SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde.
Heb mezelf erop betrapt van de week, ik luisterde naar gesprek Nicoline/Rienk, maar kon het gewoon niet in mijn hoofd vertalen wat hij nou steeds bedoelde, en gaat hij er ook nog engels tussen lullen, volgens mij om mij te pestenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je ook maar naar twee streams luisteren, Rienk zit meestal op de andere twee te zeveren en dat trek ik i i g niet
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
in slaap gevallen van zijn eigen gelul
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
in slaap gevallen van zijn eigen gelul
Voor Emil. En het was een ideetje dat al snel doodgebloed is. Blijkbaar ging de redactie niet akkoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht dat Jimmy er ook wel voor hakim uit wil...of heb ik dat verkeerd gelezen?
Nou...dan gaat hakimquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Emil. En het was een ideetje dat al snel doodgebloed is. Blijkbaar ging de redactie niet akkoord.
Jemig, dus hij meent dat hij kan veranderen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef bull1966 het volgende:
HIJ ZEI "dat je het niet weet
in plaats van wat
Ja en dat slechte Engels ook nog, en dure woorden gaan verschrikkelijk vervelen, want ze wil alleen belangrijk gevonden wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb mezelf erop betrapt van de week, ik luisterde naar gesprek Nicoline/Rienk, maar kon het gewoon niet in mijn hoofd vertalen wat hij nou steeds bedoelde, en gaat hij er ook nog engels tussen lullen, volgens mij om mij te pestenmaar snap hem vaak niet, ook Aike die kan ik moeilijk volgen met haar dure aangeleerde woordjes en termen)
uurtje of 12quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Mallika het volgende:
Goedemorgen! Na een druk weekend weer even tijd om te streamen.
Hoe laat mag Joey zeggen wie er weg moet?
Kwartier geleden zeiden ze op de streams nog 5 minuten...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Mallika het volgende:
Goedemorgen! Na een druk weekend weer even tijd om te streamen.
Hoe laat mag Joey zeggen wie er weg moet?
Oh ja.. de wisseltruck.. die optie houd ik ook nog openquote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht dat Jimmy er ook wel voor hakim uit wil...of heb ik dat verkeerd gelezen?
Dat zou ook wel erg raar zijn geweest, als ze wel akkoord waren gegaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Gert het volgende:
Voor Emil. En het was een ideetje dat al snel doodgebloed is. Blijkbaar ging de redactie niet akkoord.
Misschien zegt hij in zijn afscheidsspeech ook wel: "Ik neem de manse DIE op mij gestamd habbe niks kwalijk."quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef bull1966 het volgende:
HIJ ZEI "dat je het niet weet
in plaats van wat
Ja vet...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg raar zijn geweest, als ze wel akkoord waren gegaan.
Kan Hakim straks lekker carnaval vieren. Als oliebol.
viezige bol zelfsquote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan Hakim straks lekker carnaval vieren. Als oliebol.
Zeker. Al is het alleen maar omdat je daarmee de kijkers-stemmen verkwanselt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bestaat helemaal niet. Lulkoek van Jimmy, kijk mij eens nobel zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja.. de wisseltruck.. die optie houd ik ook nog open
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Voxs het volgende:
Lot: ik heb gewoon gebid dat..
Billy: haha mag ik je gebit eens zien?
echt he erger me aan haar, dat gemaakte slappe gelul van dat wijf, gister ook gasten zitten buiten ze keert gewoon haar gezich andere kant op en dan die vieze grijns zoiets als oh het klootjesvolk is er weer. vanmorgen ook ze ziet een spelfout op wandje staan van een gast dat vieze valse lachje bbrrr naar mensquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja en dat slechte Engels ook nog, en dure woorden gaan verschrikkelijk vervelen, want ze wil alleen belangrijk gevonden worden
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef livvie het volgende:
Ben ik nog op tijd om Hakim uit te zwaaien?
Uh.. ik vind dat Aike normale woorden gebruikt. Af en toe teveel vakjargon..quote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja en dat slechte Engels ook nog, en dure woorden gaan verschrikkelijk vervelen, want ze wil alleen belangrijk gevonden worden
Sinds ze haar eigen billy op Youtube heeft gezien?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef Voxs het volgende:
Billy heeft sinds gisteren pas door dat er zoveel mensen alles kunnen zien
Wat hij kan veranderenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jemig, dus hij meent dat hij kan veranderen?
Jip en Janneke taalquote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Copycat het volgende:
Gewoon maximaal drie lettergrepen. Dan snapt iedereen het.
Drie wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Copycat het volgende:
Gewoon maximaal drie lettergrepen. Dan snapt iedereen het.
scherp, scherpquote:
Drie DIE.quote:
Kut. Daar ga ik al, met mijn pretentie.quote:
Oh dattes. Zeg dat dan gewoon. Net van die dure woorden hoor, dat komt zo verwaand over.quote:
ze gelooft in god.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Andrea zegt over zichzelf: ik ben een warhoofd.
Daar sta ik nou niet van te kijken, die kop zit vol met leugens
Drie kladwerkjes verkopen in twee maanden is ook wel erg ingewikkeld,ik zou ook in de war raken van al dat werkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Andrea zegt over zichzelf: ik ben een warhoofd.
Daar sta ik nou niet van te kijken, die kop zit vol met leugens
Ik ben een beelddenkerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Laysa het volgende:
Wat een schelle kutlach heeft die Aike zeg
Wat heeft Joey met de info van Andre van doen? Hij heeft zelf een prima beeld kunnen vormen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Als Hakim er uitgaat, komt dat vooral door de info van Andrea en dat vind ik alleen ok als het zich ook tegen haarzelf gaat keren. Daar wacht ik op.
Kun je lang wachten, die gaat echt niet, nou ja, alleen als ze zelf besluit te gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Als Hakim er uitgaat, komt dat vooral door de info van Andrea en dat vind ik alleen ok als het zich ook tegen haarzelf gaat keren. Daar wacht ik op.
Gelukkig gaan ze het nummeren (idee van Billy)quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef zwellever het volgende:
[..]
Drie kladwerkjes verkopen in twee maanden is ook wel erg ingewikkeld,ik zou ook in de war raken van al dat werk
meer door zijn eigen gesteuk en plannetjes, joey heeft dat prima kunnen zienquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Ja maar dat Paul met koeienletters VERRY op een spandoek had geschreven, dat is haar dan weer totaal ontgaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he erger me aan haar, dat gemaakte slappe gelul van dat wijf, gister ook gasten zitten buiten ze keert gewoon haar gezich andere kant op en dan die vieze grijns zoiets als oh het klootjesvolk is er weer. vanmorgen ook ze ziet een spelfout op wandje staan van een gast dat vieze valse lachje bbrrr naar mens
Joey zit er net in. Die heeft zich bijna twee maanden een beeld van iedereen kunnen vormen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Hakim "knuffel Marokkaan" ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)kim_in_Utopia__.html
anders lees je gewoon even goedquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Achteraf-8 het volgende:
Huh?! Heeft Hakim ook in een Coffeeshop gewerkt? Dat zou zijn blow gedrag wel verklaren.. Lijkt me namelijk te toevallig als er meerdere Hakim Elfassih's zijn met een hoogzwangere vrouw in mei 2013.
MAASTRICHT - Maastricht beleefde gisteren, op de dag dat de Maastrichtse coffeeshops hun deuren weer openden voor niet-ingezetenen een prachtdag, schrijft Hakim Elfassih, ondernemer in het Mosae Forum. Het was gezellig druk en de omzet was voor het eerst sinds lange tijd weer goed. Er was echter één smet op deze mooie dag : een agent in burger die zijn klanten fouilleerde en hen adviseerde te vertrekken
Volledige artikel hier: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:De auteur van dit artikel is eigenaar van kledingzaak Antony Morato in het Mosae Forum. Hij maakte ook bijgaande video met behulp van zijn mobiele telefoon
Hakim: Dat is haar truc..samen met Ruud. (Die worden er niet uit gestemd)quote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef renevanlaaren het volgende:
de baby word besproken van bil en ruud
jim gaat bidden dat ze zwanger is
Hij heeft een kledingzaak in Mosaeforum, en daar zijn echt geen coffeeshops. Ligt op gebied tussen drugsboulevard en centrum.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Achteraf-8 het volgende:
Huh?! Heeft Hakim ook in een Coffeeshop gewerkt? Dat zou zijn blow gedrag wel verklaren.. Lijkt me namelijk te toevallig als er meerdere Hakim Elfassih's zijn met een hoogzwangere vrouw in mei 2013.
MAASTRICHT - Maastricht beleefde gisteren, op de dag dat de Maastrichtse coffeeshops hun deuren weer openden voor niet-ingezetenen een prachtdag, schrijft Hakim Elfassih, ondernemer in het Mosae Forum. Het was gezellig druk en de omzet was voor het eerst sinds lange tijd weer goed. Er was echter één smet op deze mooie dag : een agent in burger die zijn klanten fouilleerde en hen adviseerde te vertrekken
Ik mag hopen van niet (dat ze zwanger is)quote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef renevanlaaren het volgende:
de baby word besproken van bil en ruud
jim gaat bidden dat ze zwanger is
Die vreten pillen als of het snoepjes zijn,in die kas stonden ze laatst letterlijk elkaar pilletjes aan elkaar op te dringen zonder wat voor klachten dan ook,puur voor de kick......quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Recepten bestellen: de Morning After, de Pil, Diclofenac, Diazepam
Als de groep meer weet, gaat ze echt wel. Isa moet aan de macht!!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, die gaat echt niet, nou ja, alleen als ze zelf besluit te gaan
Die loopt dus bij de psychiater ;-) Die mag voorschrijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef isax het volgende:
andrea kan gewoon even diazepam BESTELLEN? what the fuck... Is ze nu ook al dokter?
dat dusquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Odaiba het volgende:
Er wordt weer verschrikkelijk veel geschakeld door de regie, omdat de bewoners het over dingen hebben waar ze van de regie niet over mogen praten. Weer erg vervelend...
de drionpilquote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Recepten bestellen: de Morning After, de Pil, Diclofenac, Diazepam
gelovige mensen. zucht. wat word je daar toch moe van.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Odaiba het volgende:
Rienk: "Mensen moeten wat meer naar hun gevoel luisteren in plaats van te graven in de grond." (evolutie vs. schepping discussie)
Die Rienk hoeft van mij echt nooit meer over de boeddha of het boeddhisme te praten, want dat is nu juist van het boeddhisme niet leert. Echt een rare snuiter.
Je kunt niet in je uppie stoken en roddelen. Hij was in goed gezelschap en als dit gezelschat niets van Andrea had gehoord, hadden ze een dikke vette campagne voor Hakim gevoerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer door zijn eigen gesteuk en plannetjes, joey heeft dat prima kunnen zien
Is ook een spierverslapper, krijg je ook bij rugklachten voorgeschreven.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die loopt dus bij de psychiater ;-) Die mag voorschrijven.
die wijze reink viel bij binnenkomst al na 5 minuten praten al door de mandquote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Odaiba het volgende:
Rienk: "Mensen moeten wat meer naar hun gevoel luisteren in plaats van te graven in de grond." (evolutie vs. schepping discussie)
Die Rienk hoeft van mij echt nooit meer over de boeddha of het boeddhisme te praten, want dat is nu juist van het boeddhisme niet leert. Echt een rare snuiter.
Ik trap niet zo in dat ' chaotische' verhaal van Andrea, ze weet heel goed wat ze doet, net als met die kleding; eerst kleding verstoppen, net doen of je gek bent en hopen dat je ermee weg komt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als de groep meer weet, gaat ze echt wel. Isa moet aan de macht!!!!
Waarom verkiest zij Utopia boven haar relatie, tot twee keer aan toe?
Omdat ze een en al conflicten buiten heeft, daar leeft zij niet zo rustig, niet in deze waan van de loods. Chaotisch als ze lijkt, zal het financieel ook niet op orde zijn, denk ik. Zij ervaart Utopia als rust en dat moet doorbroken. Zeker als dit Hakim op deze wijze, nu de kop kost.
Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.quote:
was of is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef RVer het volgende:
Hakim was eigenaar van een coffeeshop/headshop
ben er eigenlijk al wel weer klaar mee. maar goed. ff 15 min tandjes bijtenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor, ben mooi op t ijd.
Nu de Utopianen nogquote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor, ben mooi op t ijd.
Omdat dat ook problemen geeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.
dat filmpjequote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Achteraf-8 het volgende:
waterdicht argument hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef RVer het volgende:
[..]
hij heeft meerdere zaken, dus denk nog steeds
dat geeft doorslikken idd vrij vaak.quote:
De bijsluiter!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan tussentijds 7 keer ongesteld is. Neemt ze de verpakking in?
nog een keer vd duidelijkheid dan maarquote:
quote:De auteur van dit artikel is eigenaar van kledingzaak Antony Morato in het Mosae Forum. Hij maakte ook bijgaande video met behulp van zijn mobiele telefoon
Eensch!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trap niet zo in dat ' chaotische' verhaal van Andrea, ze weet heel goed wat ze doet, net als met die kleding; eerst kleding verstoppen, net doen of je gek bent en hopen dat je ermee weg komt.
Als het spelletje uit is speelt ze de verongelijkte en gooit het op haar warrig en chaotisch zijn, maar ondertussen...als het was gelukt hadden we haar niet meer gehoord zo van : ' hee er ligt hier nog kleding,was ik helemaal vergeten' echt niet, geraffineerd is ze
Billy is uit de gratie??quote:
en die oliebollen kraam is van zijn zoontje ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef RVer het volgende:
Hij heeft een kledingzaak en een headshop, en was bezig met een webshop, samen met die vriend van hem
geen regels hè. uurwerkfundamentalist.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef zwellever het volgende:
Dat stemmen zal wel weer om een uur of twee zijn,punctueel zijn is in Utopia niet echt een sterk punt,
Hahaha.. ik dacht even dat je op Ruud zijn kwakkie doelde!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.
Die gebruikt hij niet het hele jaarquote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die oliebollen kraam is van zijn zoontje ofzo?
Me too.. hij is ook vies.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ben die hersenloze koeienknuffelaar ook zat
Ze heeft gisteren voor de derde keer een schilderij staan te verkopen wat al verkocht was dus echt ordentelijk verloopt het allemaal niet in die bovenkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trap niet zo in dat ' chaotische' verhaal van Andrea, ze weet heel goed wat ze doet, net als met die kleding; eerst kleding verstoppen, net doen of je gek bent en hopen dat je ermee weg komt.
Als het spelletje uit is speelt ze de verongelijkte en gooit het op haar warrig en chaotisch zijn, maar ondertussen...als het was gelukt hadden we haar niet meer gehoord zo van : ' hee er ligt hier nog kleding,was ik helemaal vergeten' echt niet, geraffineerd is ze
en het is nog niet eens 12 uurquote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha.. ik dacht even dat je op Ruud zijn kwakkie doelde!
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
geen regels hè. uurwerkfundamentalist.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog een keer vd duidelijkheid dan maar
[..]
lekker uierenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Koe is ook van standje 69 :-)
en met kernafval lijtk mequote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef RVer het volgende:
[..]
Die gebruikt hij niet het hele jaarAlleen de laatste 2/3 maanden van het jaar
mag ik hier een stemmig muziekje bijquote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kijk gisteren zei Joey dat hij er niet van hield iemand een klap op zijn kop te geven en is zodoende naar Hakim gegaan. Zou Joey echt zo eerlijk zijn of lult hij ook maar een eind in de richting!
We zullen het zo weten.
bezet?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
Als ik deze horde niet kan nemen, dan voelt dat als gedoemd.
Lot heeft gezegd dat Emil als bezet overkwam.
Hakim en Emil zien dat drie van die meisjes je in de gevarenzone kunnen zetten.
He Bien, blijven we dubbelenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
Als ik deze horde niet kan nemen, dan voelt dat als gedoemd.
Lot heeft gezegd dat Emil als bezet overkwam.
Hakim en Emil zien dat drie van die meisjes je in de gevarenzone kunnen zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef ansjovissie het volgende:
Hakim aan de andere kant vh hek....o wacht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, en dat zal tot in lengte van RLS wel zo blijven
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mag ik hier een stemmig muziekje bij
zeg me dat het niet zo is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???
Kan ookquote:
geen regelsquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef SunChaser het volgende:
Er zou n regel moeten zijn over nieuwe eruit
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???
Ik wil hem zo graag weg, maar ergens voel ik aan me kleine teen dat hij niet gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....
ging er dan echt niets door je heenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....
zijn shydar?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Gert het volgende:
Goede analyses van Emil weer.
Hij heeft geen zin om 'nederig onder de radar' te blijven omdat mensen het meteen niet meer trekken wanneer hij zich even laat gelden.
Hij weet ook wel dat hij op dus ijs staat mocht hij blijven. Ze zijn gewoon overmeesterd door de vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef livvie het volgende:
Hakim tegen Emil; Jij zou altijd op dun ijs blijven lopen, als je boos kijkt dan nomineren ze jou.
(wie heeft er voor dat dunne ijs gezorgd Hakim?)
Als hij het nu nog niet weetquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
Joey gaat zingen als hij nerveus is
[ afbeelding ]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef ansjovissie het volgende:
Emil: Als ik regiseur was, zou ik t ook wel weten, maar ja
I'm a believer...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het gedaan en is al de dood hoe de groep reageert.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
dan had je 'm teruggeduwd zeker...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar ja
Zoiets ja.quote:
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kastquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef martend het volgende:
Boney M
Gotta go home, home, home
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kast
hand om de lul / doekje paraatquote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
broodje
koffie plasje gedaan ja we kunnen
En Emil zei dat dat ook anders kan. Ze kunnen de dans ontspringen. Hij wilde meer zeggen, maar toen werden ze geroepen door..............quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar hij denkt erover om het niet op die manier te doen, maar wel degelijk op te staan.
Hakim. "Ik weet wel, als ik blijf, wie er aan gaan. Dat is sowieso Isabel en Aike, om mee te beginnen. En dan werken we het rijtje langzaam af."
gaat ook over ruud enbillyquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef -sabine- het volgende:
Ha Ruud die zegt dat veel liefdes in eerste instantie ontkent worden (gaat over Rienk en Nico)
de moederkoek bewaardquote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Stroom het volgende:
[..]
dan had je 'm teruggeduwd zeker...
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hand om de lul / doekje paraat
Die gaat niet let maar op.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
hier iets anders, huishouden op orde... hopelijk de rest van de middag feest (sorry Toverheks
)
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Hakim komt richting de loods lopen.. 'De krien mile' zegt Vanas.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zet anders de deur vast open voor de brandweer.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Achteraf-8 het volgende:
Nou m'n tosti kan wel ff wachten in het tosti ijzer, ik zit er meer dan klaar voor
Dead man walking!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zeker weten dat Hakim eruit moet.quote:
Doe ik met je meequote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hakim eruit moet.
En anders lach ik me dood (en ga daarna Huub verrot schelden).
One Way! ja maar voor wie?quote:
Niet één. Er lopen er wel een paar seconden achter.quote:
Ik voorspel aan anti-climax ....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten dat Hakim eruit moet.
En anders lach ik me dood (en ga daarna Huub verrot schelden).
Als ze het sponsje maar nat makenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Clank het volgende:
Zou mooi zijn!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Joey held, je hebt je woord gehouden!!!!
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
ben ik de enige die het jammer vind dat hakim eruit gaat?
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
quote:
quote:
Ben bang van wel. Hij nodigt je vast uit op de oliebollenkoffie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |