Nou het word zo voorjaar... zoek plekjes in de vrije natuur en zet er een paar plantjes per plek neer..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Jaha 't was een ongelukkig gekozen woord, maar waar ik woon is het best gebruikelijk om iemand die je wiet verkoopt een dealer te noemen.
En eh ik zou graag zelf kweken maar ik woon nog half bij m'n conservatieve ouders.(zoals ik al zei ben ik 18) Ik zit op kot (studeer in Leuven), en daar komen m'n ouders en m'n kotbaas soms ook langs. Ooit wil ik wel een plantje, maar nu lijkt me dat nog niet zo'n handig idee. M'n ouders weten wel dat ik het soms rook, maar daar zijn ze fel op tegen en ze denken dat ik het enkel heel af en toe met vrienden doe. Terwijl alcohol helemaal prima is voor hen, hypocrisie.
Junkhoofd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef givemenovacaine het volgende:
Tis maar wat je drugs noemt. Ik vind wiet persoonlijk geen drugs en ik misbruik het ook absoluut niet, dus ik zie het probleem echt niet.
Dit argumentquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef givemenovacaine het volgende:
Tis maar wat je drugs noemt. Ik vind wiet persoonlijk geen drugs en ik misbruik het ook absoluut niet, dus ik zie het probleem echt niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef HalveZware het volgende:
[..]
genoeg ;-) daar gaat 't verder niet om :-)
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:26 schreef budvar het volgende:
DrugsmisbruikDe enige manier om drugs te misbruiken is door het door de wc te spoelen of het op een andere manier weg te gooien.
Het oproken heet gewoon gebruik.
Deze manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:58 schreef Rozzje het volgende:
Niet die assie klappen terwijl je al feunend ippa vangt van een kehba
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |