SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde..
Uiteraard.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
En iedereen is het eens met deze bestelling?
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef martend het volgende:
ze mogen bestellen en een koerier inzetten om hun spullen te laten brengen
stel dat iemand het er NIET mee eens zzou zijn ............quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
NEE! Ik niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Is van het zakgeld, dus waarom zou iedereen het daarmee eens moeten zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Precies, dat vraag ik mij ook af.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ze nemen een lening bij de kluis..quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
Blijkbaar ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
zakgeld raakt nooit op daar, lenen van elkaar, of uit de pot, simpel verhaalquote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar hoezo, het zakgeld was al op, dit gaat toch niet van de gezamelijke pot ?
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hakim gaat er uit, dat staat wel vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |