Mits meer dan 12kg ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Champy het volgende:
Een maat van me heeft een kettlebell en doet er niks meer mee. Is het de moeite om die over te nemen?
ja maar niet te hoog gewicht hoor! funest voor je schoudergewrichtenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Champy het volgende:
Een maat van me heeft een kettlebell en doet er niks meer mee. Is het de moeite om die over te nemen?
Ik lijk wel wat op de before, maar dan met dikkere tieten. Dan toch echt liever de after hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah ja.
Als ze eruit zien als in de before foto hier links mogen ze wmb blijven.
[ afbeelding ]
Ze kunnnen beter op mijn paal dansen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef Klokov het volgende:
Vrouwen zouden gewoon moeten paaldansen om te tonen
Sap heeft een volle smaakquote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op de before, maar dan met dikkere tieten. Dan toch echt liever de after hoor.
mmm worsten en tettenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op de before, maar dan met dikkere tieten. Dan toch echt liever de after hoor.
Och dat kan. Was er ook niet zo'n verband dat hoe gespierder je wordt hoe aantrekkelijker chubbies lijken?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
dan ga je dood manquote:Op maandag 24 februari 2014 13:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Het heeft me wel aan het denken gezet.
ik ga nu 2 jaar aan 1 stuk cutten denk ik
ja, want hoe gespierder hoe meer eten ... en chubbies staan gelijk aan goed/veel etenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och dat kan. Was er ook niet zo'n verband dat hoe gespierder je wordt hoe aantrekkelijker chubbies lijken?
Geen idee, voor mij gaat de vlieger in ieder geval niet op. Vrouwen moeten wel curvy zijn maar chubby vind ik zelf wat minder.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och dat kan. Was er ook niet zo'n verband dat hoe gespierder je wordt hoe aantrekkelijker chubbies lijken?
Is dat zo? Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel mee leven, daarom gaat het afvallen de laatste tijd wat moeilijker.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee doe mij maar die linker als ik mocht kiezen
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij gaat de vlieger in ieder geval niet op. Vrouwen moeten wel curvy zijn maar chubby vind ik zelf wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |