quote:bron: www.nu.nl
Stiefvader Rowena neergestoken in celAMSTERDAM - Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.
De Rotterdammer werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.
Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.
Eik mag je het niet zeggen, maar ik vind het ergens wel terecht.
Dagelijks onder de douche in zijn hol geneukt worden door een dikke neger gun ik hem echter van harte.
Het kan natuurlijk niet, maar begrijpelijk is het wel
quote:Tijdens het luchten of de lunch ofzo, dan zit er niemand tussen de gevangenen.
Op donderdag 10 oktober 2002 09:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat een gevangene gewoon 'ongestoord' een andere gevangene kan neersteken, er is toch bewaking enzo
quote:Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:[..]
Tijdens het luchten of de lunch ofzo, dan zit er niemand tussen de gevangenen.
quote:Alles kan als je maar wilt he
Op donderdag 10 oktober 2002 09:37 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars
quote:tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten
Op donderdag 10 oktober 2002 09:36 schreef Slarioux het volgende:[..]
Tijdens het luchten of de lunch ofzo, dan zit er niemand tussen de gevangenen.
quote:Hoe maak ik een scherp voorwerp:
Maar dan nog, hoe komen ze dan aan scherpe voorwerpen? Lijkt me toch dat de bewakers wel op moeten letten of die niet rondslingeren tussen een stel criminelen en moordenaars
Als je zoveel tijd hebt, kun je met een beetje creativiteit zo een mes maken...
Dan nog niet gesproken over alle shit die wordt binnengesmokkeld...
quote:Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...
Op donderdag 10 oktober 2002 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kindermoordenaars en pedofielen zijn niet echt populair in de gevangenis.
Over die stiefvader zeg ik verder maar niks. Anders word ik zo grof dat ik vast gebanned wordt...
quote:Zulke dingen zijn vrij eenvoudig te maken van bijv. een frisdrankfles, oid......
quote:Tis toch maar een voorbeeld, weet ik veel wanneer ze elkaar zien... ik ben er nog nooit geweest
Op donderdag 10 oktober 2002 09:40 schreef skyhigh het volgende:[..]
tijdens de lunch??? bij de lunch zitten gevangenen niet "gezellig" bij elkaar te eten hoor.....er zijn zat andere momenten waar zoiets kan gebeuren, tijdens werk, sport, idd luchten
quote:Zou niet moeten kunnen in een gevangenis...
Op donderdag 10 oktober 2002 09:38 schreef Slarioux het volgende:[..]
Alles kan als je maar wilt he
quote:Hier lees ik dat hij is neergestoken door een celgenoot. Als het een medegevangene was geweest hadden ze dat toch wel geschreven?
AMSTERDAM -De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.
Dat roept bij mij toch wel wat vragen op:
1. Ik wist niet dat ze dat al deden, twee gevangenen in één cel.
2. Ik verbaas me er al helemaal over dat ze een molestgevoelig typje als hij met iemand anders in één cel doen.
Vreemd verhaal.
quote:voor mij is er weinig tot geen verschil tussen een pedofiel en een kinderverkrachter hoor ...
Op donderdag 10 oktober 2002 09:41 schreef F-ron het volgende:[..]
Betreft pedofielen valt dat wel mee, hoor. Alleen kinderverkrachters zijn niet echt populair...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |