abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137095541
Toen hij amper vier dagen was, werden de voorpootjes van Mercury afgerukt door een grasmaaier. :'( Zijn leven werd gered door een dierenarts *O* die besloot het gewonde diertje geen spuitje te geven. Sindsdien gaat het de kitten voor de wind en heeft hij leren leven met zijn handicap.

Ondanks het gebrek aan voorpoten, straalt Mercury volop levenslust uit.
Zijn baasjes hebben Mercury aangeleerd hoe te bewegen zonder voorpoten. 'Hij doet alles wat andere katten doen', zeggen ze. 'Hij dolt met z'n speeltjes, springt op het bed, speelt met andere katten en denkt dat hij de koning van de wereld is'. _O_ _O-

Rolwagentje :D
Wanneer Mercury volgroeid is, kan overwogen worden om hem een rolwagentje aan te meten. In afwachting geniet het rakkertje met volle teugen van het leven.

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)er-voorpootjes.dhtml

Feel good momentje :) w/
  maandag 24 februari 2014 @ 17:47:31 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137096947
O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_137097004
O+
pi_137097071
Awww, wat leuk !!! O+ O+ O+

:')
pi_137097764
Dat dieren zich makkelijker aanpassen aan missende lichaamsdelen, oh absoluut. Maar hierbij denk ik dan alleen maar aan dat dat beestje zich nooit goed zal kunnen wassen, verdedigen, klimmen, kattenbak graven, geur markeren met pootjes, speeltjes/prooien vangen, ... met andere woorden, een groot deel van zijn natuurlijke gedrag kan dit katje nooit uitvoeren. Dat ie niet echt anders gewend is, ok, maar het lijkt me dat dat instinct om bijvoorbeeld te graven niet weg is. En ik denk dat ie later ook veel meer kans maakt op problemen met z'n lijfje omdat het op andere plekken dan normaal belast wordt. Misschien ben ik dan een Debbie Downer, maar ik vind 't best wel sneu :@
  maandag 24 februari 2014 @ 18:42:26 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_137098627
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Holyme het volgende:
Dat dieren zich makkelijker aanpassen aan missende lichaamsdelen, oh absoluut. Maar hierbij denk ik dan alleen maar aan dat dat beestje zich nooit goed zal kunnen wassen, verdedigen, klimmen, kattenbak graven, geur markeren met pootjes, speeltjes/prooien vangen, ... met andere woorden, een groot deel van zijn natuurlijke gedrag kan dit katje nooit uitvoeren. Dat ie niet echt anders gewend is, ok, maar het lijkt me dat dat instinct om bijvoorbeeld te graven niet weg is. En ik denk dat ie later ook veel meer kans maakt op problemen met z'n lijfje omdat het op andere plekken dan normaal belast wordt. Misschien ben ik dan een Debbie Downer, maar ik vind 't best wel sneu :@
Daar had ik niet bij stilgestaan. Je heb wel een punt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_137101447
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Holyme het volgende:
Dit!
pi_137233617
:'( Hoe komt een kitten van 4 dagen in de buurt van een grasmaaier?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_137245890
Flora?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')