Ik heb de adviezen op dat blog opgevolgd. Na 3 dagen kreeg ik last van mijn maag en ging ik langs bij mijn huisarts. 2 ziekenhuisbezoeken en 1 kijkoperatie later blijkt dat ik darm-aids heb opgelopen. Allemaal door dat helse blog.quote:
Ik hoor net van een huisvriend dat m'n hond blind is geworden. Ongetwijfeld door datzelfde blog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:23 schreef John5 het volgende:
Bovendien ziet mijn hond me niet meer staan. Alsof hij voelt dat mijn zelfvertrouwen door al deze perikelen tot een dieptepunt is gedaald.
Gaddame ja, bah.quote:
Ik had dat ook. Allemaal de schuld van die blog. Daarbij was het niet te vreten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik heb de adviezen op dat blog opgevolgd. Na 3 dagen kreeg ik last van mijn maag en ging ik langs bij mijn huisarts. 2 ziekenhuisbezoeken en 1 kijkoperatie later blijkt dat ik darm-aids heb opgelopen. Allemaal door dat helse blog.
Jij bent zeker de leukste thuis of niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik heb de adviezen op dat blog opgevolgd. Na 3 dagen kreeg ik last van mijn maag en ging ik langs bij mijn huisarts. 2 ziekenhuisbezoeken en 1 kijkoperatie later blijkt dat ik darm-aids heb opgelopen. Allemaal door dat helse blog.
Het is helemaal geen spam. En als het je niet bevalt dan lees je het niet. Is geen verplichting ofzoquote:
Ja is van mij is nog in opstartfase binnenkort meer tipsquote:
Als het van jou is is het dus wel degelijk spam!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 04:03 schreef mysterial het volgende:
[..]
Ja is van mij is nog in opstartfase binnenkort meer tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |