20 tot 25 jaar las ik ergens.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef JCPepino het volgende:
Ook ontdekt dat graven wel eens geruimd worden op het kerkhof, alhoewel dat niet vaak is.
Als je rampen uit hebt staan heb je volgens mij geen hospitaal nodig hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:55 schreef mschol het volgende:
vergeten in begin jaar 10 een screenshot te maken, dan maar eind van het jaar
mijn eerste "died of old age" heeft zojuist plaatsgevonden...
[ afbeelding ]
ziektes vallen niet onder rampenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je rampen uit hebt staan heb je volgens mij geen hospitaal nodig hoor.
ziekstes kunnen volgens mij wel gewoon uitbreken, en anders staat hij er voor de vormquote:Op maandag 24 februari 2014 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je rampen uit hebt staan heb je volgens mij geen hospitaal nodig hoor.
Mocht je een ziekte tegenkomen, laat het dan even weten. Dan weten we dat ook gelijk weer.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ziekstes kunnen volgens mij wel gewoon uitbreken, en anders staat hij er voor de vorm
even gekeken naar een ander stadje.. disasters off, maar heb daar 100% zeker last gehad van ziektesquote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Ziekten zijn een ramp, heb je rampen uitstaan, krijg je geen ziekten. Simpel.
Neuh. Nomaden brengen sowieso ziektes met zich mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Ziekten zijn een ramp, heb je rampen uitstaan, krijg je geen ziekten. Simpel.
Ach, dan heb je in je dorp in ieder geval weer ruimte om te groeien, toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:43 schreef BurnaBoy het volgende:
voedseltekort, toen gingen die nutjobs niet mijn cropfields harvesten wat resulteert in nog minder eten. Nu is van de 280 minimaal 3/4e dood.
Juist
Hangt eerder af van het feit hoeveel grondstoffen en ongebruikte grond je tot je beschikking hebt. Als je het bij veertig peeps al kan missen, prima. Als je liever wacht tot de honderd, ook prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Vanaf hoeveel mensen is het efficiënt om een markt te plaatsen?
Heb jij de game wel?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Ziekten zijn een ramp, heb je rampen uitstaan, krijg je geen ziekten. Simpel.
ik speel een stad zonder rampen en heb al meerdere ziektes gehad...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
Ziekten zijn een ramp, heb je rampen uitstaan, krijg je geen ziekten. Simpel.
wacht maar tot je 600+ mensjes heb lopen dan word het al snel zwaarderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:21 schreef emokid het volgende:
Wow, wat een lichtgewicht deze game..Ik draai hem echt perfect op 1080p met anti aliasing op 4x.. en ik heb echt een rotlaptop.
Idem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik speel een stad zonder rampen en heb al meerdere ziektes gehad...
Daarom ook niet alleen wedden op verbouwen van voedsel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:43 schreef BurnaBoy het volgende:
voedseltekort, toen gingen die nutjobs niet mijn cropfields harvesten wat resulteert in nog minder eten. Nu is van de 280 minimaal 3/4e dood.
Juist
Ik heb nog geen zieken gezien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:25 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb jij de game wel?J/k, ziektes zijn geen disaster maar gewoon deel van dagelijkse leven. Dus ik zou gauw hospital bouwen.
Jij bent nog niet voorbij de eerste tien huisjes gekomen.quote:
100 inwoners ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent nog niet voorbij de eerste tien huisjes gekomen.
om eerlijk te zijn, weather is 'fair' bij de rest van de FOK!seed spelersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:33 schreef Euribob het volgende:
Seed: 11041979
Terrain type: Valleys
Terrain size: Large
Climate: Harsh
Disasters: On
Starting Conditions: Hard
Okay, let's go!
I know, maar ik wens wel een beetje uitdaging.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:56 schreef jogy het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, weather is 'fair' bij de rest van de FOK!seed spelers.
Maak er dan mountainous van voor een uitdaging. ;pquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
I know, maar ik wens wel een beetje uitdaging.
Mountainous is inderdaad wat lastiger. Het idee van een centrale nederzetting moet je dan toch wel echt loslaten en gewoon overal tussen de bergen door slingeren met bebouwing.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maak er dan mountainous van voor een uitdaging. ;p
Nah, dan zou de map teveel veranderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maak er dan mountainous van voor een uitdaging. ;p
Mountainous wordt pas echt interessant bij een kleine map.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mountainous is inderdaad wat lastiger. Het idee van een centrale nederzetting moet je dan toch wel echt loslaten en gewoon overal tussen de bergen door slingeren met bebouwing.
Ook dan is het goed te doen, je moet eigenlijk net de goede seed hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mountainous wordt pas echt interessant bij een kleine map.
Easy mode geeft je vee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JE JASSEN G!! JE JASSEN!
Hoe kom jij aan die farm dieren zonder een tradehouse?
Ja, ik heb deze voor de verandering op easy gestart.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JE JASSEN G!! JE JASSEN!
Hoe kom jij aan die farm dieren zonder een tradehouse?
Dat is het enige wat ik ook van de easy gebruik, heb nog geen farms dus extreem veel doe ik ook niet met de easy-variant.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Oh okay! Dacht ook al huheuheuheue!
Je hebt schaapjes, maak dan wollen vesten. Solvedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef einschtein het volgende:
Maak ik een tailor, heb ik niet eens leather.Vergeten.
De map veranderen wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nah, dan zou de map teveel veranderen.
Ja, daar kwam ik net pas achter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt schaapjes, maak dan wollen vesten. Solved.
Fok!seed indeling wordt dan vernacheld.quote:
http://banished-wiki.com/wiki/List_of_map_seedsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef mschol het volgende:
is er al ergens een site die seeds + settings + screenshot startpunt heeft? zodat je dus makkelijk een leuke seed kan uitzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |