Zo'n beetje alles.quote:
Gewoon halen dan toch, je koopt hem voor jezelf en niet voor wat een ander er van vindt.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:07 schreef avicci het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)tw-steel%3B300%3B450
Dit vind ik wel nicee
Nee doe maar niet daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk anders even hier: LIF / Pimp hier met je horloge(s) [deel 52]
daar zitten de kenners.
Dan zou ik die doen als ik jou was.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:07 schreef avicci het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)tw-steel%3B300%3B450
Dit vind ik wel nicee
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee idd, daar smeren ze je zomaar zo'n afzichtelijke Rolex aan..
Wat is dan wel je smaak?quote:
deze boys hier dragen allemaal rolex, vandaar de haat naar jouquote:
Tering wat lelijk, die horloges met 200 cijfertjes en dingetjes eropquote:Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef Woelwater het volgende:
Mijn smaak:
dagelijks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gelegenheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer, maar ik ga niet vreemd qua merk
Allemaal functioneel jahquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:03 schreef eend112 het volgende:
Tering wat lelijk, die horloges met 200 cijfertjes en dingetjes erop
Haha oke sorry ik vind het niet lelijk, het is gewoon niet mijn smaakquote:
Zat al gelijk te zoeken naar een Rolex met een stopwatch met 10 rondetijden, maar kwam hem niet tegen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha oke sorry ik vind het niet lelijk, het is gewoon niet mijn smaak
toch al wel vaak positieve opmerkingen van chicks gekregen op mijn horloge, zonder ermee te pochen ofzo. Valt ze gewoon op, is het teken van een man met oog voor details, iemand met stijl.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die het boeit wat voor horloge een man om heeft maar goed, het is uiteindelijk je eigen persoonlijke smaak
Als jij graag wil rondlopen met een Lorus horloge om je pols moet je dat lekker blijven doen
Lees je bericht eens zelf terug gastquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
toch al wel vaak positieve opmerkingen van chicks gekregen op mijn horloge, zonder ermee te pochen ofzo. Valt ze gewoon op, is het teken van een man met oog voor details, iemand met stijl.
is gewoon harde truthquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:10 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Lees je bericht eens zelf terug gast
nvm, stond er alquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef avicci het volgende:
Zo juist de tw steel canteen tw1 besteld
En dan een TW Steel bestellenquote:
Maar je kan bij een beroving wel de kroon uittrekken en de overvaller ermee neer knuppelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef Skv het volgende:
Echt een gedrocht van een horloge wat je hebt gekocht.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je kan bij een beroving wel de kroon uittrekken en de overvaller ermee neer knuppelen.
En bij het stappen kunnen je pillen er in. Maar dan loop je nog steeds met een wandklok om je pols.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je kan bij een beroving wel de kroon uittrekken en de overvaller ermee neer knuppelen.
Waarom de kroon, iets wat je als het goed is over het algemeen slechts twee maal per jaar gebruikt, zó ontzettend groot maken? Dit vind jij mooi? Ik vind het een afgrijselijk lelijk stuk staal...quote:
Voor op Fok zijn dat hele normale reacties hoor. Lekker iemand afzeikenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef avicci het volgende:
Heb hem al gekocht.
Alleen vind jullie reacties beetje raar haha, zie zo veel mensen met tw steel horloge maar blijkbaar heeft niemand op dit forum die smaak als mij haha
Jouw reacties zijn eerder raar...het lijkt wel of je voor TW werktquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef avicci het volgende:
Heb hem al gekocht.
Alleen vind jullie reacties beetje raar haha, zie zo veel mensen met tw steel horloge maar blijkbaar heeft niemand op dit forum die smaak als mij haha
Adjusting the timequote:
Gastquote:
In 't Engels... Ik ben bang dat je TS te hoog inschat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Adjusting the time
Pull the crown out to
the 2nd click position so
that the second hand
stops at (0) position.
Turn the crown to set
the hour and minute
hands.
Adjusting the date
Pull the crown out to
the 1st position.