abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6205038
quote:
Stiefvader Rowena neergestoken in cel

AMSTERDAM - Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.

De Rotterdammer werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.

Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.

bron: www.nu.nl

Eik mag je het niet zeggen, maar ik vind het ergens wel terecht.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_6205059
Dit mag je niemand toewensen, maar wat een eikel is die man ook, zoiets gruwelijks doen met een klein kindje, en er nog trots op zijn ook... Ik gebruik hem niet vaak, maar dit vind ik echt
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6205066
Kindermoordenaars en pedofielen zijn niet echt populair in de gevangenis.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6205068
Mag je zeker wel zeggen!!!
ik hoop dat ze 'm elke week net niet dood steken zodat hij kan herstellen van z'n verwondingen en daarna nog eens en nog eens en zo verder tot het einde van z'n gevangenisstraf...
pi_6205069
die gast heeft het niet goed gedaan. die oelewapper leeft nog
pi_6205074
Dood hoeft hij niet, hij moet wel berecht worden.

Dagelijks onder de douche in zijn hol geneukt worden door een dikke neger gun ik hem echter van harte.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6205075
Ik vind het trouwens wel vreemd dat een gevangene gewoon 'ongestoord' een andere gevangene kan neersteken, er is toch bewaking enzo
pi_6205080
Tja, what goes around.......?

Het kan natuurlijk niet, maar begrijpelijk is het wel

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_6205084
Hij had niet alleen in zijn nek gestoken moeten worden. wat een misselijke mannetje
pi_6205089
ik hoop dat die schoft net zo'n gruwelijke dood of nog erger sterft als rowena
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_6205103
Ik hoop dat ie op de bovenste ring zit, en "per ongeluk" uitglijd ofzo.....gadver wat een eng mannetje
pi_6205116
Ze moeten hem nu niet koud maken!! Dan komt ie er wel heel makkelijk vanaf.
Hij moet eerst zijn straf krijgen en dan moeten ze ervoor zorgen dat de vele lange jaren in de cel een hel voor hem worden. Dat ie zou wensen dat ie dood was maar nog 15 jaar in de cel moet zitten waar iedereen hem het leven zo zuur mogelijk maakt!!
Screw you guy's ... I'm going home
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:36:03 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205123
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat een gevangene gewoon 'ongestoord' een andere gevangene kan neersteken, er is toch bewaking enzo
Tijdens het luchten of de lunch ofzo, dan zit er niemand tussen de gevangenen.
pi_6205140
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:38:19 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205146
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars

Alles kan als je maar wilt he
pi_6205169
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:

[..]

tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten
pi_6205181
quote:

[..]

Hoe maak ik een scherp voorwerp:
1) stukje plastic (bijv. van pakje cigz)
2) aansteker
3) smelt stukje plastic beetje bij beetje en platpersen
4) herhalen tot je een hard stuk plastic hebt waar je zo een slagader mee openhaalt

Als je zoveel tijd hebt, kun je met een beetje creativiteit zo een mes maken...
Dan nog niet gesproken over alle shit die wordt binnengesmokkeld...

pi_6205185
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kindermoordenaars en pedofielen zijn niet echt populair in de gevangenis.
Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...

Over die stiefvader zeg ik verder maar niks. Anders word ik zo grof dat ik vast gebanned wordt...

pi_6205186
quote:

[..]

Zulke dingen zijn vrij eenvoudig te maken van bijv. een frisdrankfles, oid......
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:41:55 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205194
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:40 schreef skyhigh het volgende:

[..]

tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten

Tis toch maar een voorbeeld, weet ik veel wanneer ze elkaar zien... ik ben er nog nooit geweest
pi_6205196
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:38 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Alles kan als je maar wilt he

Zou niet moeten kunnen in een gevangenis...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:42:35 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6205201
quote:
AMSTERDAM -De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.
Hier lees ik dat hij is neergestoken door een celgenoot. Als het een medegevangene was geweest hadden ze dat toch wel geschreven?

Dat roept bij mij toch wel wat vragen op:
1. Ik wist niet dat ze dat al deden, twee gevangenen in één cel.
2. Ik verbaas me er al helemaal over dat ze een molestgevoelig typje als hij met iemand anders in één cel doen.

Vreemd verhaal.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_6205203
Beter...ik hoop dat hij nog veel meer van dit soort dingen mag meemaken.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:43:51 #24
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_6205214
Ws gewoon veel te druk daar, cellentekort enzo.
pi_6205215
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:41 schreef F-ron het volgende:

[..]

Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...

voor mij is er weinig tot geen verschil tussen een pedofiel en een kinderverkrachter hoor ...
Een pedofiel zal misschien zeggen dat ie echt van kinderen houdt, maar dat is bull ...
burn in hell ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')