SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Valt me al op dat sinds zijn nominatie ineens veel mensen het opnemen voor Hakim.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef bdd8 het volgende:
Opeens komen die paar fans die Hakim heeft hier hun woordje doen. Heb jullie nooit eerder gehoord
haha dat gaat hij straks roepen bij het hek. Maar niemand geeft gehoor.!quote:
Nou, niéts... die pet bijvoorbeeld.quote:
Nèèh, ik moet op de een of andere manier wel om iemand kunnen lachen. Drè trek ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Stroom het volgende:
[..]
dre. Die gaat er toch nog niet uit
Precies, de Messias himself, brr.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Ik dacht eerst o wat een leuke jongen. Toen dacht ik O hij is de beveiliger maar als je echt op hem let dan zie je hoe hij altijd met zijn dooddoeners aankomt en denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft.
hij wou niet weg maar wel naar huis, begrijpelijke ontlading wmbquote:
whutquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Lyza666 het volgende:
Emil dikke tranen "ik wilde niet weg, maar wilde wel naar huis".
Dit is menselijk Emiel komt hier zichzelf in tegen, ik hoop dat hij er beter uit is gekomen met zijn leermoment,,quote:
Idd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
Zo zag je haar gvd na het bericht van Anton niet![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
jupsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Paul nu die vieze vlooienmuts van Happie op zn kop?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is de mooiste OP die ik heb aangepast !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou weer helemáál niet gek, dat de spannning zich op die manier even ontlaadt.quote:
voor eruit? andrea toch, easy peasyquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Disana het volgende:
Maar op wie moet ik nu stemmen in de poll?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Lyza666 het volgende:
Emil dikke tranen "ik wilde niet weg, maar wilde wel naar huis".
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zo en er wordt ook niet meer geschoren etc. Scheerapparaat was toch van Happie?
Anton, zo voelt zij zich als jij nog leeft!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Linksom of rechtsom: het is een script!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik ben dus te laat voor het moment supreme, maar Hakim is er door de redactie uitgeknikkerd, begrijp ik.
Ze zullen hem zat geworden zijn en er zijn ook wel de nodige bedreigingen geweest vermoedelijk.
Gister wilde ze Hakim nog weg hebben, de achterbakse trut.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Waarom doe je Andrea niet?
Bangepoeperd?
ja hij is ook wel erg diep die opmerking van emil hoorquote:
Laura....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Disana het volgende:
Joey heeft het ook niet onder stoelen of banken gestoken.quote:
Ja zo diep dat ik het niet meer snap, maar dat kan komen omdat ik blond ben.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij is ook wel erg diep die opmerking van emil hoor
Dan juich ik pas als dat een feit is.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je droomt niet, maar hij nog niet de poort uit .....
Hij moet nog even de loods in de fik steken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je droomt niet, maar hij nog niet de poort uit .....
Hij zal ermee bedoelen dat hij niet weg wil omdat het ook een spel is en na twee maanden weggestuurd worden voelt als falen/verliezen. Dat heeft 'ie ooit laten vallen. En hij wil naar huis omdat hij niet écht aansluiting vindt bij iemand daar. Dit zegt hij niet overigens, dat denk ik.quote:
Zie de laatste veel en veel liever.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Starlie het volgende:
Hakim heeft wel wat weg van Jason Statham... wat een enorme belediging is voor laatst genoemde...
nee die hadden ze ook al kapot geslagen en in de hens gestokenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joey heeft het ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Haha ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: het is een script!
Niet zo gek, als je zeven weken meer op de bed ligt dan werkt ....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef SailingDuck het volgende:
Wel stoer dat hij zelfs gefaald heeft in het afmaken van die auto voor zijn zoontje
Billy dus!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook niet geloofwaardig maken, echt niet.
Dat maakt het ook zo grappig met zijn 'ik wist het al'Ja DUH!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joey heeft het ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Jaha, nu beginnen de problemen voor velen pasquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Disana het volgende:
iow.....Rienk...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook niet geloofwaardig maken, echt niet.
ik snap best dat hij graag naar huis wilt omdat hij familie etc mist maar daar nog niet weg wil, dat kan toch gewoon ene dubbel gevoelquote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja zo diep dat ik het niet meer snap, maar dat kan komen omdat ik blond ben.
Hadden we niet bij stilgestaan, en nu is het te laatquote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef Jian het volgende:
Jaha, nu beginnen de problemen voor velen pas
Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
my broquote:
Nu gaan ze focussen op het volgende slachtoffer. Je hoeft maar iets te doen en het is raak.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hadden we niet bij stilgestaan, en nu is het te laat
staat al klaar om te verhuizen,gaat nu snel wegquote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Bij Hakim thuis wordt het bed opgemaakt.
quote:
Bij deze +1quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Starlie het volgende:
Het officieel ik heb een gruwelijke graftakken hekel aan Andrea!
Die is ook bang geworden. Ook een nietsnut. Staat ook met 1 been buiten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat loopt die lambal van een Gio nou te janken
vreugde traantjesquote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef zwellever het volgende:
Isa ook in traantjes wegens het vertrek van haar vriendje ?![]()
![]()
![]()
Van mij hoeft het niet elke dag rellen te zijn, ik had ook iets heel anders verwacht, al zal dat hem niet meer worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.
Ik kijk er ook vol verbazing naar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
dit dusquote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die is ook bang geworden. Ook een nietsnut. Staat ook met 1 been buiten.
Hij heeft humor? Ik houdt van wat andere humor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef itsme het volgende:
Bahaha Hij heeft gewoon humor en dat hebben de meeste daar gewoon niet. En dat heb ik al eerder hier gezegd voor dat hij genomineerd werd.
[..]
Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.
[..]
my bro
Nú pas?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Starlie het volgende:
Het officieel ik heb een gruwelijke graftakken hekel aan Andrea!
Hij heeft er ook geen vrede meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Als iemand zegt "Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee." heeft diegene er volgens mij nog helemaal geen vrede mee.
Ik snap de échte tranen wel van enkelen.. je leeft daar toch een periode heel intens met elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn idee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Als iemand zegt "Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee. Ik heb er echt vrede mee." heeft diegene er volgens mij nog helemaal geen vrede mee.
Natuurlijk heeft hij er geen vrede mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef bdd8 het volgende:
Dat zou wel een goeie grap zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
Weten jullie nog dat Huub na een week terug kwam .........
Wel éérlijke zonnegroeten he. Dat je het meent.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
Maar ik zal vanavond in de yogastudio een paar extra zonnegroeten voor Hakim doen. A én B.
I couldn't care lessquote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Pure angst, nou is zij de volgende
Dit is geen DGK. Gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Jian het volgende:
Weten jullie nog dat Huub na een week terug kwam .........
Altijd. Echt en oprecht. Anders is het slecht voor je karma.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wel éérlijke zonnegroeten he. Dat je het meent.
iedereen heefthet fout behalve jij ja, jij komt tenminste op vd gevallen heldquote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Allemaal boter op hun hoofd sommige.
Vooral de laatste vijf minuten.quote:
Springt spontaan voor een treinquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ben benieuwd hoe hij reageert als hij alles over hem zelf hoort en leest.
ook dat zou jammer zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Stranger het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Paul zich nu gaat ontwikkelen, kan wel eens snel positief veranderen.
Ga je nu stoppen met kijken?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt nu 1 zoetsappige klerezooi.
dat wil je echt niet in een utopia, past er totaal niet bijquote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Paul gaat naar ERG samen met Joey dat wordt een blok. Of Lot of Billy gaat er volgende maand uit Rienk zal dat sowieso ondersteunen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ok, nu krijgen we dus de kampen
1. geld verdienen
2. geld is niet belangrijk
3. opmaken en feesten
Welk kamp heeft de meeste aanhangers en waar vallen de klappen.
O jij bent er zo een die als je iemand niet mag gelijk niet meer de goede dingen kunt zien Zo was ik ook vroeger hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft humor? Ik houdt van wat andere humor.
En dat flutprogramma is het gelukkig al helemaal niet.quote:
ja grappige momenten hadden die 2 muppets zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef itsme het volgende:
[..]
O jij bent er zo een die als je iemand niet mag gelijk niet meer de goede dingen kunt zien Zo was ik ook vroeger hoor.Mijn humor is dan niet de jouwe. kan. Ik heb toch best vaak gelachen om Hakim en Paul samen.
Met 20 kilo zwaarder en een slechte rep vertrekt hij uit zijn Utopia.
Je overschat Happie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Zal het bewijs geleverd worden wie er voor de wiet zorgt, of gezorgd heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Paul gaat naar ERG samen met Joey dat wordt een blok. Of Lot of Billy gaat er volgende maand uit Rienk zal dat sowieso ondersteunen.
that's the way it goesquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Voxs het volgende:
Kijken hoe snel ze straks hem zijn vergeten. Ik vermoed dat ze straks al zeggen. ja Joey heeft gelijk
haha ja gelijk als ze naar binnen gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Voxs het volgende:
Kijken hoe snel ze straks hem zijn vergeten. Ik vermoed dat ze straks al zeggen. ja Joey heeft gelijk
de verstopte flessen van het feest van vrijdag komen zo te voorschijn, met ht motto: NU IS HET PAS ECHT FEEST!@quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Voxs het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef pullup het volgende:
Wat een gescripte zooi zeg. Gewoon een kandidaat er in zetten die happie er zeker uit stt en die tegelijk met de meest kansloze muts er in dien zodat het wel heel duidelijk is op wie ze haan stemmen
Jah, ik ben er ook boos omquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef pullup het volgende:
Wat een gescripte zooi zeg. Gewoon een kandidaat er in zetten die happie er zeker uit stt en die tegelijk met de meest kansloze muts er in dien zodat het wel heel duidelijk is op wie ze haan stemmen
hakim is beter af als hijniks terugleest, anders pullt hij een antontje en krijgt hij een rolbereortequote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef notturna het volgende:
Nu komt Hakim erachter wat de streamer daadwerkelijk ziet.
Zeker goed te pruimen die twee samenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja grappige momenten hadden die 2 muppets zeker
+1.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef schizolientje het volgende:
tot nooit meer ziens en ik hoop ook niet op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |