Maar is Whazzap veiliger?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo veilig is Telegram anders helemaal niet, lees dit maar eens:
Telegram, AKA “Stand back, we have Math PhDs!”
[..]
[..]
de gemiddelde consument nietquote:Op maandag 24 februari 2014 00:31 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik wil alleen apps met vetten namen, jwt.
WhatsApp is al helemaal drama. Onlangs was er nog een student van de universiteit van Utrecht die een beveiligingslek had gevonden.quote:
Lees ook even de reacties bij dat artikel. Daarbij, als het inderdaad iemand lukt om Telegram te kraken, krijgt diegene 200.000 dollar. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is in ieder geval by far een betere optie dan Whatsapp, en daarbij is het goed om niet alle data te hebben liggen bij 1 bedrijf.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
De switch naar Telegram heeft natuurlijk niets met die storing te maken.
TS hoe heb jij ooit een vriendin/vriend gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauper![]()
En om je vraag te beantwoorden: Dan ga ik wel lopen bitchen want ik hoef mijn nummer niet te geven.
Toevallig op social media tegengekomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:39 schreef computerexpert het volgende:
TS hoe heb jij ooit een vriendin/vriend gekregen
Dodo's die evolutie niet erkennenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die whasapp gebruiken
Ratten die overlopen
Ze zoeken het maar uit, ik blijf op whatsapp.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dodo's die evolutie niet erkennenEn zich niet kunnen aanpassen
De dodo dacht inderdaad ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit, ik blijf op whatsapp.
dodo?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De dodo dacht inderdaad ongeveer hetzelfde
Een vogel uit de middeleeuwen kennenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]___!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dodo
Algemene kennis noemen ze datquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een vogel uit de middeleeuwen kennen
Naar geschiedenis gaan en opletten tijdens de lesquote:Op maandag 24 februari 2014 10:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Algemene kennis noemen ze dat
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesquote:Op maandag 24 februari 2014 10:16 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Naar geschiedenis gaan en opletten tijdens de lesGeschiedenis
Ik ging er alleen heen om niet geschorst te wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Denken dat ik op heb moeten letten in de lesNiet weten dat de geschiedenis zich herhaalt en daarom belangerijk is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |