abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137234016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:11 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Zou kunnen, jammer zeg. Van mij zou bijvoorbeeld Lowlands best een paar bands hiervan op herhaling mogen laten komen. Zoals Jagwar Ma en James Blake. Ik was in het lijstje trouwens nog Tom Odell en CHVRCHES vergeten. Lijkt me niet dat Lowlands eromheen kan om een aantal van deze bands op retour te laten komen.
Imagine Dragons als voorbeeld hebben ze ook al dubbel geboekt (was ook een succes vorig jaar geloof ik. Er zullen er idd vast nog wel enkele volgen.
pi_137234163
Jawel, maar dan vooral acts die een stap zijn gegroeid in popularitet (zoals idd Imagine Dragons). Van deze rits zou je dat volgens mij hooguit nog van Jagwar Ma kunnen zeggen.
pi_137234600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:24 schreef ohnikua het volgende:
Jawel, maar dan vooral acts die een stap zijn gegroeid in popularitet (zoals idd Imagine Dragons). Van deze rits zou je dat volgens mij hooguit nog van Jagwar Ma kunnen zeggen.
Ja dat denk ik ook inderdaad
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 februari 2014 @ 15:13:57 #54
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_137240067
Twisted Sister, Sacred Reich, Prong en Toxic zijn bevestigd voor Alcatraz Metalfest, 8 en 9 augustus in Kortrijk (België). Eerder al waren Arch Enemy en W.A.S.P. bevestigd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 februari 2014 @ 16:22:23 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137242310
Daptone Super Soul Revue, The Opposites, Arsenal, Sam Smith, Katy B, The Temperance Movement en Parquet Courts

Erbij voor werchter.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137298085
The Used voor Greenfield, Nova Rock, en Download
pi_137340535
Die Antwoord, Birdy, Samy Deluxe, Flume, Warpaint, Wild Beasts, Thurston Moore, Shlohmo, Jagwar Ma, Mø, Mac DeMarco, Black Lips, Cashmere Cat, La Femme, Breton, Peer Kusiv, Jungle, Melokind, Wolf Alice, Tinush, Parra For Cuva, Ryan Hemsworth, Trippy Turtle, Dream Koala, Lxury, Neufundland, Klinke Auf Cinch en Nentwig / The Workin Elite.

Naar Dockville.

Die Antwoord, Birdy, Warpaint, Breton, Mac De Macro, Jagwar Ma en Wild Beasts lijken me wel kanshebbers voor Lowlands.
pi_137343704
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Antwoord, Birdy, Samy Deluxe, Flume, Warpaint, Wild Beasts, Thurston Moore, Shlohmo, Jagwar Ma, Mø, Mac DeMarco, Black Lips, Cashmere Cat, La Femme, Breton, Peer Kusiv, Jungle, Melokind, Wolf Alice, Tinush, Parra For Cuva, Ryan Hemsworth, Trippy Turtle, Dream Koala, Lxury, Neufundland, Klinke Auf Cinch en Nentwig / The Workin Elite.

Naar Dockville.

Die Antwoord, Birdy, Warpaint, Breton, Mac De Macro, Jagwar Ma en Wild Beasts lijken me wel kanshebbers voor Lowlands.
+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:24:47 #59
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137343728
quote:
http://www.festivalinfo.n(...)hopfestival_Woo_Hah/

De organisatie van het nieuwe hiphopfestival Woo Hah! heeft de eerste namen bekendgemaakt. Danny Brown, Chance the Rapper, Digitz, Typhoon, De Jeugd van Tegenwoordig, Ares en AER zijn in ieder geval van de partij in juli.

Het festival vindt plaats op 6 juli op de Spoorzone te Tilburg. Op dezelfde locatie vindt ieder jaar Festival Mundial plaats. Meer namen volgen de komende tijd.

Kaarten voor het festival zijn vanaf 8 maart verkrijgbaar.
^O^
pi_137344439
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.
Ik ken ze beide niet :@
pi_137345274
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ken ze beide niet :@
me neither ;)
  Redactie Sport maandag 3 maart 2014 @ 16:37:33 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137349536
Werchter is dit jaar wel HEEL matig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137371959

V-Festival
pi_137373839
Outkast en Pharrel naar North Sea Jazz.

Geen Lowlands dus :P

Verdere lineup:

Vrijdag: Pharrell Williams, Mavis Staples, Tedeschi Trucks Band, Gregory Porter, Walter Trout, Tom Harrell Quintet with special guest Esperanza Spalding

Zaterdag: The Isley Brothers, Al Jarreau, Joss Stone, Martial Solal Trio, Snarky Puppy & Friends, Children of the Light Trio: Danilo Perez, John Patitucci, Brian Blade, Ibrahim Maalouf, The Cat Empire

Zondag: Outkast, Daryl Hall & John Oates, Darkside, The Daptone Super Soul Revue featuring Sharon Jones & the Dap-Kings, Charles Bradley and his Extraordinaires, Antibalas, The Sugarman 3 with special guests Saun and Starr and Master of Ceremonies Binky Griptite, Oscar D'Leon, PRISM featuring Dave Holland, Kevin Eubanks, Craig Taborn and Eric Harland

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 10:40:50 ]
pi_137374049
Helemaal niet verkeerd deze line-up. De zondag is vooral leuk.
pi_137374389
Nieuwe namen Green Man Festival:
https://twitter.com/Green(...)219337011201/photo/1
pi_137375092
Mooi festival lijkt me dat toch, zeg.
pi_137375272
Even als afbeelding;

pi_137376451
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Even als afbeelding;

[ afbeelding ]
Dank je! Ik ben niet zo handig met die dingen ;)
pi_137379562
Erg mooie line-up word dat bij GreenMan!
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
pi_137379948
SUUNS op Eindhoven Psych Lab
pi_137385007
Sonar:

Royksopp & Robyn, Lykke Li, Neneh Cherry, Boys Noize, Trentemøller, Loco Dice, Todd Terje, 2 Many DJ’s, Kid Koala’s, James Murphy, Audion, Spoek Mathambo, DJ Snake, Four Tet, BFlecha, Future Brown, Brodinski, Forest Swords, WhoMadeWho, Debukas, Paul Woolford & Ralph Lawson, FM Belfast, Kaytranada, Matthew Dear, Camo & Krooked, Machine Variation, Daniel Miller, Henry Saiz, Daito Manabe, Robert Piotrowicz & Oren Ambarchi met het Sinfonietta de Cracovia, Chris Madak, Hucci, Tarek Atoui, Roll The Dice, Sibot, Professor Angel Sound, Dâm-Funk, Sinjin Hawke, Astroboyz, Koreless, T.Williams, Throwing Snow, Emufucka, Louis Baker, Trancemicsoul, Suzanne Kraft, De La Montagne, Leo Aldrey, Harald Björk, Rudi Zygadlo, Jolly Mare, Love Cult en Chic met, wie anders dan, Nile Rodgers. Als kers op de taart krijgt u Despacio, wie zegt u? James Murphy met 2 Many DJ’s.
pi_137386625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Sonar:

Royksopp & Robyn, Lykke Li, Neneh Cherry, Boys Noize, Trentemøller, Loco Dice, Todd Terje, 2 Many DJ’s, Kid Koala’s, James Murphy, Audion, Spoek Mathambo, DJ Snake, Four Tet, BFlecha, Future Brown, Brodinski, Forest Swords, WhoMadeWho, Debukas, Paul Woolford & Ralph Lawson, FM Belfast, Kaytranada, Matthew Dear, Camo & Krooked, Machine Variation, Daniel Miller, Henry Saiz, Daito Manabe, Robert Piotrowicz & Oren Ambarchi met het Sinfonietta de Cracovia, Chris Madak, Hucci, Tarek Atoui, Roll The Dice, Sibot, Professor Angel Sound, Dâm-Funk, Sinjin Hawke, Astroboyz, Koreless, T.Williams, Throwing Snow, Emufucka, Louis Baker, Trancemicsoul, Suzanne Kraft, De La Montagne, Leo Aldrey, Harald Björk, Rudi Zygadlo, Jolly Mare, Love Cult en Chic met, wie anders dan, Nile Rodgers. Als kers op de taart krijgt u Despacio, wie zegt u? James Murphy met 2 Many DJ’s.
Niet normaal meer als je dit bij de eerdere aankondigingen optelt!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 maart 2014 @ 21:14:37 #74
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137394741
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137400068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
SUUNS op Eindhoven Psych Lab
+ Pink Mountaintops.

lekkere lineup :D