pics or it didn't happenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Nu we t over shorts hebben besef ik me ineens dat ik gewoon een DC boxer aan heb!
Sorry Lebeau!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hypocriete zak!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Nu we t over shorts hebben besef ik me ineens dat ik gewoon een DC boxer aan heb!
Sorry Lebeau!!!!
In die regionen moet je t idd zoeken jaquote:
Ik vind z'n okselhaar een beetje onsmakelijk.quote:
Te butch?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind z'n okselhaar een beetje onsmakelijk.
Dat zal het wel zijn.quote:
quote:
Ik dacht ook dat hij dat merk bedoelde. Heb er zelf geen boxers van, maar het is wel lange tijd m'n go-to schoenen merk geweest. Vooral omdat de schoenen vaak wat breder vallen, wat goed past bij m'n lompe voeten.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:46 schreef Dirk het volgende:
Ik dacht overigens dat je dat skatemerk bedoelde. Daar heb ik er eentje van.
[ afbeelding ]
Misschien dat ik het verkeer op vat, maar dit klinkt als een uitnodiging.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die regionen moet je t idd zoeken ja
Nog even, dan kun je je elke dag kleden in Jeremy Scott!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef wonderer het volgende:
Seriously though, niemand ziet aan me dat ik homo ben
Dat mag wel iets minder idd. Het is nu net alsof hij een voorraad zware shag onder z'n oksel heeft geklemd.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Of, als je een beetje met je ogen knijpt, of er een nogal harige spin wacht tot er een prooi langs komt.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat mag wel iets minder idd. Het is nu net alsof hij een voorraad zware shag onder z'n oksel heeft geklemd.
Volgens mij wordt er in geen enkel ander SC topic zo weinig onderling geneukt als hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Misschien dat ik het verkeer op vat, maar dit klinkt als een uitnodiging.![]()
De jongen of de outfit?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel lelijk, ofzo..
Maar in ieder geval niet normaal.
We gaan gewoon bruut tegen stereotypen over mannen en homo's in met z'n allen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in geen enkel ander SC topic zo weinig onderling geneukt als hier..
Kan dat niet tijdens een enorme gangbangmeet, ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef LeBeau het volgende:
We gaan gewoon bruut tegen stereotypen over mannen en homo's in met z'n allen.![]()
Dat was vroeger wel anders tochquote:Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in geen enkel ander SC topic zo weinig onderling geneukt als hier..
Ik moet aan vruchtenhagel denken.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel lelijk, ofzo..
Mijn vent heeft ooit met Gboy27 geneukt, maar die pleegde toen meteen zelfmoord dus ik weet niet of dat nog telt.quote:
En OF het is een vlekje op de foto, OF hij heeft freakishly lange haren bij z'n tepelsquote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
GATVEEEEEEEEEEER ik zie het!!!!!! *vom*quote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
En OF het is een vlekje op de foto, OF hij heeft freakishly lange haren bij z'n tepels
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En OF het is een vlekje op de foto, OF hij heeft freakishly lange haren bij z'n tepels
DC comicsquote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij dat merk bedoelde. Heb er zelf geen boxers van, maar het is wel lange tijd m'n go-to schoenen merk geweest. Vooral omdat de schoenen vaak wat breder vallen, wat goed past bij m'n lompe voeten.
quote:[..]
Misschien dat ik het verkeer op vat, maar dit klinkt als een uitnodiging.![]()
Waarom zitten z;n benen met ene elastiek aan elkaar vast?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel lelijk, ofzo..
Anders waait 'ie weg, dat zie je toch? Gaat nog maar net goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zitten z;n benen met ene elastiek aan elkaar vast?
Kennikniequote:
Ik dacht eerst dat t iets op mijn scherm wasquote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
GATVEEEEEEEEEEER ik zie het!!!!!! *vom*
WHAT THE FUCK, echt....
Hij heet volgens mij Nathan. Daarom dacht ik laatst dat het over hem ging toen dat linkje van die film voorbij kwam. Maar dat was hij dus niet. Of ken ik hem niet via hier?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Kenniknie
Uit Best?
Wij willen foto's!!!
Holy shit, dat was me nog niet opgevallen!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-TRIP- zie ik wel tussen oude posters in deze reeksquote:
Ooooo, die ken ik wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij heet volgens mij Nathan. Daarom dacht ik laatst dat het over hem ging toen dat linkje van die film voorbij kwam. Maar dat was hij dus niet. Of ken ik hem niet via hier?.
WTF?!?!?!?!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Cosmo. het volgende:
-TRIP- zie ik wel tussen oude posters in deze reeks
Ja, nee, die bedoel ik dus juist niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ooooo, die ken ik wel ja
Die woont in Utrecht.
Wacht. Maar de Nathan die ik bedoel IS de jongen van de film.
Jij bedoelt dus een andere Nathan?
Buiten de reeks heb ik er wel een paar gehad ja. ("Diiiiiirk, ik word eigenlijk toch maar niet opgewonden van een pé-nis."quote:Op maandag 24 februari 2014 17:15 schreef LeBeau het volgende:
Er is hier in ieder geval, binnen of buiten de reeks, genoeg afgeneukt dat mensen de namen compleet kwijt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet weer eens naar mijn kapper zie ik. Ze hebben een nieuwe "host"
L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn de taken van een host precies? Koffie zetten? Koekjes uitdelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet weer eens naar mijn kapper zie ik. Ze hebben een nieuwe "host"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Nee. Ik ken dat hele Gboy verhaal eigenlijk niet moet ik zeggen. Dacht altijd dat dat een kloon was van je, Gellarboyquote:Op maandag 24 februari 2014 17:18 schreef Dirk het volgende:
Ang3l, heb jij hem eigenlijk ooit ontmoet? Frank dus, niet Nathan.
Hoezo was?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
WTF?!?!?!?!.
Fotoboek van -TRIP-
Dat is Gboy27. Was.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zijn de taken van een host precies? Koffie zetten? Koekjes uitdelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afspraken inplannen. Watertje halen, wijntje inschenken. Je haren wassen en dan zo'n 10min je betasten op je hoofd met een massage en zoVoelt altijd wat awkward.
L'Amour menaçant:
Ik geloof dat ie zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Zelfmoord gepleegd helaasquote:
Was dat geen hoax?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie zelfmoord heeft gepleegd.
Ja.quote:
Vergeet "Lekker zijn om klanten vaker terug te laten komen" ook vooral niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afspraken inplannen. Watertje halen, wijntje inschenken. Je haren wassen en dan zo'n 10min je betasten op je hoofd met een massage en zoVoelt altijd wat awkward.
Hoezo spijtig?quote:
Denk niet dat de dierbare van hem in de polonaise gingen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoezo spijtig?
Hij heeft meerdere pogingen ondernomen en uiteindelijk ging z'n wens in vervulling..
Soms kan t rust geven.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Denk niet dat de dierbare van hem in de polonaise gingen.
Dat natuurlijk sowieso.quote:Ik vind het feit dat hij zelfmoord moest plegen spijtig, had liever gezien dat hij gewoon gelukkig was.
1: Ahja dat wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms kan t rust geven.
[..]
Dat natuurlijk sowieso.
Wel alleen op dinsdag, dus dat moet je maar uitkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wel alleen op dinsdag, dus dat moet je maar uitkomen.
Ja, er is wellicht wat internet stalking geweest.
Joh! Ik dacht dat jij ook in dat Truth or Dare clubje zat. Met Dave ook enzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik ken dat hele Gboy verhaal eigenlijk niet moet ik zeggen. Dacht altijd dat dat een kloon was van je, Gellarboy
Truth or d..... nee?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef Dirk het volgende:
[..]
Joh! Ik dacht dat jij ook in dat Truth or Dare clubje zat. Met Dave ook enzo.
In z'n wattes?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn fotoboekjequote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In z'n wattes?![]()
Nee, ik zat op de website van de kapper.
Hij had geen dierbaren. Hij was als kind misbruikt door z'n ouders en eindigde uiteindelijk als een tandloze, drugsverslaafde hoer. Je zou er nog geen bloemkool voor betalen, maar blijkbaar was er een markt voor.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef theunderdog het volgende:
Denk niet dat de dierbare van hem in de polonaise gingen.
Heeft RTL4 al een optie?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij had geen dierbaren. Hij was als kind misbruikt door z'n ouders en eindigde uiteindelijk als een tandloze, drugsverslaafde hoer. Je zou er nog geen bloemkool voor betalen, maar blijkbaar was er een markt voor.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij had geen dierbaren. Hij was als kind misbruikt door z'n ouders en eindigde uiteindelijk als een tandloze, drugsverslaafde hoer. Je zou er nog geen bloemkool voor betalen, maar blijkbaar was er een markt voor.
Nou... Er zijn toch redelijk wat ONS'jes en relaties.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
Blijkbaar lag zijn gat in de markt!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef theunderdog het volgende:
Maar hoezo markt voor?
Was die letterlijk een hoer?
Oh my gay, ik heb echt serieuze brainleaks vandaag. Drugs are bad mmmkay?quote:
Oooh, ik dacht dat dat DennisMoore was.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat is vast van voor mijn tijdquote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh my gay, ik heb echt serieuze brainleaks vandaag. Drugs are bad mmmkay?
Was een nachtelijk spin-off topic wat in de ochtend altijd helemaal leeg geëdit was, vanwege alle heftige uitspraken die iedereen daar schijnbaar deed.
Miaaaauuuuuuuuwwww!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat dat DennisMoore was.
Is Sanne goed met krullen? Mijn kapper heeft toch wel een duidelijk voorbeeld nodig van wat ik wil (via een foto), anders valt het toch een beetje tegen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn fotoboekje
O en mijn kapster is die Sanne
Mocht je dat willen weten. En de eigenaresse is een kennis van uit m'n dorp.
Niet te snel, alles behalve.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar lag zijn gat in de markt!
Oke. Too soon?
zoiets?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb een hekel aan dat-dat zinnen. Of je-je zinnen.
"Wil je je jas aan doen?", daar maak ik dan "wil jij jouw jas aan doen" van, maar dan is het net weer alsof je echt benadrukt dat jij JOUW jas aan moet doen (en blijf met je vuile poten van mijn mooie jas af). Terwijl je dat dan niet bedoeld.
En dat dat zinnen zijn nog erger, want je kunt dat niet zo maar vervangen door iets anders.
Ja dan heb je dat dat dat raar staatquote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
"Wil je je jas aan doen?", daar maak ik dan "wil jij jouw jas aan doen" van, maar dan is het net weer alsof je echt benadrukt dat jij JOUW jas aan moet doen (en blijf met je vuile poten van mijn mooie jas af). Terwijl je dat dan niet bedoeld.
En dat dat zinnen zijn nog erger, want je kunt dat niet zo maar vervangen door iets anders.
Dan zou ik gaan voor "Wil jij je jas aan doen?".quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
DennisM is je andere slachtoffer zo te merkenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb niets over Nathan gezegd!
Redelijk, maar ik doe in zijn geval altijd extra mijn best.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef theunderdog het volgende:
Ben jij altijd zo tactisch en genuanceerd?
IK DACHT DAT JIJ DENNISMOORE WAS!!!!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Oooh, ik dacht dat dat DennisMoore was.
Jullie liggen elkaar niet en toch heb je hem geneukt?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Dirk het volgende:
[..]
Redelijk, maar ik doe in zijn geval altijd extra mijn best.. Hij en ik konden elkaar echt niet luchten of zien. Hij presteerde het volcontinu om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Tja, en toen 'ie dood ging heb ik niet op miraculeuze wijze mijn mening bijgesteld ofzo. Opgeruimd staat netjes, waste of space.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JIJ DENNISMOORE WAS!!!!!!.
Iemand die misbruikt is door zijn ouders en vrijwel geen toekomstperspectief had was instaat jou het bloed onder de nagels vandaan te halen?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Dirk het volgende:
[..]
Redelijk, maar ik doe in zijn geval altijd extra mijn best.. Hij en ik konden elkaar echt niet luchten of zien. Hij presteerde het volcontinu om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Tja, en toen 'ie dood ging heb ik niet op miraculeuze wijze mijn mening bijgesteld ofzo. Opgeruimd staat netjes, waste of space.
Wrijf het er nog maar even in.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef Bartjebart het volgende:
Oh wacht... dat was Pieter... laat maar
Is dat echt de eerste, enige reden?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hahahaha, ohhhhhh. als er een hel is ga ik er bij deze heen.
Vroeger zat ik enórm in m'n emotie hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Toch knap van hem..of ben jij gewoon zeer makkelijk uit de tent te lokken?
Dat spijt me voor je.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Vroeger zat ik enórm in m'n emotie hier..
Uiteraard. Als je al dat anoniem aarsneuken met homo's in darkrooms op 3 verschillende drugs niet meetelt natuurlijk.quote:
Dank je, dat waardeer ik!quote:
Gelukkig, mag ik weten wat er speelde?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dank je, dat waardeer ik!
Het spijt mij ook voor mezelf.
Heden ten dage gaat het stukken beter.
Als er een hel bestaat, wat in onze maatschappij toch over het algemeen de hel uit de Abrahamitische religies is, dan denk ik dat je daarmee al een plekje had veroverd ja. Iedereen hier, alleen voor het homo zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je al dat anoniem aarsneuken met homo's in darkrooms op 3 verschillende drugs niet meetelt natuurlijk..
Ik, alle engelen voor mezelfquote:Op maandag 24 februari 2014 17:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als er een hel bestaat, wat in onze maatschappij toch over het algemeen de hel uit de Abrahamitische religies is, dan denk ik dat je daarmee al een plekje had veroverd ja. Iedereen hier, alleen voor het homo zijn.
Maar goed, als alle homo's naar de hel gaan, wie wil er dan nog naar de hemel?
Tussen hem en mij bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
Gelukkig, mag ik weten wat er speelde?
Pfoe, geen idee meer. We moesten elkaar gewoon niet. Echt twee totaal verschillende types. Hmm, ik denk trouwens dat mijn irritatie ontstond uit het feit dat hij ineens (quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond het vreemd dat Dirk me niet bekend voorkwam, omdat hij er al zo lang is, maar ik zie dat we 10 jaar geleden alleen in HOMO #767 beiden gepost hebben.
Waar was je al die jaren, Dirk?
Wat?quote:
Ah.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Topic 1: SC / Het Centrale Homo Topic.
Kijk eens naar de UI van de TS en vergelijk
Gordon? Joling? Beatrix? Wie?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Jullie raden nooit wie ik zojuist tegen kwam bij de AH.
Die jongen van de kapperquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
DM?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ang3l...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
was het tech ? Die woont nu in ijslandquote:Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, nee, die bedoel ik dus juist niet..
Als het Gboy27 was dan krijgt het topic wel een hele onverwachte wending.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Morgen! Psies!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
Deze reeks is al 12 jaar oud?En dan nog niet eens de 3200 delen hebben gehaald.
ik weet t weet t ik weet t!!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat zei je? "Weet je niet wie ik ben?! Jullie moeten auditie bij MIJ doen!"? En toen gooide je de hoorn erop?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En anders word je zojuist gebeld of je auditite komt doen voor t parktheater.,....... Over 20 min!
Zeg hallo, ik ben net thuis man!!!!!
Nee. Jerre heeft me er uiteindelijk bijgehaald.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef Dirk het volgende:
Ang3l zat jij dan ook niet in het allereerste topic van deze reeks?
kniebeschermers om te zingen en acteren?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef Peter het volgende:
Kniebeschermers ombinden, tanden poetsen en gaan!
Neeej, om je rol veilig te stellen bij een leuke regisseurquote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
kniebeschermers om te zingen en acteren?
Ik wel. Met een andere username.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef Dirk het volgende:
Ang3l zat jij dan ook niet in het allereerste topic van deze reeks?
Misschien wat oostblok-twinks posten..?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik wel. Met een andere username.![]()
Maar zelfs Vlarp komt hier niet meer.
Ik zat dan wel niet in het eerste topic, maar toch vrij vroeg geloof ik. En met vlagen kom ik dan weer ff terug...quote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik wel. Met een andere username.![]()
Maar zelfs Vlarp komt hier niet meer.
Ja, die was het!!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:31 schreef Stroekie het volgende:
was het tech ? Die woont nu in ijsland
quote:
PAR-DON?!quote:
Vooral gezellig.quote:
Had je nog tijd over dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Uh. Ja. Ik heb dus voortaan iedere maandag een workshop van t parktheater. Of zo. Met een meisje van theaterplan, en een van de spelers van Warhorse. En mijn buurvrouw. En een regisseur en zo. Dus uuuuh. Ik moet even teksten leren voor over twee weken. Help. Of zo.
Dus.
En nu ga ik eten want dat had ik nog niet gedaan.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Uh. Ja. Ik heb dus voortaan iedere maandag een workshop van t parktheater. Of zo. Met een meisje van theaterplan, en een van de spelers van Warhorse. En mijn buurvrouw. En een regisseur en zo. Dus uuuuh. Ik moet even teksten leren voor over twee weken. Help. Of zo.
Dus.
Volgens welke user???quote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
1!
Maar volgens een zekere user is dat geen man... Die tweede wel...
Dit zijn hele normale plaatjes hoor, niets pornografisch ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Cosmo. het volgende:
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar plaatjes in spoilers.
Hij wiens naam niet genoemd zal worden!quote:
Want? en zeg dan tenminste in welk topic het beweert word....quote:Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wiens naam niet genoemd zal worden!
Pornografisch of niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit zijn hele normale plaatjes hoor, niets pornografisch ofzo.
Ik vind het raar dat-dat niet automatisch kan. Of dat er geen spoilertagknopje is. Wel eenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:46 schreef Cosmo. het volgende:
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar plaatjes in spoilers.
1 |
1 2 3 | <?php ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat-dat niet automatisch kan. Of dat er geen spoilertagknopje is. Wel een
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
maar geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..= spoilerknopje
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
Beweerd wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want? en zeg dan tenminste in welk topic het beweert word....
Haha in dit topicquote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want? en zeg dan tenminste in welk topic het beweert word....
Misschien is hij al terug..quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha in dit topic
Was een nogal oppervlakkige en koppige user... En op de een of andere manier werkte het toch bijna altijd zo dat wanneer zijn naam genoemd werd hij terugkeerde
Is hij nog steeds gebanned eigenlijk?quote:
Ah, maar het was in ieder geval iemand die van mening was dat je pas een man bent als er flinke spieren te zien zijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha in dit topic
Was een nogal oppervlakkige en koppige user... En op de een of andere manier werkte het toch bijna altijd zo dat wanneer zijn naam genoemd werd hij terugkeerde
Als zijn naam is doorgestreept in zijn profiel, dan wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is hij nog steeds gebanned eigenlijk?
Alleen extreem extreem gespierd is het een man...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, maar het was in ieder geval iemand die van mening was dat je pas een man bent als er flinke spieren te zien zijn?
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is hij nog steeds gebanned eigenlijk?
Ah, en kwamen er nog valide argumenten of?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen extreem extreem gespierd is het een man...
Wat heeft hij gedaan dan?quote:
Ja... dat hij dat vond dus dan was dat zo...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, en kwamen er nog valide argumenten of?
Want jij hebt in al die 10000en posts ooit een dikke lijn in een post gezien?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dacht dat-dat gewoon een dikke lijn was.
Geen idee, ik heb al een jaar ofzo geen modrechten meer dus kan zijn notes niet inzien. Meestal bij zo'n langdurige ban bevat het een kloon van iemand.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan dan?![]()
Dit is best lang
Ah, toevallig ook iemand die vaak in het bodybuildingtopic post of?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja... dat hij dat vond dus dan was dat zo...
Geen idee...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, toevallig ook iemand die vaak in het bodybuildingtopic post of?
Zie jij ooit dikke lijnen in een post dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik dacht dat-dat gewoon een dikke lijn was.
Nee. Wel in het GTST topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, toevallig ook iemand die vaak in het bodybuildingtopic post of?
Maar het ging niet om wat je draagt, kijkt, zegt, eet, etc, maar puur om de ontwikkeling van je spieren...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, een echte macho-man inderdaad.....
Oh?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb al een jaar ofzo geen modrechten meer dus kan zijn notes niet inzien. Meestal bij zo'n langdurige ban bevat het een kloon van iemand.
Iemand die GTST kijkt kan geen macho-man zijn?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, een echte macho-man inderdaad.....
Waarom?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik kom net uit de sportschool, daar lopen ook van die vleesbonken rond. Voel ik me toch wel inadequaat
En stoute dingen heeft gedaan. Hij was niet zo netjes in het algemeen, maar dat is normaal een waarschuwing of een paar dagen ban.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh?
Wat boeit het dat iemand een kloon heeft?
Oh jawel, maar ik vind het wel wat ironisch hebben. Beweren dat iemand met niet zoveel spiergroei geen echte man is, maar zelf gtst kijken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Iemand die GTST kijkt kan geen macho-man zijn?
Als ik beter mijn best had gedaan de afgelopen paar jaar,had ik er een stuk beter uit kunnen zien inmiddels.quote:
Hoe bedoel je "beter"?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik beter mijn best had gedaan de afgelopen paar jaar,had ik er een stuk beter uit kunnen zien inmiddels.
Dat betekent gewoon "kijk het is een leeuw" of zoietsquote:
Huh? Je was net overal van af.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Dus.
Meer progressie. Ik ben lui.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "beter"?
Als ik je foto,s zie dan is er niets mis met je uiterlijk.
Kiiiijjjjjjjjk het is een leeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:Op maandag 24 februari 2014 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon "kijk het is een leeuw" of zoiets
Maar progressie in welke zin? meer spieren?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer progressie. Ik ben lui.
Overigens zijn de foto's in mijn fotoboek redelijk oud.
Goed in vorm. Ik hoef geen ondergoedmodel te worden, maar ik wil er wel goed uitzien. Eigenlijk moet er vooral vet af maar cardio vind ik stomquote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar progressie in welke zin? meer spieren?
Wat is het lijf waar je graag naartoe wil werken?
Investeer dan liever tijd in zelfacceptatie in plaats van zelfverbetering, want in elke sportschool loopt een groepje bonken en zo worden we geen van allen ooit. En zelfs de wereldberoemde pornosterren waar ik mee gewerkt heb waren vaak net zo onzeker als ik. Dus what's the fucking use, als het uiteindelijk toch niks helpt?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik kom net uit de sportschool, daar lopen ook van die vleesbonken rond. Voel ik me toch wel inadequaat
Ja, of Patty Brard in een badpak.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:04 schreef wonderer het volgende:
Dat betekent gewoon "kijk het is een leeuw" of zoiets
Die bonken zijn qua aantrekkelijkheid ook niet echt iets om een voorbeeld aan te nemen....quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
Investeer dan liever tijd in zelfacceptatie in plaats van zelfverbetering, want in elke sportschool loopt een groepje bonken en zo worden we geen van allen ooit. En zelfs de wereldberoemde pornosterren waar ik mee gewerkt heb waren vaak net zo onzeker als ik. Dus what's the fucking use, als het uiteindelijk toch niks helpt?.
Je bent nu ook mooi hoor!.
Ah, hardlopen met een muziekje op?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed in vorm. Ik hoef geen ondergoedmodel te worden, maar ik wil er wel goed uitzien. Eigenlijk moet er vooral vet af maar cardio vind ik stom
Hoe komt het dat je zo goed op de hoogte bent?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:01 schreef Cosmo. het volgende:
En stoute dingen heeft gedaan. Hij was niet zo netjes in het algemeen, maar dat is normaal een waarschuwing of een paar dagen ban.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
Investeer dan liever tijd in zelfacceptatie in plaats van zelfverbetering, want in elke sportschool loopt een groepje bonken en zo worden we geen van allen ooit. En zelfs de wereldberoemde pornosterren waar ik mee gewerkt heb waren vaak net zo onzeker als ik. Dus what's the fucking use, als het uiteindelijk toch niks helpt?.
Je bent nu ook mooi hoor!.
Op mijn knieën bij de juist mensen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo goed op de hoogte bent?
Ik woon tegenover een sportschool. Af en toe denk ik dan "Misschien moet ik ook maar eens...", maar dan bedenk ik me dat ik de sportschool echt ontzettend saai vind en dan ga ik toch maar niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:00 schreef wonderer het volgende:
Je kent 'm?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Mjah, daar is de legal age 15 jaar. En volgens wikipedia was het 14.
[me=Ambiguiteit]throws shade[/me]
Ik denk soms ook wel eens 'ik moet naar de sportschool', maar dan bedenk ik me dat ik dan op moet staan en in beweging moet komen..quote:Op maandag 24 februari 2014 23:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een sportschool. Af en toe denk ik dan "Misschien moet ik ook maar eens...", maar dan bedenk ik me dat ik de sportschool echt ontzettend saai vind en dan ga ik toch maar niet.
Ik wil ook met wereldberoemde pornosterren werken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
En zelfs de wereldberoemde pornosterren waar ik mee gewerkt heb waren vaak net zo onzeker als ik.
Kim Holland zal ik ook niet van dichtbij willen zien, ze is al lelijk genoeg op tv.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil ook met wereldberoemde pornosterren werken.Dichterbij dan verstikken in de walm van Kim Holland's parfum als ze weer eens langs komt ben ik nog niet gekomen.
Voor haar leeftijd ziet ze er eigenlijk best wel goed uit, al kan dat ook de onwijze laag plamuur zijn die erop zit.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kim Holland zal ik ook niet van dichtbij willen zien, ze is al lelijk genoeg op tv.
Picsquote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef Aiciu het volgende:
Dankzij de sportschool heb ik wel het lichaam dat ik nu heb
Kom op, heb je die bek van der wel eens gezien?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd ziet ze er eigenlijk best wel goed uit, al kan dat ook de onwijze laag plamuur zijn die erop zit.
Gewoon doen, that's all I did.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil ook met wereldberoemde pornosterren werken.![]()
Ja, van heel dichtbij ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, heb je die bek van der wel eens gezien?
Wat is er zo krankzinnig duur? Meiden van Holland?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:23 schreef Dirk het volgende:
Kim rocks. De enige Nederlander (en dan ook nog eens een vrouw, in die industrie) die eigenhandig een langlopend, winstgevend porno imperium heeft opgebouwd. Respect!
Het is dat het zo KRANK-ZINNIG duur is (15 euro voor een UUR?! Seriously?) anders zou ik vaker kijken. Nederlandse heteroventjes. Om nom.
Nee, Kimholland.nl.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Wat is er zo krankzinnig duur? Meiden van Holland?
Hij: Fotoboek van User?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je kent 'm?
Ik vond 't wel een leuke vent, maar kende 'm maar oppervlakkig. Sex was dra-ma-tisch, maar dat was mijn schuld (:o!). Oh well. Dat zal inmiddels ook wel weer een jaar of 8/9 geleden zijn?
Ik ken je alleen maar uit ShowChat.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah.
Ook geen bekende naam, maar als ik door m'n eigen topics ga zie ik dat ik hier uiteindelijk ook maar een jaar met enige regelmaat kwam. Dacht dat het langer was. Verklaart ook meteen waarom Ang3l de enige was die ik direct herkende.
Oh, ik was dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:08 schreef Ang3l het volgende:
En wat leest heteroventjes vervelend. Ik zat aan ovens te denken.
Daar was ik ook wat actiever/langer aanwezig.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ken je alleen maar uit ShowChat..
Ik lees ook steeds hete oventjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:08 schreef Ang3l het volgende:
En wat leest heteroventjes vervelend. Ik zat aan ovens te denken.
nawww. When friends turn out to be assholes.quote:
Ja, dat is 'm.quote:
Bitchen wordt te allen tijden aangemoedigd!quote:Op maandag 24 februari 2014 23:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
Nee, ik ben gewoon aan het bitchen.
Huh? Waar slaat zoiets op?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:24 schreef LeBeau het volgende:
Vanochtend in de keuken dacht ik dat een collega zei "Wat zie je er mooi uit". Ik voelde me compleet gevleid, maar toen vroeg ze "Heb je slecht geslapen?" en besefte ik al snel dat ik haar heul niet meer zo leuk vond.
Heb jij met tech geviezelevozeld?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm.
Ziet er wel leuk uit toch? I've had far worse..
.
Ik denk dat ze zei "Wat zie je er MOE uit" en dat ie t gewoon verkeerd verstondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Huh? Waar slaat zoiets op?.
Alsof je zegt: "Wat ruik je lekker... Kom je van een vuilnisbelt?"
Ja! Dus je kent 'm wel?quote:
Nee die heet geen Nathan. Nathan is een andere jongen/user.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja! Dus je kent 'm wel?. Echt honderd jaar geleden hoor. Honderdduizend zelfs. Een miljoen!!!
Heet hij geen Nathan?
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zei "Wat zie je er MOE uit" en dat ie t gewoon verkeerd verstond
quote:
Hoe moet ik nu verder? Mijn wil om te leven is verdwenen.quote:
Als een man met de suggestie komt om een kind te maken, en de vrouw ermee instemt en uiteindelijk 9 maanden dat mormel met zich mee draagt om het vervolgens door een gat te persen wat eigenlijk drie keer te klein is, dan is het niet de man wiens prestatie de meeste waarde heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:35 schreef Dirk het volgende:
Zeer schokkende ontwikkeling op deze blijde dag: het topic was niet mijn idee!!!!.
[..]
Hoe moet ik nu verder? Mijn wil om te leven is verdwenen..
Natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:35 schreef Dirk het volgende:
Zeer schokkende ontwikkeling op deze blijde dag: het topic was niet mijn idee!!!!.
[..]
[..]
Hoe moet ik nu verder? Mijn wil om te leven is verdwenen..
Je had je al bijna opgeknoopt?quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:38 schreef LeBeau het volgende:
En gefeliciteerd met de 12e verjaardag van je homobaby.
Komt een nieuwe mini serie vanquote:
Ik zat al in een tunnel vol wit licht en aan het eind zag ik Gboy27. Hij scandeerde: "151 pillen, 151 pillen!".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En cake!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk spoiler tags voor onze mobiele diva.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef LeBeau het volgende:
Oh ja, het 12 jarige bestaan riep toch om naakte mannen en cake?
(Bijna) naakte mannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En cake!Dibs on the first one!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk spoiler tags voor onze mobiele diva.
SHOTGUN!L'Amour menaçant:
DOC-cakequote:
Mijn solo:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Nu ik toch aan t acteren ben geslagen heb ik dit ff gepitched bij de regissweur.
[HOMO] the Musical
Wat kan ie goed Engels en Nederlands.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef Dirk het volgende:
Kijk, ik heb z'n eerste zelfmoordtopic gevonden.. Bizar.
R&P / 1 t/m 10, wie weg is is gezien...
Yvonne heeft toen alles op alles gezet om z'n NAW gegevens te achterhalen en uiteindelijk vond de politie 'm toen face down in z'n woning. Maar hij heeft 't uiteindelijk wel gered.
Dat *live live live* werd daarna ook nog een dingetje..
En dat 151 pillen dus, omdat 150 niet genoeg was..
Ik integreer ook onze rap er in denk ik. En een soort van ensemble koortje van K3.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mijn solo:
"Tech, tech, ik was toch niet zo slech?"
Doe nou niet emigreren, je hoeft heus niet zo ver weg."
Bij "SHOTGUN!" zit je er toch naast? Ik rij wel.quote:
Delen? *wink wink nudge nudge*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij "SHOTGUN!" zit je er toch naast? Ik rij wel.![]()
Ik vind hem ook de leukste.![]()
Wereldplan, maar is dat niet wat te pittig in combinatie met K3?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik integreer ook onze rap er in denk ik. En een soort van ensemble koortje van K3.
"Kijk die man met die glitter pet!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:55 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wereldplan, maar is dat niet wat te pittig in combinatie met K3?
Straks krijg ik Zedenpolitie Etten-Leur weer achter me aan.
"Pak-pak die pedo in spé, pak die pedo in spé!
Hij heeft nog niks gedaan, maar waarom wachten? Geen ideeeee."
Oh ja, geweldig!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
"Kijk die man met die glitter pet!
Zulk een man wil liefst een kind in bed.
Ik weet het zeker, nee, ik praat niet met hem.
Het duurt niet lang voor ik de politie spam!
Ik pak mijn riek, mijn vork, mijn fakkeltje ook.
Hup in die reet met een gloeiendhete pook!
Dat zal hem leren, mijn kind te verteren, zijn huigje te smeeeereeeeeeeeen!
..... DOOD!"
Zoiets dramatisch?
En een combi met Rammstein? Zo'n spuitende enorme penis? Is dat wat? Shockvalue-gewijs?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh ja, geweldig!
Als we het het doen, laten we dan ook meteen all the way gaan en er een enorm gedramatiseerd spektakel van maken. Een soort combinatie tussen Torch Song Trilogy en een Madonna concert, met 3D visuals, Dolby 31.6 surround en podiumdelen die omhoog en omlaag gaan enzo.
3D is een beetje beperkt tot de visuele ervaring. Volgens mij heb je ook 4D, met... ik weet het niet, geur of vibrerende stoelen of wind. In het geval van [HOMO] de Musical is het dan denk ik het zaad wat je om de oren vliegt.quote:
Er komt een knopje, zo van: "Open een nieuw deel" en dan klik je daar op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef LeBeau het volgende:
Nu we tegen het einde van het topic komen: als ik de laatste post heb mag iemand anders de volgende starten, want ik heb echt geen idee hoe dit hele reeks gebeuren werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo over het publiek heen
L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
3D is een beetje beperkt tot de visuele ervaring. Volgens mij heb je ook 4D, met... ik weet het niet, geur of vibrerende stoelen of wind. In het geval van [HOMO] de Musical is het dan denk ik het zaad wat je om de oren vliegt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:05 schreef Ang3l het volgende:
One step ahead of youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo over het publiek heen
L'Amour menaçant:
Okay, ik wist dus niet dat het zo werkte. Toen ik hier voor het laatst was moest je nog in een sneeuwstorm een steile bergwand beklimmen en met zes beren worstelen op een spekgladde bergtop aan de rand van een ravijn voordat je een nieuw topic kon openen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Er komt een knopje, zo van: "Open een nieuw deel" en dan klik je daar op.
Een kind van 14 zou de was kunnen doen. HYPOTHETISCH!!!!!.
Ook een gevalletje "Great minds think alike"quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n spuitende enorme penis? Is dat wat? Shockvalue-gewijs?
We zitten al aardig op 1 lijn hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:04 schreef LeBeau het volgende:
In het geval van [HOMO] de Musical is het dan denk ik het zaad wat je om de oren vliegt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:05 schreef Ang3l het volgende:
WHAT. THE. FUCK. ?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo over het publiek heen
.
.
Zodra coke in het spel komt ben je volgens mij niet echt meer begrensd door dimensies en zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Dirk het volgende:
[..]
[..]
We zitten al aardig op 1 lijn hier..
[ afbeelding ] Coke-lijn!!! Tijdens de zinderende scene in de club waarbij een coke-snuivend, neukend koppel door Ang3l van de herenplee wordt getrokken krijgt de hele zaal een lijn coke. Maakt dat het dan 5D?
Vroeger moest er een plaatje en een ditje en een datje en een linkje. Dat mag nog steeds maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef LeBeau het volgende:
Okay, ik wist dus niet dat het zo werkte. Toen ik hier voor het laatst was moest je nog in een sneeuwstorm een steile bergwand beklimmen en met zes beren worstelen op een spekgladde bergtop aan de rand van een ravijn voordat je een nieuw topic kon openen.
Van delen komt... strelen? Ik weet het niet, maar het klinkt wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, onder het motto "meer is altijd beter".
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Laten we dán het hele publiek gewoon 150 pillen geven tijdens de dramatische bijna-sterf scene van Gboy27 en dat Yvonne dan zo Emma Thompson-achtig uit de lucht komt zetten om hem te redden!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:09 schreef LeBeau het volgende:
Zodra coke in het spel komt ben je volgens mij niet echt meer begrensd door dimensies en zijn de mogelijkheden eindeloos.
Rammstein. As gay as can bequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van delen komt... strelen? Ik weet het niet, maar het klinkt wel goed.Oke, ik vind dit een hele mooie meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, onder het motto "meer is altijd beter".
En als dat de boog is van Arrow dan ga ik kijken naar de serie!
L'Amour menaçant:
Hahaha, geweldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Rammstein. As gay as can be
"Buck dich, dein gesicht ist mehr egal!"
Ich bin der Ritter
Du bist das Ros
Ich hab den Schlussel
Du hast das Schloss
Rin raus rin raus!
En is yvonne dan, zoals Emma Thompson de laatste tijd overkomt in interviews en tijdens awards shows, compleet dronken? Dat lijkt mij wel een pré.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Laten we dán het hele publiek gewoon 150 pillen geven tijdens de dramatische bijna-sterf scene van Gboy27 en dat Yvonne dan zo Emma Thompson-achtig uit de lucht komt zetten om hem te redden!
[ afbeelding ]
Nee, maar:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, ik vind dit een hele mooie meneer.
En als dat de boog is van Arrow dan ga ik kijken naar de serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |