abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137579199
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.
Heeft misschien ook met het aanbod te maken? Macklemore & Ryan Lewis, Outkast, en QOTSA kom je op zoveel festivals tegen dit jaar. Pukkelpop is natuurlijk ook gewoon afhankelijk van wat er rond die tijd tourt en beschikbaar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 13:23:23 ]
  maandag 10 maart 2014 @ 13:20:58 #102
134538 chansadres
Black & White
pi_137579470
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.
Grappig, bij Pukkelpop denk ik juist niet zo aan avontuurlijker. Als je het vergelijkt met de andere Nederlandse en Belgische festivals vind ik het altijd wat commerciëler. Een Eminem zie je ook bij andere festivals niet opdraven.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137579917
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef chansadres het volgende:

[..]

Grappig, bij Pukkelpop denk ik juist niet zo aan avontuurlijker. Als je het vergelijkt met de andere Nederlandse en Belgische festivals vind ik het altijd wat commerciëler. Een Eminem zie je ook bij andere festivals niet opdraven.
Zeker in vergelijk met Lowlands heeft Pukkelpop vaak wel wat meer mainstream staan, en wat minder 'onbekend/nieuw spul'. Vandaar dat ik het commentaar ook niet helemaal snapte, vanuit het 'mainstream' perspectief is het best een prima line-up met wat goede namen er tussen. Kan me voorstellen dat je als je meer op zoek bent naar nieuwe, exotische, avontuurlijke dingen dit niet je festival is.
pi_137580034
Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Anngus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers.

Voor Hurricane / Southside. James Blake, Bombay Bicycle Club, London Grammar, Royal Blood en Moderat kunnen wel namen voor BKS zijn.
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
pi_137581445
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:35 schreef WoD het volgende:
Lykke Li, James Blake, Lily Allen, White Lies, Passenger, Bad Religion, Bonaparte, Bombay Bicycle Club, Rodrigo y Gabriela, Anngus & Julia Stone, London Grammar, Blood Red Shoes, Dispatch, You Me At Six, Selah Sue, Skindred, Dave Hause, George Ezra, Twin Atlantic, Blaudzun, Royal Blood, The Preatures, Deaf Havana, Moderat en Crookers.

Voor Hurricane / Southside. James Blake, Bombay Bicycle Club, London Grammar, Royal Blood en Moderat kunnen wel namen voor BKS zijn.
Moderat staat al op Pitch, dus dat lijkt me niet.
pi_137594620

Matige line-up!
pi_137601814
Fuck man de namen van pukkelpop zijn veel te goed, en ik was eerst niet van plan combi te gaan. Ik moet echt wel :') en serieus elke dag zijn er wel groepen die ik niet wil missen.
Voorlopig heb ik geen herexamens, maar m'n moeilijkste vakken heb ik dit semester... misschien koop ik gewoon combi en verkoop ik het moest ik meerdere herexamens hebben. Dan ga ik wel een dag en huil ik de andere dagen.
pi_137601897
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Matige line-up!
Blink 182 moet nu écht eens kappen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 maart 2014 @ 11:02:46 #109
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137610941
Bospop is compleet The Winery Dogs, Southside Johnny & The Asbury Jukes en The Paladins erbij.

Hele Line-up:

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:22:42 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137611446
En dan komt Nederland met gratis festivals vol Fresku, Kleine Viezerik, Mozes and the Firstborn en the Kik.

Zo kan het dus blijkbaar ook:

pi_137611621
quote:
Paaspop
De BAVARIA PLAYGROUND is de plek waar de crème de la crème uit de wereld van topDJ’s komt draaien. Zo neemt Feestdjruud zijn XXL show mee en kunnen we nog 15 nieuwe namen voor deze area aankondigen - check de shout-out van Ruud himself!

Carnaval mag dan net afgelopen zijn, als het aan de mannen van de Loco Loco Discoshow ligt gaat het feest gewoon door in publieksfavoriet LOCO ROYALE - ofwel de meest ongewone tent van Paaspop. Dit jaar zullen onder anderen Jan Keizer & Annie Schilder (ex-BZN) met BZB zorgen voor nonstop überFiësta. Maar denk ook aan: Radio De Roze Panter, Hardrock Karaoke of het Rave van Fortuin. Op www.paaspop.nl staat de volledige line-up van dit podium!

Het is een heuse bowlingbaan, nachtclub én een podium in één: de spraakmakende CLUB LEBOWSKI die in 2013 op Paaspop zijn wereldwijde festivalprimeur beleefde. Bowlen was nog nooit zo leuk, dansbaar en sexy tegelijk. Een heerlijke nachtclub, de hele dag door! Dit jaar pakt Club Lebowski extra uit met een vol programma zoals onder meer Singlefeestje, Zer00’s Heroes, 80’s Verantwoord, 90’S NOW en veel meer!

Het programma is een heel eind (check www.paaspop.nl/acts), maar we zijn er nog steeds niet. Volgende week kondigen we nog een aantal acts aan mét de voorlopige timetable!
Paaspop met een aanvulling op de mijns inziens niet echt interessante tenten Loco Royale en Playground. Club Lebowski was wel erg tof vorig jaar, hoop eigenlijk dat dat niet te massaal wordt zo met die extra acts etc.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:33:27 #112
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137611767
quote:
De BAVARIA PLAYGROUND is de plek waar de crème de la crème uit de wereld van topDJ's komt draaien. Zo neemt Feestdjruud zijn XXL show mee
???
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:34:06 #113
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_137611788
quote:
Dit jaar zullen onder anderen Jan Keizer & Annie Schilder (ex-BZN) met BZB zorgen voor nonstop überFiësta.
Haha.
pi_137611900
Eindhoven Psych Lab Lineup is nu compleet:

Oa Suuns en Pink Mountaintops erbij, zoals al bekend was. Maar ook Spectrum, Night Beats, Dans Dans en Crows en Dj’s Al Lover en DJ Fltz

:D
In the coolest little capital of the world
pi_137611968
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:33 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

???
Haha mooie tekst. Toch kan ik dat Feestj DJ Ruud als feestje wel waarderen hoor. Je moet het gewoon niet te serieus nemen, en dat doet Ruud ook niet.
pi_137613094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:22 schreef Darkestrah het volgende:
En dan komt Nederland met gratis festivals vol Fresku, Kleine Viezerik, Mozes and the Firstborn en the Kik.

[ afbeelding ]
Een gratis festival met zulke namen, hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Hello, my name is Oliver
pi_137613120
quote:

[ afbeelding ]
Waar is dat?

Edit: laat maar zie het al.

Pinkpop heeft blijkbaar Joe Bonamasse en Lenny Kravitz op de zaterdag staan aldus Aardschok.
pi_137613290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar is dat?

Edit: laat maar zie het al.

Pinkpop heeft blijkbaar Joe Bonamasse en Lenny Kravitz op de zaterdag staan aldus Aardschok.
Best leuk, al vind Joe Bonamassa niet echt een Pinkpop naam. Maar goed, dan zijn de Stones ondertussen wel echt afgeschreven lijkt me? Kravitz kan ook zo een dagje (sub-headlinen), plus heb je dan met Editors, Arctic Monkeys, Metallica, Arcade Fire, en A7X toch redelijk lijstje met (sub-)headliners
pi_137613432
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Best leuk, al vind Joe Bonamassa niet echt een Pinkpop naam. Maar goed, dan zijn de Stones ondertussen wel echt afgeschreven lijkt me? Kravitz kan ook zo een dagje (sub-headlinen), plus heb je dan met Editors, Arctic Monkeys, Metallica, Arcade Fire, en A7X toch redelijk lijstje met (sub-)headliners
Pinkpop heeft wel een doel in hun dagen zo te zien:

Dag 1: Oude lullen dag met Rolling Stones, Lenny Kravitz en Joe Bonamassa
Dag 2: Voor de jongeren: Arctic Monkeys, Editors, Ed Sheeran
Dag 3: Metal dag: Metallica, Mastodon, Avenged Sevenfold.
pi_137613494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En Arcade Fire dat er een beetje bij hangt. Daar baal ik echt van, had ze graag willen zien dit jaar.
pi_137613736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwah, ze trekken het niet helemaal door, Epica is op zaterdag, Robert Plant juist weer op zondag, stromae op maandag :P

Plus lijkt t me dat ze toch vooral weekendtickets willen verkopen, hiermee zou je alleen maar het idee voeden dat Pinkpop een 'dagjesmensen' festival is.

Maareh gaan we nog een pooltje opzetten om te raden naar het excuus van Jan waarom de Stones niet komen, gaat het echt worden dat een stel 3FM-DJ's (op fukkin zondagavond :') ) een imitatie van Jan deden en de Stones dat niet grappig vonden :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 12:47:05 #122
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137613809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Echt grote sponsoren hebben ze niet, al zitten er wel boekingskantoren als Belmont Bookings achter.
pi_137613954
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Ken er geen 1? ;(
pi_137614035
quote:

[ afbeelding ]
Natuurlijk hetzelfde verhaal als met Pukkelpop gisteren, het draait gewoon allemaal om commercie en doelgroep. Hier zitten vooral muziekkenners, en is het ook wel een beetje een sport geworden dusdanig nieuwe obscure dingen te vinden die niemand kent. Gemiddeld gratis festivalletje moet het vooral van bezoekers hebben die er een drankje komen doen, dus dan gaan ze gewoon voor de Di-Rect's, Gers Pardoelen, en Kik's van deze wereld, want dat hebben mensen dan weleens bij DWDD gezien ofzo, dus dat is vast leuk! Lekker kek gezellig op zaterdag met je pittige kapseltje en dito vriendinnetje een rose'tje nippen in het lokale park! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 13:36:23 ]
pi_137614538
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ze trekken het niet helemaal door, Epica is op zaterdag, Robert Plant juist weer op zondag, stromae op maandag :P

Plus lijkt t me dat ze toch vooral weekendtickets willen verkopen, hiermee zou je alleen maar het idee voeden dat Pinkpop een 'dagjesmensen' festival is.

Maareh gaan we nog een pooltje opzetten om te raden naar het excuus van Jan waarom de Stones niet komen, gaat het echt worden dat een stel 3FM-DJ's (op fukkin zondagavond :') ) een imitatie van Jan deden en de Stones dat niet grappig vonden :')
Tuurlijk niet, er moet wel ruimte blijven voor de weekend gangers die van alles wat mee wil pakken. Maar ze houden blijkbaar wel een duidelijk lijn per dag aan imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')