En dat flutprogramma is het gelukkig al helemaal niet.quote:
ja grappige momenten hadden die 2 muppets zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
O jij bent er zo een die als je iemand niet mag gelijk niet meer de goede dingen kunt zien Zo was ik ook vroeger hoor.Mijn humor is dan niet de jouwe. kan. Ik heb toch best vaak gelachen om Hakim en Paul samen.
Met 20 kilo zwaarder en een slechte rep vertrekt hij uit zijn Utopia.
Je overschat Happie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt nu 1 zoetsappige klerezooi.
Zal het bewijs geleverd worden wie er voor de wiet zorgt, of gezorgd heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Paul gaat naar ERG samen met Joey dat wordt een blok. Of Lot of Billy gaat er volgende maand uit Rienk zal dat sowieso ondersteunen.
that's the way it goesquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Voxs het volgende:
Kijken hoe snel ze straks hem zijn vergeten. Ik vermoed dat ze straks al zeggen. ja Joey heeft gelijk
haha ja gelijk als ze naar binnen gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Voxs het volgende:
Kijken hoe snel ze straks hem zijn vergeten. Ik vermoed dat ze straks al zeggen. ja Joey heeft gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |