Doe je wel aan voorspel? Geil je haar wel op? Is haar lichaam al warm gelopen of ga je er direct op?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef ohwyeah het volgende:
Ze is een beetje te vastgeplakt aan praktische dingen als:
"dan moet ik me weer aankleden"
"dan dit, dan dat.."
Dus ze wil alleen maar op momenten dat ze niets anders te doen heeft, omdat het anders niet praktisch is.
Helaas heb ik weinig zin om op die voorspelbare momenten te gaan, dus als zij naar bed "moet"quote:Op maandag 24 februari 2014 23:05 schreef trovey het volgende:
Dan heb je seks en ga jij het bed weer uit om wat anders te gaan doen....is het voor jou toch niet op hetzelfde moment als voor haar.
Dat zou het probleem ook deels kunnen zijn, maar dan nog is de andere helft om "praktische redenen" niet handig voor haar. Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe je wel aan voorspel? Geil je haar wel op? Is haar lichaam al warm gelopen of ga je er direct op?
Je gaat er dus direct op?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Dat zou het probleem ook deels kunnen zijn, maar dan nog is de andere helft om "praktische redenen" niet handig voor haar. Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.
Dan doe jij iets niet goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |