Mag ik je telegram?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh bedankt voor de tip, gelijk even downloaden!
Mag ik je Telegram?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:54 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh bedankt voor de tip, gelijk even downloaden!
Je leest het nieuws niet echt, of wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Juist.
Waarom de 'fuck' opeens Telegram? ? ?
Ik denk het.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
Je leest het nieuws niet echt, of wel?
quote:Unlike WhatsApp, Telegram is cloud-based and heavily encrypted. As a result, you can access your messages from several devices (including desktops!) and share an unlimited number of photos, videos and documents (doc, zip, mp3, etc). Thanks to our multi-data center infrastructure and encryption, Telegram is also faster and way more secure. On top of that, Telegram is free and will stay free — no ads, no subscription fees, forever.
Jij weetquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.Maar ondertussen wel Facebook blijven gebruiken he Lekker boeiend ook ik blijf gewoon whatsapp gebruiken
valide puntquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.
Maar ondertussen wel Facebook blijven gebruiken he
Lekker boeiend ook ik blijf gewoon whatsapp gebruiken
jij bent echt geen meeloper, dat zie ik wel. goed hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Van die figuren die snel overstappen omdat whatsapp is overgekocht door Facebook.
Sowieso Facebook gebruikenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij bent echt geen meeloper, dat zie ik wel. goed hoor
jij niet danquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
Nee, want ik ben al lang geen vrijgezel meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vraag jij nu "mag ik je whatsapp?" dan?
dus ik heb noch een telefoon, noch vrienden, noch privacyquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Beledigd zijn omdat je als enige van je vriendengroep telegram gebruikt om je privacy (die je toch niet hebt) te kunnen waarborgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |