En Emil zei dat dat ook anders kan. Ze kunnen de dans ontspringen. Hij wilde meer zeggen, maar toen werden ze geroepen door..............quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar hij denkt erover om het niet op die manier te doen, maar wel degelijk op te staan.
Hakim. "Ik weet wel, als ik blijf, wie er aan gaan. Dat is sowieso Isabel en Aike, om mee te beginnen. En dan werken we het rijtje langzaam af."
gaat ook over ruud enbillyquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef -sabine- het volgende:
Ha Ruud die zegt dat veel liefdes in eerste instantie ontkent worden (gaat over Rienk en Nico)
de moederkoek bewaardquote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Stroom het volgende:
[..]
dan had je 'm teruggeduwd zeker...
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hand om de lul / doekje paraat
Die gaat niet let maar op.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
hier iets anders, huishouden op orde... hopelijk de rest van de middag feest (sorry Toverheks
)
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Hakim komt richting de loods lopen.. 'De krien mile' zegt Vanas.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zet anders de deur vast open voor de brandweer.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Achteraf-8 het volgende:
Nou m'n tosti kan wel ff wachten in het tosti ijzer, ik zit er meer dan klaar voor
Dead man walking!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zeker weten dat Hakim eruit moet.quote:
Doe ik met je meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hakim eruit moet.
En anders lach ik me dood (en ga daarna Huub verrot schelden).
One Way! ja maar voor wie?quote:
Niet één. Er lopen er wel een paar seconden achter.quote:
Ik voorspel aan anti-climax ....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hakim eruit moet.
En anders lach ik me dood (en ga daarna Huub verrot schelden).
Als ze het sponsje maar nat makenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zou mooi zijn!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Joey held, je hebt je woord gehouden!!!!
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
ben ik de enige die het jammer vind dat hakim eruit gaat?
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
quote:
quote:
Ben bang van wel. Hij nodigt je vast uit op de oliebollenkoffie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |