Gebrek aan dierlijke vetten breekt je op. Vitamine A, D en K zitten bijna alleen maar in dierlijke producten. Moet je kijken hoe gezond die worden ,als ze zo door blijven eten( dat bio en vega spul) en elke zaterdag een medium-rare biefstuk van 350 gram erbijquote:Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Corrigeer me maar als ik het verkeerd zie. Ik zelf ben niet van gezond eten, duurzaam e.d. Ben Bourgondisch. Maar ik vind al die biologische, vegetarische huppelkutjes er altijd zo bleek en ongezond uitzien. Deze ook, zo witjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die kwamen niet!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef -sabine- het volgende:
We moeten groot denken, zegt Bil. Het gaat niet om tientallen, maar om meer, als ze over bedeltjes praat. Lot en Bil willen die aan de schilderijen en armbandjes doen.
Een logo op shirts drukken, zegt de visitemevrouw. Tja, daar hadden ze nog niet aan gedacht.
Ik krijg het zelfde gevoel als met de fietsen
Gaat Bill nu al Aike termen gebruiken?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef -sabine- het volgende:
We moeten groot denken, zegt Bil. Het gaat niet om tientallen, maar om meer, als ze over bedeltjes praat. Lot en Bil willen die aan de schilderijen en armbandjes doen.
Een logo op shirts drukken, zegt de visitemevrouw. Tja, daar hadden ze nog niet aan gedacht.
Ik krijg het zelfde gevoel als met de fietsen
Ach, de hele wereld wacht op ze.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:52 schreef zwellever het volgende:
Die trutten zitten weer net te doen of ze een haute couture imperium aan het opbouwen zijn,helaas dringt het nog niet tot ze door dat die 5 debielen die een kettingkje/kladderwerkje hebben gekocht inmiddels ruim voorzien zijn
Oh nee hč, daar is de bijstandsmoeder weer.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar.. ze willen het wel laagdrempelig houden.
'En wat we hier ook uitdragen, ook iemand uit de bijstand moet het kunnen betalen'
Een heel groot heel mooi luchtkasteel?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef -sabine- het volgende:
Groot denken en niet duizenden euro's hebben.
Hoe dan?
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:52 schreef Grunge. het volgende:
Als je vegetariėr bent op een gezonde manier en dus aanvult wat je anders mist zie je er niet ongezond uit. Ik ben zelf vegetariėr sinds mijn zevende of zo en vroeger kon het me allemaal niet zoveel schelen dat ik dit of dat niet binnenkreeg, maar nu ik volwassen ben wel. Dan zie je er gewoon gezond uit.
Vanessa zit erbij? Die wil een skipak voor haar bijstandsvakanties.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef Grunge. het volgende:
Oh nee hč, daar is de bijstandsmoeder weer.
Natuurlijk, kinderen even 2 weken geen vreten en dan koop je een verneukte oude uitlaat voor 150 euroquote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar.. ze willen het wel laagdrempelig houden.
'En wat we hier ook uitdragen, ook iemand uit de bijstand moet het kunnen betalen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |