abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137111810
Sinds een tijd hebben ik en mijn vriendin steeds vaker zin op totaal verschillende momenten.
Ik hou ervan om tussendoor seks te hebben, terwijl zij graag seks heeft op "vaste" tijdstippen zoals voor het slapen gaan of na het wakker worden.

Ik heb de laatste tijd steeds minder zin om op die momenten seks te hebben, terwijl ik haar voor seks tussendoor ook niet mee krijg om redenen als "dan moet ik me weer aankleden"
Daarbij heb ik het erg druk met m'n eigen zaak en gaat zij al om 22:30 naar bed om weer vroeg op te kunnen staan, dus zit ik weer niet te wachten op 22:20 naar bed met haar te gaan.
Help ik word er moe van.
pi_137111887
Dan heb je seks en ga jij het bed weer uit om wat anders te gaan doen....is het voor jou toch niet op hetzelfde moment als voor haar. 8-)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137111989
Verleid haar dan. Zorg ervoor dat ze wél uit de kleren wil omdat ze gaat genieten. Meer voorspel.
pi_137112062
Ze is een beetje te vastgeplakt aan praktische dingen als:

"dan moet ik me weer aankleden"
"dan dit, dan dat.."
Dus ze wil alleen maar op momenten dat ze niets anders te doen heeft, omdat het anders niet praktisch is.
pi_137112137
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef ohwyeah het volgende:
Ze is een beetje te vastgeplakt aan praktische dingen als:

"dan moet ik me weer aankleden"
"dan dit, dan dat.."
Dus ze wil alleen maar op momenten dat ze niets anders te doen heeft, omdat het anders niet praktisch is.
Doe je wel aan voorspel? Geil je haar wel op? Is haar lichaam al warm gelopen of ga je er direct op?
pi_137112162
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:05 schreef trovey het volgende:
Dan heb je seks en ga jij het bed weer uit om wat anders te gaan doen....is het voor jou toch niet op hetzelfde moment als voor haar. 8-)
Helaas heb ik weinig zin om op die voorspelbare momenten te gaan, dus als zij naar bed "moet"
pi_137112212
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe je wel aan voorspel? Geil je haar wel op? Is haar lichaam al warm gelopen of ga je er direct op?
Dat zou het probleem ook deels kunnen zijn, maar dan nog is de andere helft om "praktische redenen" niet handig voor haar. Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.
pi_137112341
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Dat zou het probleem ook deels kunnen zijn, maar dan nog is de andere helft om "praktische redenen" niet handig voor haar. Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.
Je gaat er dus direct op?

Die praktische bezwaren verdwijnen als je haar kunt laten genieten. Geef haar de volgende keer eens aandacht, gewoon eens niet aan jezelf denken, maar haar zoveel mogelijk laten genieten. Met je lippen, handen en tong.
pi_137112381
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Bijv: een tv programma of spelletje niet willen onderbreken.
Dan doe jij iets niet goed.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 01:30:18 #10
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_137115573
Dan maakt zij maar zin en anders moet je er serieus over gaan nadenken om het uit te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')