Ik hoop dat je geen last van je schenen gaat krijgen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, als ik ernstige blessures oploop is het gauw afgelopen
En herstel duurt vaak geen week, dus dat moet wel lukken
Fun, training and motivation is the key.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
pfff wat een doorzetters hiero... en wat een afstanden...
fun ontbreekt bij me.. en nu telkens last van knie.. denk nieuwe schoenen tijd... maar maakt t niet leuker op...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fun, training and motivation is the key.
Ehm, goede vraag. De 4Daagse heb ik al twee keer gedaan, dus wel 1 van de andere 2. Denk de Dodentocht, gewoon omdat dat verder is en ik dan trotser op mezelf kan zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen last van je schenen gaat krijgen!
Dat is echt een hardnekkige blessure die je vooral bij veel lopen op kunt lopen.
Als je 1 van de 3 zou moeten kiezen, welke zou je dan het liefst lopen?
je kunt ook de (halve) marathon gaan lopen. overdag of 's nachts.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, true. Maar dat is wel wat veel van het goede. Komt vast nog wel een jaar dat ik er een paar in één jaar wil lopen
wie is jouw schoonzoon?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.strava.com/activities/115166694
Hier op een map
1e rit met mn moutainbikedus 0,0 conditie
Momenteel niet nee.quote:
Diverse redenen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahw![]()
Waarom is ze passé?Dus het is weer singleTukker?
Allang!! Zit er al ruim een half jaar he
Ik word moe van beide hoofden all over Facebook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Schijnt dat Bonnie & Clyde in Gronau zitten.
liniaaldesdoodsquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Dagloper
ik vind zelf hardlopen maar niks. dan stap ik liever op een fiets
Henquote:
bah, dan heb ik toch liever alcohol, als ik dan toch ergens aan verslaafd moet zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
liniaaldesdoods
Dat dacht ik 2 jaar terug ook, tot ik de smaak te pakken had, nu ben ik verslaafd!
Ja, FACEbook!quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word moe van beide hoofden all over Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |