SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Valt me al op dat sinds zijn nominatie ineens veel mensen het opnemen voor Hakim.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef bdd8 het volgende:
Opeens komen die paar fans die Hakim heeft hier hun woordje doen. Heb jullie nooit eerder gehoord
haha dat gaat hij straks roepen bij het hek. Maar niemand geeft gehoor.!quote:
Nou, niéts... die pet bijvoorbeeld.quote:
Nèèh, ik moet op de een of andere manier wel om iemand kunnen lachen. Drè trek ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Stroom het volgende:
[..]
dre. Die gaat er toch nog niet uit
Precies, de Messias himself, brr.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik dacht eerst o wat een leuke jongen. Toen dacht ik O hij is de beveiliger maar als je echt op hem let dan zie je hoe hij altijd met zijn dooddoeners aankomt en denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
hij wou niet weg maar wel naar huis, begrijpelijke ontlading wmbquote:
whutquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Lyza666 het volgende:
Emil dikke tranen "ik wilde niet weg, maar wilde wel naar huis".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |