Ikeaquote:Op zondag 23 februari 2014 17:08 schreef trigt013 het volgende:
Wow 1800 euro voor een afzuigkap terwijl je ze voor 500 a 700 euro bij de ikea kan halen? Waarom doen mensen dit?
Ikea is philips apparatuur...quote:
Ben ook niet van plan om 1500,- uit te geven. Ik zit te denken rond de 1000,- maar ik wil niet dat men mogelijkheden verzwijgt vanwege een ontoereikend budget.quote:Ikea is philips apparatuur...
Maar even eerlijk, waarom betaal je 2 a 3 keer voor een product dan nodig?
Wat denk je hiervan:quote:Op zondag 23 februari 2014 18:37 schreef mol_air het volgende:
[..]
Ben ook niet van plan om 1500,- uit te geven. Ik zit te denken rond de 1000,- maar ik wil niet dat men mogelijkheden verzwijgt vanwege een ontoereikend budget.
De reden dat ik hier een aardig bedrag voor uittrek is met name omdat de afzuigkap 130cm boven de kookplaat moet komen te hangen. Veel goedkopere afzuigkappen trekken het dan niet meer. Daarnaast wil ik voor het aanzicht graag een kap met randafzuiging, ook daar betaal je meer voor.
Maar als je een alternatief hebt voor 500,- wat aan mijn wensen voldoet, dan hoor ik het graag!
Nice wat kost zoiets?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef robkds2000 het volgende:
[..]
Wat denk je hiervan:
http://www.bora.com/nl/bora-producten/bora-basic/
Inductiekoken zonder (!) afzuigkap, want de afzuiging zit in de kookplaat ingebouwd. Die hebben wij in onze nieuwe keuken en dat werkt prima.
Gaat dat niet heel snel vies worden? Alle spatjes en etensresten die uit je pan vallen, vallen dan in en op dat rooster. En geurtjes gaan omhoog...hoe kan dit dan goed werken...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef robkds2000 het volgende:
Die hebben wij in onze nieuwe keuken en dat werkt prima.
Als je het ff niet ziet raad ik aan even op de link te klikken, daar wordt het precies uitgelegd. En etensresten die uit je pan vallen? Er zit een randje aan het rooster, het valt er niet zomaar allemaal in hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat dat niet heel snel vies worden? Alle spatjes en etensresten die uit je pan vallen, vallen dan in en op dat rooster. En geurtjes gaan omhoog...hoe kan dit dan goed werken...
Ik zie het ff niet.
Je kent mijn vriendin niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef robkds2000 het volgende:
[..]
Als je het ff niet ziet raad ik aan even op de link te klikken, daar wordt het precies uitgelegd. En etensresten die uit je pan vallen? Er zit een randje aan het rooster, het valt er niet zomaar allemaal in hoor.
Er zit gewoon een filter die alles opvangt achter die je samen met de kap in de vaatwasser kunt doen. Werkt prima lijkt mij.quote:
Goede tip, dit merk kende ik nog niet. Lijkt qua prijs vergelijkbaar met Novy. Verder vergelijkbaar, hoewel de novy mogelijk stiller zijn.quote:Wij hebben een Lennox Manado en die bevalt prima!
http://www.lenoxx.de/product_info.php?info=p85_manado.html
Hou rekening mee dat hier een externe motor bij zit en denk aan voldoende inbouwhoogte met mogelijkheid tot toegang van de motor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |