Even de beheerder van je stadsverwarming bellen. Klinkt als een defect in de klep, die sluit om een of andere reden niet af.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef robkuh84 het volgende:
Hallo allemaal,
Na lang googelen toch maar hier een topic geopend.
Ik heb sinds een maand een nieuwe woning.
Mijn probleem is dat als ik de kamerthermostaat gewoon om laag zet en een radiator open (dus de knop van het sneeuw-icoontje op 5 draai) dan wordt de radiator enorm warm. Dit zou toch niet mogen gebeuren lijkt mij. Dit geldt trouwens niet voor 1 radiator, maar dit geldt voor alle radiatoren in huis.
Ik weet niet of het nog invloed heeft, maar ik woon in een huis met stadsverwarming.
Wie kan mij helpen????
Alvast bedankt!!!
Gr. Rob
Ik betaal maandelijks een deel aan q-energie voor de huur van de warmtewisselaar en maandelijks een bedrag aan Essent.quote:[..]
Even de beheerder van je stadsverwarming bellen. Klinkt als een defect in de klep, die sluit om een of andere reden niet af.
Q-energie.quote:
Ik heb de radiatoren eerst open gedraaid en vervolgens de thermostaat aan de muur eraf geschroefd en de draadjes ontkoppeld. de radiatoren blijven warm...quote:Dit valt heel makkelijk te testen. Haal de thermostaat van de muur en ontkoppel de draadjes. Draadjes los van elkaar? Installatie herkent geen warmtevraag en de warmtetoevoer moet stoppen.
Beheerder nieuwe klep laten plaatsen, en als je hem dan nog steeds kunt overkopen voor 220,- gelijk doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:38 schreef robkuh84 het volgende:
[..]
Ik heb de radiatoren eerst open gedraaid en vervolgens de thermostaat aan de muur eraf geschroefd en de draadjes ontkoppeld. de radiatoren blijven warm...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |