Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.quote:De organisatie van Zwarte Cross voegt vandaag een grote lijst namen aan de affiche toe. Onder meer Crystal Fighters, Graveyard, Presidents of the USA, Tim Knol, De Staat en De Rooie Neger komen spelen dit jaar.
Daarnaast zijn Valient Thorr, Antwerp Gypsy-Ska Orkestra, Backcorner Boogie Band, De Rooie Neger, Cyberpunkers, BZB, Die Lustige Schlagerfreunde, Amsterdam Klezmer Band, Tim Wes, Rowwen Hèze, Fragment, Navarone, Astraynutz, DeWolff, Tinez Roots Club, traumahelikopter, De Staat, Koffie, Project Rakija, The Heinoos, Plork & de Aannemers, De Nozems, The Silver faces, The Real McKenzies, Rusty Roots, Men of Mega, Cheaters, Gtronic,Krach, Raw Flowers, King Dalton, Condor Gruppe, Saxotone Groove Mission en Gomes zijn ook aan het programma toegevoegd.
Nieuwe namen Rock 'n Heimtwitter:RocknHeim twitterde op woensdag 05-03-2014 om 15:01:40#rnh2014 HEY YA! Outkast, A Day To Remember, Parov Stelar und Die Antwoord bestätigt für The Return to Rock´n´Heim! http://t.co/CpVvMJfV5v reageer retweet
Amsterdam Klezmer Band is ook wel een feestje livequote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.
Laatst Raw Flowers gezien, met oud-leden van Shaking Godspeed en de Bloody Honkies, die zijn ook tof!quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn ding, maar Condor Gruppe is live erg cool.
Gok op dat Outkast headliner is op Pukkelpop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuwe namen Rock 'n Heimtwitter:RocknHeim twitterde op woensdag 05-03-2014 om 15:01:40#rnh2014 HEY YA! Outkast, A Day To Remember, Parov Stelar und Die Antwoord bestätigt für The Return to Rock´n´Heim! http://t.co/CpVvMJfV5v reageer retweet
Rond Pukkelpop/Lowlands
quote:http://thequietus.com/articles/14668-oya-festival-2014
Oslo's ace Øya Festival have just announced new names for this year's event, topped by Mayhem performing a 30-year anniversary show and a set from the recently-returned OutKast. Elsewhere, Neneh Cherry & RocketNumberNine, Bill Callahan, Sharon Van Etten, Angel Olsen and Lulu James join a bill that already includes Röyksopp & Robyn, Todd Terje, Queens Of The Stone Age, The National, Janelle Monae and John Wizards.
quote:http://www.festivalinfo.n(...)uze_Pukkelpop-namen/
Morgen maakt Pukkelpop de eerste bevestigingen bekend, maar een aantal artiesten hebben reeds hun komst via andere wegen bekend gemaakt. Queens Of The Stone Age, Dirtyphonics, Tensnake, James Holden, Actress, John Newman, Truckfighters en Sub Focus zijn de eerste officieuze Pukkelpop-namen.
Niet genoeg obscure nieuwe underground bandjes waar verder nog niemand van heeft gehoord?quote:
Eerder teveel acts die iedereen al jaren achtereen of dezelfde festivals neerzet.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet genoeg obscure nieuwe underground bandjes waar verder nog niemand van heeft gehoord?
Ik vind t niet slecht, zeker als je t tegenover Lowlands zet
Jawel. Derde rij van de kleine acts, 5e artiestquote:Op maandag 10 maart 2014 11:52 schreef Tokus het volgende:
Epica staat ook op Pukkelpop. al zie ik ze niet op die lijst hierboven staan.
Mjah okee, maar dat is natuurlijk ook het type festival, dat kan je in principe ieder jaar van een groot deel van de line-up van bv. Werchter, Pinkpop, Paaspop, Lowlands en Pukkelpop roepen. Ze programmeren toch voor een redelijk deel bands die bij het 'grote publiek' aansprekend zijn. Kan ook bij de festivals die zich juist op opkomende, onbekende(re) bands richten gaan roepen dat je een aansprekende grote headliner mist, das ook nogal open deur enzoquote:Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eerder teveel acts die iedereen al jaren achtereen of dezelfde festivals neerzet.
Van Pukkelpop verwacht ik wel een iets avontuurlijkere lineup. Ze hebben natuurlijk nog alle tijd om nieuwe dingen te bevestigen maar als dit de headliners zijn is het wel extreem makkelijk scoren. Nu ken ik niet elke naam die erop staat, maar experimentele/gewaagde acts (vorig jaar the Haxan Cloak) zie ik er bijvoorbeeld nog niet echt tussen staan. Ja, Omar Souleyman misschien, maar die bouwt altijd wel een feestje.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah okee, maar dat is natuurlijk ook het type festival, dat kan je in principe ieder jaar van een groot deel van de line-up van bv. Werchter, Pinkpop, Paaspop, Lowlands en Pukkelpop roepen. Ze programmeren toch voor een redelijk deel bands die bij het 'grote publiek' aansprekend zijn. Kan ook bij de festivals die zich juist op opkomende, onbekende(re) bands richten gaan roepen dat je een aansprekende grote headliner mist, das ook nogal open deur enzo![]()
In hun genre is dit geen misselijke line-up vind ik persoonlijk, als je het afzet tegen de Nederlandse evenknie is het dit jaar (weer) beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |