SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Futhead doet gewoon requests totdat ze het eindelijk een keer binnen krijgenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef Reemi het volgende: [..]
Ik ben wel bezig met een pricetracker, maar de webapp is zo brak dat die prijzen toch nooit accuraat kunnen zijn.
![]()
![]()
Vind ik toch een beetje eng voor de server.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Futhead doet gewoon requests totdat ze het eindelijk een keer binnen krijgen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoezo, je request op de servers van EA... Wat kan er mis gaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind ik toch een beetje eng voor de server.![]()
![]()
Een script dat maar blijft runnen en runnen...quote:Op maandag 24 februari 2014 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo, je request op de servers van EA... Wat kan er mis gaan?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet eindeloos natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een script dat maar blijft runnen en runnen...![]()
![]()
Dus zijn prijzen niet accuraat genoeg. Komt vaak genoeg voor dat er na 10 pogingen nog steeds geen resultaat is.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja klopt, vooral als het druk is.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus zijn prijzen niet accuraat genoeg. Komt vaak genoeg voor dat er na 10 pogingen nog steeds geen resultaat is.![]()
Ozz heeft best wel een ongezonde obsessie voor DS2 de laatste tijd.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Trek net Philp uit een pack, dus wilde ff kijken of ik die ipv Diekmeier wilde in mn Bundesliga team:![]()
![]()
Wil je een *.txt van het skype gesprek?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Ozz heeft best wel een ongezonde obsessie voor DS2 de laatste tijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jaquote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je een *.txt van het skype gesprek?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Grappig omdat ?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Zhano het volgende:
Trek net Philp uit een pack, dus wilde ff kijken of ik die ipv Diekmeier wilde in mn Bundesliga team:
[ afbeelding ]![]()
Een spele met 65 overall mindere stats heeft vergeleken met een speler van 73.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Omdat die Philp echt véél slechter is. Diekmeier is zo'n 12k dus als die Philp beter was dan leverde dat financieël voordeel op.quote:![]()
Ja dat is wel slecht, Koevermans heeft tenminste betere heading dan TOTY Messi.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een spele met 65 overall mindere stats heeft vergeleken met een speler van 73.![]()
Vat het dan maar samen in een paint.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan er geen .txt van maken.![]()
te groot.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft iemand hier verstand van Freud en zijn fases (oral, anal, phallic enzo) ?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vat het dan maar samen in een paint.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand hier verstand van Freud en zijn fases (oral, anal, phallic enzo) ?quote:Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
Vergeet je voor de grap om jezelf ervoor de painten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |