En Peter dan, die heeft zich dezelfde avond nog in zijn topic laten zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje flauwekul worden? Ik heb nog niet meegemaakt dat er een ook echt zich meldt..![]()
Bartje en Huupie uitgezonderd dan![]()
Peter tel ik helemaal niet mee, die zat hier toch al ook als niet-Utopiaanquote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En Peter dan, die heeft zich dezelfde avond nog in zijn topic laten zien.
Snuifje nu zonder SnufJammer man vond het leuk je te volgen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoop dat je doorligplekken snel genezen! Welkom Hakim!
Raar.. De Utopianen slaken een zucht van verlichting, die rust en gezamelijkheid, er was nog nóóit zo'n goeie constructieve Centraal geweest als nu, met Hakim pleitte..quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef TwinkyZ het volgende:
welkom terug Hakim, je was een smaakmaker in Utopia!
Neuhh.. er moet neer ruimte zijn voor nixnutten en grappemakers die zo snel mogelijk de poen opstoken, Hakim hield Aike in bedwang, en die geeft nu de pijp aan Maarten...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:47 schreef TwinkyZ het volgende:
een beetje stoorzender kan leuk zijn toch?
dat is ook weer zoquote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. er moet neer ruimte zijn voor nixnutten en grappemakers die zo snel mogelijk de poen opstoken, Hakim hield Aike in bedwang, en die geeft nu de pijp aan Maarten...Exxll ontwikkelingen
SAAIquote:Op maandag 24 februari 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar.. De Utopianen slaken een zucht van verlichting, die rust en gezamelijkheid, er was nog nóóit zo'n goeie constructieve Centraal geweest als nu, met Hakim pleitte..
Het was een irritante vertragende jengelende stoorzender dus, die hoognodig moest opsodemieteren![]()
Ik ook, van het lachen !!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef fietzband het volgende:
Ik had de tranen in mijn ogen toen hij weg ging
Juist dat. De regie had Hakim moeten tegen houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:35 schreef FooRancid het volgende:
Slecht voor het hele concept dat Hakim eruit is, ik denk dat Paul het ook niet meer trekt, zoals hij gister al zei, het lijkt wel een kleuterklas, niet meer interessant om te volgen jammer!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |