Iemand moest de schoenen van Faithless en The Rasmus vullenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom staat Paolo Nutini op ieder festival? Heeft die gast na New Shoes nog meer hits gehad?
New Shoes komt uit 2007, en hij is zelfs headliner op DWDB! Wat heeft die gast gedaan dat ie opeens weer overal staat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand moest de schoenen van Faithless en The Rasmus vullen
Genoeg mensen geilen op die man als je de social media moet geloven, ik snap ook niet helemaal waarom.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom staat Paolo Nutini op ieder festival? Heeft die gast na New Shoes nog meer hits gehad?
Wowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dagindeling RaR bekend;
[ afbeelding ]
Wat doet Booka Shade daar??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dagindeling RaR bekend;
[ afbeelding ]
Vind het geen top line-up daar in Frankrijk. Al hoewel ik Blondie, Glark Jr. en St. Vincent wel leuk zou vinden. En vooruit Thee Oh Sees..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:26 schreef theodoor9 het volgende:
Kavinsky lijkt me weer typisch een act die Lowlands skipt..
Thurston Moore onder Selah Sue.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me af wat Lana del Rey zo hoog op dat lijstje doet. Hoger dan de Prodigy
Vind dat niet eens zo gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vraag me af wat Lana del Rey zo hoog op dat lijstje doet. Hoger dan de Prodigy
Ik denk dat Selah toch iets bekender is dan Thurston. Maakt het niet beter maar Thurston is iets meer voor de "fijnproever". Dat terwijl Prodigy hit na hit heeft gescoord. Vaak hebben geheadlined. En nu zijn die ingehaald door one hit wonder Lana.quote:
Maar het wordt Tinariwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind het geen top line-up daar in Frankrijk. Al hoewel ik Blondie, Glark Jr. en St. Vincent wel leuk zou vinden. En vooruit Thee Oh Sees..
quote:Een maand voor de bekendmaking van het volledige programma en tijdschema van het Port of Rotterdam North Sea Jazz Festival 2014 kunnen meer namen worden aangekondigd. Onder anderen Robin Thicke, Quincy Jones en CHIC featuring Nile Rodgers zijn toegevoegd aan het festivalprogramma.
Ook kondigt het festival een aantal jazzgrootheden aan, gevestigd en opkomend: Mehliana featuring Brad Mehldau & Mark Guiliana, Sons of Kemet, Kenny Garrett Quartet, Dirty Loops, Darcy James Argue’s Secret Society en John Scofield Uberjam.
Het Metropole Orkest brengt een aantal bijzondere projecten: Joshua Redman Quartet with Metropole Orkest Strings conducted by Jules Buckley en Robert Glasper Experiment with Metropole Orkest conducted by Vince Mendoza with special guests Ledisi and Meshell Ndegeocello op vrijdag en op zaterdag The Metropole Orkest Big Band plays Quincy Jones: "This is how I feel about jazz" conducted by Jules Buckley.
De componist, producer, muzikant, arrangeur en bandleider Quincy Jones is zelf ook aanwezig op het festival om zijn protegés Nikki Yanofsky, Alfredo Rodriguez en Andreas Varady aan het publiek te presenteren.
Naar het driedaagse festival komen verder Booker T Jones, Benjamin Clementine, Buika, Paloma Faith, Electro Deluxe, Allen Stone en Neneh Cherry & RocketNumberNine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |