Klinkt idd verschrikkelijk saai en vervelend. Wel nuttig werk hoor, aangezien iedereen dat wel kut werk zal vinden, maar niet echt uitdagend idd, dus kan het me voorstellen dat je dat snel zat ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:16 schreef bananenjong het volgende:
Makkelijke klusjes, werkplekken inrichten, pc's installeren, apparaten configureren. Nogal saai werk omdat ik een actief persoon ben. Ik doe mijn werk overigens wel goed en ben geen zeurpiet, dus hoe ik me voel laat ik niet zien aan de mensen waarmee ik werk.
Nou, ik neem aan dat je tijdens het installeren van een werkplek/ software installeren niet veel te doen hebt, pak je smartphone erbij met wikipedia, of op het systeem wat je in aan het richten bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:18 schreef bananenjong het volgende:
@HostiMeister,
Het is 40 uur per week, en mijn dag is best wel goed gevuld. Kan ook niet zomaar n uurtje voor mezelf wat gaan doen zonder dat ik gezeik krijg van collega's.
Bestaat dat andere groep toevallig uit developers/programmeurs?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:36 schreef bananenjong het volgende:
@erikkll & Elfletterig,
Open kaart spelen is een optie. Heb overigens al gevraagd naar wat meer uitdagende opdrachten, alleen het is bijna onmogelijk omdat de groep waarin ik werk vooral hetzelfde werk doet als ik nu. En de andere groep binnen de afdeling is echt hoogopgeleid qua ICT kennis, en daar kan ik simpelweg gewoon niet meedraaien i.v.m. te weinig kennis. Shit is moeilijk..
Mij lijkt dat je met MBO minder kans op mislukken loopt dan met Havo in 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef bananenjong het volgende:
Wat zouden jullie kiezen? En wat lijkt jullie verstandiger?
- in totaal nog 1,5 jaar lang (waarvan 9 maanden stage) mijn progressie stilzetten, saaie dagen doorlopen, en mezelf een zombie voelen.
- in Augustus aan de vavo beginnen en dan misschien in Mei 2015 mijn havo diploma op zak hebben. Echter is dit wel een risico, maar ik kan veel leren qua planning, kennis, en zelfdiscipline. Het is heel erg veel werk en weinig tot geen vrije tijd. Ook lijkt het mij een betere voorbereiding op het HBO. Als ik de vavo niet haal zit ik wel zonder diploma en kan ik dus ook niet naar het HBO.
Maar met de Havo zul je waarschijnlijk meer uitdaging vinden en het idee hebben dat je daadwerkelijk je dagen nuttig invult en progressie maakt. Je hoeft echt niet altijd alles op safe te spelen, zeker niet als je nog jong bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:49 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Mij lijkt dat je met MBO minder kans op mislukken loopt dan met Havo in 1 jaar.
Dat is toch de essentie van een stage?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:36 schreef bananenjong het volgende:
En de andere groep binnen de afdeling is echt hoogopgeleid qua ICT kennis, en daar kan ik simpelweg gewoon niet meedraaien i.v.m. te weinig kennis.
ophouden met je gejammer ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:11 schreef bananenjong het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn stage kan overleven zonder nog ongelukkiger te worden? De mensen op mijn stage zijn ook totaal niet interessant, maar het is al te laat om een nieuwe stageplek te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |