Imagine Dragons als voorbeeld hebben ze ook al dubbel geboekt (was ook een succes vorig jaar geloof ik. Er zullen er idd vast nog wel enkele volgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou kunnen, jammer zeg. Van mij zou bijvoorbeeld Lowlands best een paar bands hiervan op herhaling mogen laten komen. Zoals Jagwar Ma en James Blake. Ik was in het lijstje trouwens nog Tom Odell en CHVRCHES vergeten. Lijkt me niet dat Lowlands eromheen kan om een aantal van deze bands op retour te laten komen.
Ja dat denk ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:24 schreef ohnikua het volgende:
Jawel, maar dan vooral acts die een stap zijn gegroeid in popularitet (zoals idd Imagine Dragons). Van deze rits zou je dat volgens mij hooguit nog van Jagwar Ma kunnen zeggen.
+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Antwoord, Birdy, Samy Deluxe, Flume, Warpaint, Wild Beasts, Thurston Moore, Shlohmo, Jagwar Ma, Mø, Mac DeMarco, Black Lips, Cashmere Cat, La Femme, Breton, Peer Kusiv, Jungle, Melokind, Wolf Alice, Tinush, Parra For Cuva, Ryan Hemsworth, Trippy Turtle, Dream Koala, Lxury, Neufundland, Klinke Auf Cinch en Nentwig / The Workin Elite.
Naar Dockville.
Die Antwoord, Birdy, Warpaint, Breton, Mac De Macro, Jagwar Ma en Wild Beasts lijken me wel kanshebbers voor Lowlands.
quote:http://www.festivalinfo.n(...)hopfestival_Woo_Hah/
De organisatie van het nieuwe hiphopfestival Woo Hah! heeft de eerste namen bekendgemaakt. Danny Brown, Chance the Rapper, Digitz, Typhoon, De Jeugd van Tegenwoordig, Ares en AER zijn in ieder geval van de partij in juli.
Het festival vindt plaats op 6 juli op de Spoorzone te Tilburg. Op dezelfde locatie vindt ieder jaar Festival Mundial plaats. Meer namen volgen de komende tijd.
Kaarten voor het festival zijn vanaf 8 maart verkrijgbaar.
Ik ken ze beide nietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
+ Trippy Turtle en Ryan Hemsworth zijn gewoon zekerheidjes aangezien ze beide ook op Pitch staan.
Niet normaal meer als je dit bij de eerdere aankondigingen optelt!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Sonar:
Royksopp & Robyn, Lykke Li, Neneh Cherry, Boys Noize, Trentemøller, Loco Dice, Todd Terje, 2 Many DJ’s, Kid Koala’s, James Murphy, Audion, Spoek Mathambo, DJ Snake, Four Tet, BFlecha, Future Brown, Brodinski, Forest Swords, WhoMadeWho, Debukas, Paul Woolford & Ralph Lawson, FM Belfast, Kaytranada, Matthew Dear, Camo & Krooked, Machine Variation, Daniel Miller, Henry Saiz, Daito Manabe, Robert Piotrowicz & Oren Ambarchi met het Sinfonietta de Cracovia, Chris Madak, Hucci, Tarek Atoui, Roll The Dice, Sibot, Professor Angel Sound, Dâm-Funk, Sinjin Hawke, Astroboyz, Koreless, T.Williams, Throwing Snow, Emufucka, Louis Baker, Trancemicsoul, Suzanne Kraft, De La Montagne, Leo Aldrey, Harald Björk, Rudi Zygadlo, Jolly Mare, Love Cult en Chic met, wie anders dan, Nile Rodgers. Als kers op de taart krijgt u Despacio, wie zegt u? James Murphy met 2 Many DJ’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |