jij niet danquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
Nee, want ik ben al lang geen vrijgezel meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
dus ik heb noch een telefoon, noch vrienden, noch privacyquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgen
Inderdaad. Alsof er nog enige privacy is op applicaties.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgen
Onterechte klacht, want Telegram = telefoonnummer. Je gaat toch niet lopen bitchen als een chick je bij het uitgaan om je nummer vraagt?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Zal gek worden als je een chick bij het uitgaan vraagt: 'Mag ik je telegram?'
bron. nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel fijn dat je het ook op je desktop en tablet kan gebruiken. Ideaal
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauperquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef RipMcPants het volgende:
Onterechte klacht, want Telegram = telefoonnummer. Je gaat toch niet lopen bitchen als een chick je bij het uitgaan om je nummer vraagt? Hommo!
Dan nog: Je Whatsapp ID is ook je telefoonnummerquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauper![]()
En om je vraag te beantwoorden: Dan ga ik wel lopen bitchen want ik hoef mijn nummer niet te geven.
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Je stelt meestal voor om te gaan appen, dus wordt meestal de app gevraagd pauper![]()
En om je vraag te beantwoorden: Dan ga ik wel lopen bitchen want ik hoef mijn nummer niet te geven.
Ja, maar de vraag was in dit geval: 'Wat is je app (of nu dus: Telegram)quote:Op maandag 24 februari 2014 00:13 schreef RipMcPants het volgende:
Dan nog: Je Whatsapp ID is ook je telefoonnummer Dus dat gaat zo:'Wat is je app?''06XXXXXXXX'Retards
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:15 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ja, maar de vraag was in dit geval: 'Wat is je app (of nu dus: Telegram)
Het ging er dus om dat de vraag zou veranderen, niet het feit dat je in beide gevallen je telefoonnummer geeft.
preciesquote:Op maandag 24 februari 2014 00:24 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik handig vind aan Telegram is dat je het ook gewoon op je laptop kunt gebruiken. Dat mis ik wel als ik WhatsApp gebruik.
Een app al minder vinden om de naamquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Sowieso, de naam Telegram![]()
want opensourcequote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
Mensen die nog whatsapp gebruiken sinds het overgekocht is door FB.![]()
Telegram is by far de beste app die er is als vervanging, sowieso open-source, op alle platforms werkt het vlekkeloos en gecombineerd met de desktop is het ideaal.
Onterechte klacht dus. Sowieso denken dat mensen overstappen doordat het eruit ligt.
Ok... moet dus vetter... dan moet je wachten op de nieuwe app: telekilogramquote:Op maandag 24 februari 2014 00:31 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik wil alleen apps met vetten namen, jwt.
Zo veilig is Telegram anders helemaal niet, lees dit maar eens:quote:
quote:Encryption can happen end to end between clients, but there is no authentication, so the server can perform a MITM attack.
quote:They will not protect your messages against law enforcement eavesdropping or server compromise. Worse: you cannot detect MITM between you and your peers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |