het telt juist zwaar aangezien deze samen met een ander cijfer het gemiddelde gaat vormen.. En daarbij als het anoniem is hoeven m'n vrienden het toch niet te weten?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef Anosmos het volgende:
Voordelen melden:
-in vergelijking met de rest een hoger cijfer voor een SO dat waarschijnlijk max 10% meetelt ofzo
Nadelen melden:
-al je vrienden kwijt
Doe ermee wat je wilt.
Als het haar vrienden waren, had ze uiteraard ook de antwoorden wel gekregen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef Anosmos het volgende:
Voordelen melden:
-in vergelijking met de rest een hoger cijfer voor een SO dat waarschijnlijk max 10% meetelt ofzo
Nadelen melden:
-al je vrienden kwijt
Doe ermee wat je wilt.
Kans dat ze gaan uitzoeken wie "de mol " is.... is vrij groot.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
het telt juist zwaar aangezien deze samen met een ander cijfer het gemiddelde gaat vormen.. En daarbij als het anoniem is hoeven m'n vrienden het toch niet te weten?
nou er waren ook mensen met onvoldoendes...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Anosmos het volgende:
Als je het aan gaat geven, is de kans groot dat ze erachter komen wie de tipgever was... Zeker als jij de enige bent met een laag cijfer versus allemaal negens en tienen.
idd, het waren vooral van die jongens die altijd spieken en nooit leren.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Kans dat ze gaan uitzoeken wie "de mol " is.... is vrij groot.
Maar andere kant, zoals TheOnlyException al zegt : Als het haar vrienden waren, had ze uiteraard ook de antwoorden gekregen.
kennelijk niet...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Is er bij je docenten dan niet een belletje gaan rinkelen?
Laat ik het je nog mooier vertellen:quote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef Mascha2205 het volgende:
dankjewel allemaal voor jullie reactie! Ik ga het niet doen, ze zullen waarschijnlijk nog wel last krijgen van karma. En bovendien gaan ze op deze manier hun examen in de zesde ook niet halen..
Leraren merken echt niets, dit is al vaker voorgekomen bij mijn zoon in de klas, het wordt zelfs van leerlingen onderling verwacht dat ze een foto nemen van toetsen voor degene die het in moeten halen of voor andere klassen die die toets nog moeten krijgen(wat dan gewoon keer op keer dezelfde toetsen zijn, ook bij so's). Er wordt afgekeken en niet eens op hele stiekeme manieren, er zijn zelfs leraren waar de leerlingen het boek gewoon kunnen gebruiken tijdens de toets.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Is er bij je docenten dan niet een belletje gaan rinkelen?
Dit is juist goed. Inzicht toetsen ipv de leerlingen alleen maar laten stampen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef erodome het volgende:
er zijn zelfs leraren waar de leerlingen het boek gewoon kunnen gebruiken tijdens de toets.
Dan doel ik niet op afgesproken dat het boek gebruikt mag worden... Die toetsen zijn er ook ja...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dit is juist goed. Inzicht toetsen ipv de leerlingen alleen maar laten stampen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef SlipnSlide het volgende:
Als je het aangeef wordt de toets ongeldig en moet je hem nog een keer doen? Dus weer leren, en dan haal je straks een onvoldoende.
Niet aangeven
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef DuTank het volgende:
Vuile snitch.
Ik zou het gewoon niet melden, die mensen komen zich vanzelf wel tegen
Dat hangt ervan af of ze die andere 20 SO's ook kunnen bemachtigen. Voor nu zou ik het gewoon lekker latenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Bart het volgende:
[..].
Lekker door laten gaan, heel slim. Fraude gaat nog twintig SO's door, en dan komt het toch wel uit. Kun je 20 SO's opnieuw leren in plaats van één.
Zit je op het Ibn Ghaldoun? Oh nee, die bestaat niet meer..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef Mascha2205 het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik heb het hele weekend verpest aan leren, leren, leren. Meer dan 1000 woordjes! Nu heb ik vandaag het SO (toets) gemaakt, en ik heb een 6,5... KUT! Maar ongeveer de helft van de klas heeft een 9 of een 10, En nu kom ik er achter dat het SO verspreid is op whatsapp, en die kinderen hebben alleen de 20 woordjes geleerd die op het SO stonden. Dit maakt mij zo kwaad! Ik heb tering hard geleerd, en maar nét een voldoende en pietje heeft maar 20 woordjes geleerd en een 10! Nu zit ik er aan te denken om dit te gaan melden, anoniem.. Alleen ik twijfel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |