinhart OVM (die deze heeft overruled waardoor deze weg mag) op een nato of bracelet draag.. En van mijn Omega heb ik de stalen bracelet juist weer vervangen door een leren band.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Madhouse1979 het volgende:
Zeer mooie klok, het is dat ik al voorzien ben. Draagt het lekkerst met de rubber band vind ik.
Dank voor je bod, degene die 20 Euro meer biedt en hem komt halen (of 26,75 meer biedt en hem laat verzenden) is de nieuwe eigenaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |