Lijkt me nepsneeuw...het is daar een graad of 15.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Cliffy het volgende:
Eerste keer dat het sneeuwt trouwens tijdens de Spelen?
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel jaloers op Jorrit
Alhoewel ook hij een aids jas draagtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
heeft zich inmiddels afgemeld want wou geen reserve echtgenoot zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie prima voor elkaarquote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien sprak ie stiekem gewoon Kazachsquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.
Hij kan er toch ook niks aan doen dat die in Frieskeland is geboren.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen om dit ja. Die man kan zo geen mening uiten, met zijn eh ja, ehm ja, ja, ja, eh ja dus ja.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed ik ben weg mensen, anders wordt mijn zalm koud.![]()
Dankdank voor alles enzulks
Goeie smoes voor 'mquote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij kan er toch ook niks aan doen dat die in Frieskeland is geboren.
Eetsmakelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zalm kun je ook koud eten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tot vanavond schat, niet te laat komen hequote:Op zondag 23 februari 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.
Vanaf nu noem ik je daarom marcodecquote:Op zondag 23 februari 2014 18:15 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn we toch een cabaretiers hier he, met zn allen.
Het Bobslee-topic vanochtend was van een zeldzaam hoog niveau!quote:
Hij als reserve.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, grote kans dat hij Heather alleen voor het altaar laat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |