quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ik zal je vertellen moet foto`s verwijderen van mijn lap, mijn schoonzoon veegt hem om de zoveel tijd helemaal schoon, ik heb een foto van Ruud met stijve plasser had ik gebruikt in de SV die moet er echt af whaaaaaa ook van mijn harde schijf hahaha
Houden we het even tegen. Oké?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan niet
Dan heb ik geen tijd.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef renevanlaaren het volgende:
ga met me hond uit lees het morgen wel
Zeg .. je raad nooit wat Lot daarnet zei:quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Uurtje of 12, maar hij hoeft niet meer te beslissen hoor, hij weet al dat hij Nico gaat wegstemmen
Dat wil je niet zien of horenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
Voor de nachtbrakers is dit wel een toevoeging. De Ruud en Billy Show.
klopt, die draait wel Android 4. Ik heb nu tijdelijk Samsung Mini en die draait ook nog op 2.3.5. Treurig toestelquote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ah zo . Me dochter heeft de versie erna.
Mijn Samsung S2 telefoon doet het wel
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef renevanlaaren het volgende:
ga met me hond uit lees het morgen wel
Joey beslist helemaal niks.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:18 schreef fietzband het volgende:
Hoelaat beslist joey morgen wie eruit moet?
Hahahaha dit komt inderdaad op plek nummer twee.. Erger me helemaal gek en toch klik ik ze niet weg..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. ondanks Fok twijfel ik ook zeer ernstig aan mezelf.
80% van de tijd zit ik me dood te ergeren en toch blijf ik kijken.. Why???????
![]()
![]()
Dat wordt terugkijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rond 12-13 geloof ik volgens de 24 uurs regel..
Lot...?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg .. je raad nooit wat Lot daarnet zei:
"De rest was te bang om op Happie te stemmen, alleen Aike durfe het"
oh ik zie al die kop van mijn schoonzoon whaaaaaaaaa die roept gelijk me dochter kijk eens wat je moeder aan plaatjes verzameld hahaha en ga dan maar uitleggen Utopia etc. dat vinden ze hier al helemaal baggerquote:
Ik hoop zo dat hij zich straks vergrijpt aan 1 van de andere dames.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef Lenoire het volgende:
Dit is niet om aan te zien. Vond t altijd zo leuk om naar Ruud te kijken, en nu plakt Billy alleen maar aan hem vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |