Van dat merk ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:34 schreef -sabine- het volgende:
http://www.watmooi.nl/shop/merk/studio_jux
Deze dames?
Zowel daar als hier overheerst euforie.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Peunage het volgende:
Ik lees net het goede nieuws, zit in de trein![]()
![]()
![]()
Is Hakim al weg? En zit Paul al te janken?
Ze lijkt op die Luiaard uit Ice Age.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Je staat op de keukentafel te dansen...?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zowel daar als hier overheerst euforie.
Ja of gewoon een kale kop met pek en veren, zou haar een stuk opknappenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef CartWOman het volgende:
Als Billy haar kapsel eens zou stylen... gaat ze er vast een stuk op vooruit.
Hier als in de COS. Uiteraard.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Jian het volgende:
Je staat op de keukentafel te dansen...?
Je snapte het wel, hè. Klein doerakje.quote:
Ik wel. Naakt. Met een oliebol in mijn handquote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Je staat op de keukentafel te dansen...?
Schreeuwend: "Stellatjuh Bloethonduh!"quote:Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wel. Naakt. Met een oliebol in mijn hand
Grote kut! Graftakkuhloods! Houd me tegen jonguh!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schreeuwend: "Stellatjuh Bloethonduh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |