Wrom?quote:
slenderman?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
tevens, nikker whut
creepy assfuck
[ afbeelding ]
Slendermanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
tevens, nikker whut
creepy assfuck
[ afbeelding ]
Moet-ie proberen, ik breek 'm.quote:
SlenderNiggerquote:
ik twijfel hier eigenlijk niet eens aanquote:Op maandag 24 februari 2014 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet-ie proberen, ik breek 'm.
hard gewordenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet-ie proberen, ik breek 'm.
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Who gave you the audacity?
[..]
Da's toch Bol?
quote:Audacity means chutzpah
quote:Ze heeft een kind, woont bij ex, heeft geen baan.
Niet zo ideaal. Plus dat ze vorige week begon over een rekening die ze niet kon betalen ( en sinds dat moment ze helemaal is omgedraaid kwa karakter. Niet meer uit haarzelf praat, en de hele week heeft genegeerd.)
gister avond zei ze dat ze me '' niet kwijt wilt maar dat ze door haar situatie geen relatie kan hebben voorlopig''
ze lult gewoon denk ik. Ze heeft een andere jongen leren kennen en houd mij als keuze 2. Mevrouw denkt dat ik dat niet doorheb.
Dus ik heb wel gevraagd als ze zo raar doet om 1 klein dingetje ( ik zei enkel dat ik hoop dat ze snel weg is bij der ex zodat hij der niet meeneemt in finalcielle situatie ) of het wel überhaupt wat betekende die ene keer
'' jawel, doe normaal. Ik spreek niet random met iemand af en ik zoen ook niet random iemand''
fuck it
laat chlo het gewoon doenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
Doei ik ga naar de gym m'n rug slopen
Wat een kut topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef Modus het volgende:
SEX / In hoeverre is de vaginadiepte en -wijdte belangrijk voor de man?
Chai-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed topic toch. wellicht heeft cb een flinke stam (jaap stam heuheuheu) maar was de tunnel of love gewoon groot genoeg om een trein door te laten.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef Modus het volgende:
Chai-topic.
Sowieso, iedereen weet dat vrouwen die klagen over penis-lengte een Seikan tunnel hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed topic toch. wellicht heeft cb een flinke stam (jaap stam heuheuheu) maar was de tunnel of love gewoon groot genoeg om een trein door te laten.
Nee is gewoon bifi worstjequote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed topic toch. wellicht heeft cb een flinke stam (jaap stam heuheuheu) maar was de tunnel of love gewoon groot genoeg om een trein door te laten.
TS daar heeft sowieso een flink ruime kut en probeert het nu soort van goed te praten zoals mannen met een kleine lul dat meestal doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef Modus het volgende:
Chai-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |