SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
!
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
ThiagoVerdient een up volgend jaar
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Adebayor?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef Freire het volgende:
Spurs 1-0 achter bij Norwich. Die missen echt een scorende spitsAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Twente
Hala Madrid !
lol_feyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
lol_pelleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, net als Pieters toen? Of was die alleen blessa?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan Pelle hiervoor geschorst worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die had zichzelf gewoon maanden uitgeschakeld ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, net als Pieters toen? Of was die alleen blessa?Aanleiding was juist een rode kaart, dus schorsing kreeg hij sowieso al.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schopte tegen de dug out en nog een paar dingen die hij tegen kwam.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef DutchSL het volgende:
Wat deed Pelle dan ? Ruitje intikken ?![]()
Wat is dit dan.Studio sport pas om 20:23 doordat een Rus in een stropdas saaie clichéverhaaltjes vertelt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je hebt gesmeekt he, ik heb je wel door.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is dit dan.Studio sport pas om 20:23 doordat een Rus in een stropdas saaie clichéverhaaltjes vertelt.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij wilde eerst Munsterman te lijf gaanquote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
Goeien aanvoerder
IF Kanu (standard)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Whoopi nooooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht in het begin ook dat hij Monsterman ging hoekenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wilde eerst Munsterman te lijf gaan![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Jij had die Franse gk toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als dit het daadwerkelijk wordt hoef ik alleen diarra, syers en alan nietquote:wordt een duur weekje..
![]()
Ja tijdens TOTY had ik diequote:
Tevens dit:quote:Clarence Seedorf heeft interesse in een man met een dubbele voor- en achternaam. De scouts van AC Milan hebben namelijk een kijkje genomen bij FSV Mainz 05, waar vleugelspeler Eric Maxim Choupo-Moting onder contract staat. De negentienvoudig international van Kameroen werd in een eerder stadium ook al in verband gebracht met Genoa, dat echter kansloos lijkt door de belangstelling van AC Milan. (Diverse Italiaanse media)
[ Bericht 35% gewijzigd door ThadCastle op 23-02-2014 19:52:31 ]![]()
Lol, Choupo is toch konkoslecht in het echt ? Niet eens vaste basis bij Mainz.
Toivonen weer gescoord trouwens![]()
![]()
Wat.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat oefenduel van Lokomotiv Moskou![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, gefeliciteerd Ajacieden. Heb de wedstrijd niet gezien, alleen het laatste kwartier van de eerste helft, maar op basis daarvan trek ik al de conclusie dat het verdiend was![]()
![]()
De fuck, wat een kut cliché zegquote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
Koeman: " elke wedstrijd is vanaf nu een finale"![]()
beginnen ze dat nu al te roepen.
![]()
![]()
Marchetti zit gewoon op de bank zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die reactie tegen die Ludogorets speler was wel goed in ieder geval. Vroeger in Zweden nam hij zelf de penalties ook, cultheldquote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Al een paar weken nu! Die Albanees is echt goed!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mangala
Porto gaat voor het eerst thuis verliezen in 43 wedstrijden ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beetje minder focus, even 4 basisspelers sparen en dan krijg je dit soort dingen..al is dit wel erg extreemquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonde. Hoop nog altijd dat zij kampioen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje minder focus, even 4 basisspelers sparen en dan krijg je dit soort dingen..al is dit wel erg extreem![]()
Gewoon het Vitesse van Spanje vrees ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zonde. Hoop nog altijd dat zij kampioen worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En weg was IF RaduAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Alan heeft wel belachelijke statsBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Silver SIF. Niet zo gek dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Die Alan heeft wel belachelijke statshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooi, dan hebben we dat duidelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je het wel zei.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb (gelukkig) het laatste kwartier van Feyenoord gemist omdat ik naar een verjaardag ging.
Serdar Gözübüyük![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord zelfquote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Freire het volgende:
Heb (gelukkig) het laatste kwartier van Feyenoord gemist omdat ik naar een verjaardag ging.
Serdar Gözübüyük![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat ben je nou voor nep supporter als je niet het laatste kwartier kunt kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Freire het volgende:
Serdar Gözübüyük![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scripting
Domineer de eerste helft maar Courtois houdt alles tegen. Vervolgens schiet hij vanaf 30 meter en gaat de bal er direct in. Tweede helft maakt hij op gelijke wijze 2-0. En wat denk je, script kantelt naar mij en ik scoor in 10 min 3 goals. Dit keer was het echt zo overduidelijk
Moet nu in die cup tegen een RB Salzburg team met alle IFs
[ Bericht 14% gewijzigd door ThadCastle op 23-02-2014 22:49:48 ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtfquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ze lijkt meer op Jon Snow vind ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Feyenoord goed genaaid afgelopen 2 weken. 2 penalty's, rode kaart, onterechte goal, 5 min blessure tijd. Dag 4 punten.![]()
Hehe stond 3-2 achter tot hij een disconnect kreegGeen loss.
Oemtietie is net als vorig jaar slecht. IF Riou is ook maar meh, maar Ahamahadahh ofzo (die negert) kan er ook weinig van.![]()
IF Ahamada 2 jaar geleden was wel erg goedquote:Op zondag 23 februari 2014 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hehe stond 3-2 achter tot hij een disconnect kreegGeen loss.
Oemtietie is net als vorig jaar slecht. IF Riou is ook maar meh, maar Ahamahadahh ofzo (die negert) kan er ook weinig van.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Ahamada 2 jaar geleden was wel erg goed![]()
![]()
Toen keepers (en ik) er nog iets van konden![]()
Bohhh dat CB duo had ik ook..Lotiès kopte iedere corner binnen en had toen nog iets van 70 pace ofzo. En Mangala kreeg later dat jaar een gouden UPquote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Toen keepers (en ik) er nog iets van konden
Wist niet dat Alex Sandro toen silver was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een mogelijk verborgen juweel gevonden.
http://wefut.com/en/player/8010
Binnenkort even uitproberen naast Abel![]()
Weinig minpunten jaquote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
Binnenkort even uitproberen naast Abel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij zoekt die verborgen juwelen. Je lijkt wel een Monument men.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
Odiahquote:Op zondag 23 februari 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Toen keepers (en ik) er nog iets van kondenNu zit er niet eens een Nigeriaanse RB in FUT.
![]()
Zekersssquote:Op zondag 23 februari 2014 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zoekt die verborgen juwelen. Je lijkt wel een Monument men.![]()
Mij viel ie tegenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Ik heb een advertentie op marktplaats gezet om coins te verkopen voor 9 euro per 100k, eerste reactie die ik krijg is van iemand die 7 euro biedt.
Dezelfde persoon verkoopt echter ook coins via marktplaats voor 10 euro (schreef hij niet in de mail, maar had het al gezien). Een coins pricefixer![]()
![]()
waar is zlatan?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
De Steur speelde RW?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VerhaeghHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
*coins smleno-erquote:Op zondag 23 februari 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een advertentie op marktplaats gezet om coins te verkopen voor 9 euro per 100k, eerste reactie die ik krijg is van iemand die 7 euro biedt.
Dezelfde persoon verkoopt echter ook coins via marktplaats voor 10 euro (schreef hij niet in de mail, maar had het al gezien). Een coins pricefixer![]()
2 penals, die krijgt m niet.quote:
@DSL: Gewoon iemand die voor die 3 euro dat risico en de moeite wil nemen![]()
![]()
zlatan =/= sjeunequote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 penals, die krijgt m niet.
@DSL: Gewoon iemand die voor die 3 euro dat risico en de moeite wil nemenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Denken dat hij voor 3 euro per uur vakken gaat vullen
Daar moet ie nog 4 IFs voor krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom juist. Als ze Zlatan teveel IFs geven komt ie boven Messi en dat kan niet..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
M'n vriendin (no pics) gaat momenteel door een moeilijke tijd, dus ik dacht als galante/slijmende vriend zo'n keigrote knuffel voor haar te kopen. Die dingen zijn fokking duur! Minstens 70 euro online
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
gewoon winnen op de kermisquote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef el-blanchito het volgende:
M'n vriendin (no pics) gaat momenteel door een moeilijke tijd, dus ik dacht als galante/slijmende vriend zo'n keigrote knuffel voor haar te kopen. Die dingen zijn fokking duur! Minstens 70 euro online
Of geef haar een vrouwenbioscoopbroekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.kermis.nu/quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef el-blanchito het volgende:
edit. Tim had hetzelfde idee![]()
![]()
De kermis hier pas weer in Oktoberquote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon winnen op de kermis
Of geef haar een vrouwenbioscoopbroek
En zo'n broek hebben we niet meer nodig
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Niet minder dan Van Gaal en Feyenoordquote:Op maandag 24 februari 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
Been en Heerenveen, zou dat een goede match zijn?![]()
![]()
Ik doel er meer op dat van Gaal qua karakter/uitstraling totaal niet bij Feyenoord past.
Zou hem ook niet bij PSV willen, hoe goed hij dan ook is.![]()
Neuh bij Hveen hoef ik van Gaal ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik doel er meer op dat van Gaal qua karakter/uitstraling totaal niet bij Feyenoord past.
Ik normaal ook niet maar voor dit PSV lijkt hij me best geschikt.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Bij Van Gaal moet je knokken voor je plek en er staat een trainer waar die jochies tegenop kijken.![]()
http://www.footballorgin.(...)turday-night_23.htmlquote:Op maandag 24 februari 2014 02:23 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand of je MotD ergens gratuit kan terugkijken?
MOTD 2 staat er nog niet op
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thanks voor de link iig.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.footballorgin.(...)turday-night_23.html
MOTD 2 staat er nog niet opHij is wel al te downloaden zie ik.
Online afspelen werkt trouwens ook alHierbij:
http://cloudyvideos.com/m3dg7hvnzmpa#
[ Bericht 13% gewijzigd door Lindgren. op 24-02-2014 02:37:52 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MeurningJij natuurlijk ook gefeliciteerd met het puntjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Zhano het volgende:
Gefeliciteerd PotS! Gekregen waar jullie voor gekomen warenVan beide kanten echt superslecht, ze hadden de lichten beter uit kunnen laten
Ik was het eerste half uur best optimistisch gestemd, maar daarna (en vooral nadat Gilissen eruit moest) zakte NAC kansloos ver weg. Het aangluren niet waard nee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Viel me een beetje tegen, zal zo ff puushen op mn laptop.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb geen Twitter meer. Heeft VdM nog vermakelijke tweets geplaatst gisteren?![]()
kan niet. geloof ik niet. nog geen 1 april, geen leuke grapquote:Op maandag 24 februari 2014 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel echt fijn dat de webapp weer goed werktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry, ik zal niet meer trollenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan niet. geloof ik niet. nog geen 1 april, geen leuke grap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand gisteren de laatste aflevering van Homeland gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar de baas zei ja, ik heb geen bananenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hele mooieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ken je dit nummer niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Mijn mislukte jeugd zonder mikado en radijsjes liedjes breekt me weer op.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dutch, heb jij jarenlang bij iemand in de kelder gezeten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blijkbaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Tim86 het volgende:
Dutch, heb jij jarenlang bij iemand in de kelder gezeten?
Ik ken alleen
De wereld is een toverbal, geen mens weet wat hij worden zal, maar 1 ding dat weet iedereen, je kunt het niet alleen. Dus zullen we het samen moeten blijven maken de wereld is mooi maar bewerkelijk ding.
Hee hee hee hee kom maar in de kring
Of zoiets.![]()
Ik zal de Sherlock functie van FOK maar niet gebruiken om de combinatie van Darksonic2 en Serero te gaan onderzoeken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag een tweet van VDM en hij zei Immers>KlaassenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn tweelingbroers. Onderdeel van een sociaal experiment. Wat gebeurt er met dezelfde jongens als je er eentje in een Haagse tokkiewijk op laat groeien en de ander in een goede buurt van Hilversum.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag een tweet van VDM en hij zei Immers>KlaassenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, je zat in een sekte?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef DutchSL het volgende:
De wereld is een toverbal, geen mens weet wat hij worden zal, maar 1 ding dat weet iedereen, je kunt het niet alleen. Dus zullen we het samen moeten blijven maken de wereld is mooi maar bewerkelijk ding.
Hee hee hee hee kom maar in de kring
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immers is dan het genetisch afval ?Zoals DAnny DeVito in Twins ?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn tweelingbroers. Onderdeel van een sociaal experiment. Wat gebeurt er met dezelfde jongens als je er eentje in een Haagse tokkiewijk op laat groeien en de ander in een goede buurt van Hilversum.![]()
Immers is de moederkoek.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Immers is dan het genetisch afval ?Zoals DAnny DeVito in Twins ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij bent toch niet lid van een of andere sleepercell sekte die na een bepaalde zin op de radio in rampagemode gaat?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En we zongen ook.
"Laat de kinderen tot mij komen, alle alle kinderen."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serero>Immersquote:Op maandag 24 februari 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal de Sherlock functie van FOK maar niet gebruiken om de combinatie van Darksonic2 en Serero te gaan onderzoeken.![]()
Ja, als Feyenoord kampioen wordt. Dat duurt alleen nog wel een tijdje.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch niet lid van een of andere sleepercell sekte die na een bepaalde zin op de radio in rampagemode gaat?![]()
Gelukkig, zijn we nog even een aantal jaar veilig.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, als Feyenoord kampioen wordt. Dat duurt alleen nog wel een tijdje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hmmmm, zit nu op 750k, als ik Robben en IF Chiellini verkoop kan ik hopelijk net aan Ibrahimovic kopen....![]()
IF Totti is nog best wel duur eigenlijk... Is die echt zo goed dan ook?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Viel me een beetje tegen, zal zo ff puushen op mn laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Telegraaf: 5 ajacieden in elftal van de week
AD: 0 ajacieden in elftal van de week
Mooi die kranten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
erg objectief ookquote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Reemi het volgende:
Mooi die kranten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van allebei de kanten natuurlijk triest.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Reemi het volgende:
Mooi die kranten
Voorjaarsklassiekersquote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef DutchSL het volgende:
Nu weer bijna elk weekend wielrennen op TV![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sporten zonder bal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey, maar hoe is IF Totti dan? Zijn coins waard of niet? Ik wil hem vervangen voor Kaka.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je hem wil vervangen dan weet je toch al hoe hij speelt?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef DuTank het volgende:
Hey, maar hoe is IF Totti dan? Zijn coins waard of niet? Ik wil hem vervangen voor Kaka.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oké sorry den groote Neerlandicus, ik wil Kaka vervangen voor hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem wil vervangen dan weet je toch al hoe hij speelt?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hier niet hoor...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat salaris al vorige week vrijdag op je rekening...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al die kakkerlakken die nu aan het janken zijn, nu weet je haast zeker dat ze volgende week een onterechte penalty krijgen![]()
Nee joh, we worden gewoon netjes van de mat afgespeeld door de neusjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al die kakkerlakken die nu aan het janken zijn, nu weet je haast zeker dat ze volgende week een onterechte penalty krijgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij ben jij nu al bij voorbaat aan het janken. De pot verwijt de ketelquote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Al die kakkerlakken die nu aan het janken zijn, nu weet je haast zeker dat ze volgende week een onterechte penalty krijgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die kakkerlakjes hebben altijd de scheids mee kuipvrees enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu al bij voorbaat aan het janken. De pot verwijt de ketel![]()
![]()
Nee hoor. Altijd de 24e. Mits in het weekend, dan is het de vrijdag voorafgaand aan de 24equote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat salaris al vorige week vrijdag op je rekening...![]()
Kakkerlakjes en joodjes etc. Ga lekker naar voetbalzone met je puberale geleuter.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kakkerlakjes hebben altijd de scheids mee kuipvrees enzo![]()
Ach...je kan van alles zeggen, maar dat hebben ze dan in Rotterdam goed voor elkaar. Het Legioen doet alles wat in haar vermogen ligt om de ploeg te steunen cq. de tegenstander te ontmoedigen. Volgens mij is het juist een goede eigenschap dat supporters er alles aan doen om hun team te laten winnen. Dat ze daarbij nog wel eens over de schreef gaan is alleen een beetje jammer.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kakkerlakjes hebben altijd de scheids mee kuipvrees enzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tot ze 0-1 achter komen dan is het doodstilquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...je kan van alles zeggen, maar dat hebben ze dan in Rotterdam goed voor elkaar. Het Legioen doet alles wat in haar vermogen ligt om de ploeg te steunen cq. de tegenstander te ontmoedigen. Volgens mij is het juist een goede eigenschap dat supporters er alles aan doen om hun team te laten winnen. Dat ze daarbij nog wel eens over de schreef gaan is alleen een beetje jammer.![]()
![]()
Doe nou niet net alsof Feyenoord-fans bij de pakken neer gaan zitten als het even tegen zit. Jij en ik weten echt wel dat dat niet zo isquote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot ze 0-1 achter komen dan is het doodstil
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot ze 0-1 achter komen dan is het doodstil
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kan me nog genoeg wedstrijdjes herinneren van een aantal jaar terug waar het dood stil was als ze weer eens pakkie kregen van Ajax. Laatste jaren is het wel weer beetje beter jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof Feyenoord-fans bij de pakken neer gaan zitten als het even tegen zit. Jij en ik weten echt wel dat dat niet zo is![]()
Weet nog een Feyenoord - AZ, stond het 0-2 voor ons, en een kwartier voor tijd werd het 1-2. Toen ging dat legioen er achter staan, dat was echt beangstigend. Zo'n intimiderende sfeer als in de kuip heb ik nog niet ervaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof Feyenoord-fans bij de pakken neer gaan zitten als het even tegen zit. Jij en ik weten echt wel dat dat niet zo is![]()
En ik kan me vorig week nog een wedstrijd herinneren waarbij de Arena al half leeg was voordat de scheidsrechter nog moest affluitenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me nog genoeg wedstrijdjes herinneren van een aantal jaar terug waar het dood stil was als ze weer eens pakkie kregen van Ajax. Laatste jaren is het wel weer beetje beter ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik geef ze ook geen ongelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik kan me vorig week nog een wedstrijd herinneren waarbij de Arena al half leeg was voordat de scheidsrechter nog moest affluiten![]()
*voor de eerste helft.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik kan me vorig week nog een wedstrijd herinneren waarbij de Arena al half leeg was voordat de scheidsrechter nog moest affluiten![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
Als Ajax wint is het stiller in de Arena dan in de kuip bij een 0-1 achterstand.Wij hebben trommels ja
![]()
Als het dak dicht is, is daar niks mis meequote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, en 300 idioten die met ontbloot bovenlijf springen als het vriest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach jullie hebben klappers is ook best geinigquote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, en 300 idioten die met ontbloot bovenlijf springen als het vriest![]()
Als je het niet meer weet, snel de focus naar een andere club leggen. Beetje lafjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach jullie hebben klappers is ook best geinig![]()
Als je mij een minuscuul klein beetje zou kennen dan zou je weten dat ik die kereltjes kei hard uit lachquote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet, snel de focus naar een andere club leggen. Beetje lafjes.![]()
![]()
Jij en lachen is sowieso geen combinatie die ik me bij jou voor zou stellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je mij een minuscuul klein beetje zou kennen dan zou je weten dat ik die kereltjes kei hard uit lach![]()
Denk dat veel mensen uit dit topic die ooit met mij in de party hebben gezeten daar anders over denkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij en lachen is sowieso geen combinatie die ik me bij jou voor zou stellen.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot ze 0-1 achter komen dan is het doodstil![]()
quote:
Feyenoord speelt altijd in een vol stadion ook al ging het een aantal jaren minder.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jep.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij gelooft nog in het trouwe legioen merk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op een trouwe legioen? Ik snap deze opmerking niet goed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ze zeggen wel eens dat het gras altijd groener is bij de buren.
volgens mij telt dat voor voetbalsupporters niet, die geloven allemaal in hun eigen sprookje dat ze door de roze bril bekijken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mooi. Andere discussie?
Ik vraag me namelijk af hoe het komt dat als ik met golds (huidige theme cup) speel, ik in (ca.) 50% van de gevallen een irritante tegenstander tref, en als ik met silvers speel (andere huidige theme cup), dat maar in hooguit 10% van de gevallen is...
Definitie van irritant: kickoff glitch, ssh-celebrations, achterin rondtikken...etc.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was dit een discussie dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi. Andere discussie?
Ik vraag me namelijk af hoe het komt dat als ik met golds (huidige theme cup) speel, ik in (ca.) 50% van de gevallen een irritante tegenstander tref, en als ik met silvers speel (andere huidige theme cup), dat maar in 10% van de gevallen is...![]()
Nee, nog niet. Maar in de huidige situatie had je je in zo'n kansloze situatie gemanoeuvreerd, dat ik het tijd vond voor een ander gespreksonderwerpquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen zouden eens naar mijn PI's moeten kijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar in de huidige situatie had je je in zo'n kansloze situatie gemanoeuvreerd, dat ik het tijd vond voor een ander gespreksonderwerp![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen zouden eens naar mijn PI's moeten kijken?
Of jij zou je eens moeten beseffen dat je met een bepaalde PI niet kunt rechtbreien wat je in een post allemaal loopt te bewerenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen zouden eens naar mijn PI's moeten kijken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou zeggen dat je het door zou moeten hebben na 500 van zulke posts maar sommige snappen het nog steeds nietquote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of jij zou je eens moeten beseffen dat je met een bepaalde PI niet kunt rechtbreien wat je in een post allemaal loopt te beweren
Ik heb iig weer even gelachen![]()
![]()
Niet? Ik doe bijna niet anders.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of jij zou je eens moeten beseffen dat je met een bepaalde PI niet kunt rechtbreien wat je in een post allemaal loopt te beweren![]()
Bij jou heb ik de hoop al opgegevenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet? Ik doe bijna niet anders.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet? Ik doe bijna niet anders.
Maar jij bent gewoon slecht in FIFA en kan geen skillies.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
als je zonder skillies kan voetballen ben je gewoon goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon slecht in FIFA en kan geen skillies.al die rare fratsen zie je ook op het veld niet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Not true. Arsenal versierde vorige week nog een pingel tegen Bayern dankzij een chopquote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zonder skillies kan voetballen ben je gewoon goed.al die rare fratsen zie je ook op het veld niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand IF Bassong al geprobeerd? Die heeft wel hele goede (verdedigende) stats...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je zonder skillies kan voetballen ben je gewoon goed.al die rare fratsen zie je ook op het veld niet.
gr grquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not true. Arsenal versierde vorige week nog een pingel tegen Bayern dankzij een chopOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Golds wordt door de Engelse kids gespeeld, en silvers door de liefhebbers denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi. Andere discussie?
Ik vraag me namelijk af hoe het komt dat als ik met golds (huidige theme cup) speel, ik in (ca.) 50% van de gevallen een irritante tegenstander tref, en als ik met silvers speel (andere huidige theme cup), dat maar in hooguit 10% van de gevallen is...
Definitie van irritant: kickoff glitch, ssh-celebrations, achterin rondtikken...etc.![]()
Geen skillies gebruiken in FIFA
Bij de aftrap een nutteloze roulette to healchop
die gasten weten dan ook even niet welk knopje ze indrukken.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Not true. Arsenal versierde vorige week nog een pingel tegen Bayern dankzij een chop
je bent pas goed als je heel hard met lukoki kan rennen en daarna een van de volgende opties kan.
-blind tegen de tegenstander aan lopen.
-stuikelen over de bal.
-naast schieten.
-hard rennen en de bal vergeten mee te nemen
dan pas weet je FIFA realistisch te gebruiken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb wel gewoon die 2 nieuwe cups gewonnen dus dan moet je wel wat kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon slecht in FIFA en kan geen skillies.
gr gr![]()
Maar zodra er een cup te winnen valt, zou je denken dat die Engelse kids ook meedoen...?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Golds wordt door de Engelse kids gespeeld, en silvers door de liefhebbers denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die kickoff glitch kwam ik in beide cups ongeveer even vaak tegen. De rest niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi. Andere discussie?
Definitie van irritant: kickoff glitch, ssh-celebrations, achterin rondtikken...etc.![]()
Die zijn autistisch en kunnen daardoor niet tegen verandering. Komt door de Fish and Chips. Is onderzocht in een laboratorium.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar zodra er een cup te winnen valt, zou je denken dat die Engelse kids ook meedoen...?![]()
Die willen niet met relatief onbekende spelers spelen maar alleen met de bekende BPL-spelers.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar zodra er een cup te winnen valt, zou je denken dat die Engelse kids ook meedoen...?![]()
Thanks. Klinkt als een goed scriptieonderwerpquote:Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zijn autistisch en kunnen daardoor niet tegen verandering. Komt door de Fish and Chips. Is onderzocht in een laboratorium.
IF Juanfran maar 25k trouwens. Lekker hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Fabeltje.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt altijd in een vol stadion ook al ging het een aantal jaren minder.
Ze zijn luidruchtig, dat wel, maar lang niet zo trouw als "iedereen" denkt. Sla de cijfers er maar op na.![]()
Sinds het niet meer in kranten mag worden geserveerd is het wel wat minder geworden.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zijn autistisch en kunnen daardoor niet tegen verandering. Komt door de Fish and Chips. Is onderzocht in een laboratorium.
Het is gebleken uit een studie van Oxford dat de inkt in de frietjes mensen autistisch maakten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand IF Bassong al geprobeerd? Die heeft wel hele goede (verdedigende) stats...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar dat effect merken we pas bij Fifa 17 of 18 helaasquote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sinds het niet meer in kranten mag worden geserveerd is het wel wat minder geworden.
Het is gebleken uit een studie van Oxford dat de inkt in de frietjes mensen autistisch maakten.![]()
![]()
Waar blijft die prijsindicatie op wefut? Zelfs Futhead () heeft nu een goedwerkende kloppende.
Al mijn geld opgebrast aan een boot zeker
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij lijkt me ook wel goed ja. Leuke mogelijke links ook om hem heen als je de hybridkant uit wil. Alleen in de lucht zal hij niet heel sterk zijn met jumping in de 70 ergens.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lerra is het niet met je eens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jup, en met die boot is Pascal vertrokken.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar blijft die prijsindicatie op wefut? Zelfs Futhead () heeft nu een goedwerkende kloppende.
Al mijn geld opgebrast aan een boot zekerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Issie serieus weg?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, en met die boot is Pascal vertrokken.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooie links met IF Nkoulou en SIF Enyeamaquote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook wel goed ja. Leuke mogelijke links ook om hem heen als je de hybridkant uit wil. Alleen in de lucht zal hij niet heel sterk zijn met jumping in de 70 ergens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar ik heb er een stuk of 20 gekocht en de meeste alweer verkocht voor 5k winst per stuk.quote:
Kameroen heeft wel veel aardige CB's.![]()
Ik heb de term alibi-verdedigen laatst voor het eerst gehoord, maar dit is dan alibi-skillen?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lerra is het niet met je eens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, Reemi runt het al heel lang in zijn eentje. Hij is verdwenenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is redelijk racistisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooie links met IF Nkoulou en SIF EnyeamaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
het moment dat jij de bal stil legt in FIFA en er met je voetjes over heen gaat mag je mij bellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lerra is het niet met je eens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is geen skill, dat is gewoon huppelen. Zo stond ik ook vorig weekend in de Jaarbeurshallenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lerra is het niet met je eens.![]()
![]()
No shit. Op LW wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hazard is overigens ook geen 175k waard op LMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoort Reemi ook niets meer van hem? Watdefakquote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Reemi runt het al heel lang in zijn eentje. Hij is verdwenen
Elke dag![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de term alibi-verdedigen laatst voor het eerst gehoord, maar dit is dan alibi-skillen?.
Maar de beste alibi-skiller is natuurlijk Kanchelskis.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is geen skill, dat is gewoon huppelen. Zo stond ik ook vorig weekend in de Jaarbeurshallen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga gewoon weer Schurly gebruiken, heb jij Aguero gebruikt als spits in een 4-2-3-1 (2) toevallig?quote:![]()
Ik ga echt huilen als ze die 2e ooit in FIFA knallen..dan gaat iedere mongool dat doen op zijn eigen helftquote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..].
Maar de beste alibi-skiller is natuurlijk Kanchelskis.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nope. Vind die formatie ook niet fijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga gewoon weer Schurly gebruiken, heb jij Aguero gebruikt als spits in een 4-2-3-1 (2) toevallig?
De formaties waar ik vooraf het meest enthousiast over was bleken voor mij allemaal niet te werken tot nu toe..4-3-3 (4) werd ik kapot gecounterd, 4-2-3-1(2) had wingers die veel te ver terug stonden en was lang niet zo fijn als de oude 4-2-3-1 en 4-4-2 (2) bleek ook niet de 4-2-2-2 met wingers te zijn waar ik op hoopte.
4-3-3(3) daarentegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze zocht ik net, maar hij was al gepost in het Fer topicquote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..].
Maar de beste alibi-skiller is natuurlijk Kanchelskis.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tvpAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met 4-3-3 (4) speel ik wel veruit het beste voetbal alleen verloor ik er veel te veel mee. Met die 4-2-3-1 (2) win ik dan wel weer een stuk meer heb zelfs divisie 1 gehaald uiteindelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Vind die formatie ook niet fijn.
De formaties waar ik vooraf het meest enthousiast over was bleken voor mij allemaal niet te werken tot nu toe..4-3-3 (4) werd ik kapot gecounterd, 4-2-3-1(2) had wingers die veel te ver terug stonden en was lang niet zo fijn als de oude 4-2-3-1 en 4-4-2 (2) bleek ook niet de 4-2-2-2 met wingers te zijn waar ik op hoopte.
4-3-3(3) daarentegen
Of ik ga Aguero op CAM zetten en dan RvP ervoor![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze zocht ik net, maar hij was al gepost in het Fer topic
![]()
![]()
.
Kunnen net niet op tegen de taaie scharen van Quincy Owusu.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja die (4) is echt goddelijk als het lekker loopt, maar tegen de betere/viezere tegenstanders ben je gewoon te kwetsbaar. Voor mij is de (3) dan de iets meer sobere variant die wel grotendeels dezelfde voordelen heeft (centrale spelmaker met de punt naar voren en daarachter spelers die zorgen voor de balans) maar niet dezelfde nadelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 4-3-3 (4) speel ik wel veruit het beste voetbal alleen verloor ik er veel te veel mee. Met die 4-2-3-1 (2) win ik dan wel weer een stuk meer heb zelfs divisie 1 gehaald uiteindelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heeft Ibrahimovic alle wedstrijden wel minstens 1 goal gemaaktEcht de opvolger van Kandji deze kerel
![]()
![]()
433 (5) en 4231 (2) zijn mijn favoriete opstellingen in deze fifa, 433 met punt naar voren (beide varianten) is ook wel goed.
Mijn oude favoriete opstellingen (4231 en 4222) zijn echter kapot.![]()
IF mandzukic zit ook nog wel heel vers in het geheugenquote:![]()
benzema is een redelijke opvolger trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sowieso Sneijderquote:Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heb plaats voor 1 IF. IF Sneijder, IF Carvajal, IF Juanfran, IF Luis, IF Pedro, IF Miranda...
Keuzes![]()
Zijn ze weer terug geplaatst?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
Met die coins boosts loopt het saldo wel in vlug tempo omhoog
Ze hebben af en toe wel contact hoor. En Pascal is volgens mij weer bezig met iets voor Wefut, maar hij schijnt zich voornamelijk even op zijn studie te willen richten...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoort Reemi ook niets meer van hem? Watdefak![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, en met die boot is Pascal vertrokken.
Ik ben wel bezig met een pricetracker, maar de webapp is zo brak dat die prijzen toch nooit accuraat kunnen zijn.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je zegt het als grapje, maar het is wel echt zoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lerra is het niet met je eens.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
laaaaaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
poooooOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: