Omdat ik niet weet wat ik dan van mij zelf kan verwachtenquote:
Hoe zou je dat kunnen bijsturen?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
Hormoonhuishouding van je lijf denk ik.
Je kunt het een beetje bijsturen, maar een wilde rivier is lastig in te dammen.
Ik ga nu een jurkje aantrekken!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen heeft dat wel eens inderdaad
Het is ook geen probleem lijkt me als het onzeker voelen niet de overhand krijgt
En doe dingen die je zelfverzekerd maken
Zo voel ik mij altijd prettig met een leuk jurkje aan, en ik merk dat bijvoorbeeld muziek ook echt een rol in mijn stemming kan spelen.
xxquote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef Rodawa het volgende:
Gvd vera, ik wilde editten maar nu kom jij er even tussen, verwijder je post even aub.
Ik denk niet dat TS dit bedoelt, anders had hij wel gezegd dat hij zich bij een bepaalde groep ongemakkelijk voelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef vera166 het volgende:
Ligt aan de mensen denk ik. Ik ben regelmatig bij een paar mensen maar ik voel me er totaal niet op mn
gemak, ik heb niks te vertellen en als mensen wel iets zeggen kan ik ook moeilijk antwoorden omdat ik
simpelweg geen antwoord heb zegmaar. Waardoor het allemaal erg ongemakkelijk wordt
Terwijl bij andere mensen, ook al zie ik ze voor het eerst, praat ik makkelijk en heb ik het idee
dat het niks uit maakt waar ik het over heb; die mensen reageren toch wel leuken geven ze
me niet het gevoel (terecht of onterecht) dat wat ik zeg dom is![]()
En edit mijn quote dan ook meteen, ik heb mijn post zojuist aangepast haha.... anders is het een beetje lullig voor mij, daar gaat mijn zelfverzekerde gevoel.quote:
het was niet mijn bedoeling je onzeker te maken Rodawa, zullen we erover praten. Daar is dit topic voorquote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En edit mijn quote dan ook meteen, ik heb mijn post zojuist aangepast haha.... anders is het een beetje lullig voor mij, daar gaat mijn zelfverzekerde gevoel.
Bedankt x
Ik heb al iemand afgekraakt in KLB, voel me alweer beter nu.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling je onzeker te maken Rodawa, zullen we erover praten. Daar is dit topic voor
Goed zo jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb al iemand afgekraakt in KLB, voel me alweer beter nu.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
Klopt, vorig jaar voelde ik me veel meer zelfverzekerd, dit jaar heb ik de verzekering wat verlaagd en nu betaal ik ook minder. Alles heeft zo zijn voor- en nadelen. Haha ja toch?
Dag eend x
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef Rodawa het volgende:
Gvd vera, ik wilde editten maar nu kom jij er even tussen, verwijder je post aub.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En edit mijn quote dan ook meteen, ik heb mijn post zojuist aangepast haha.... anders is het een beetje lullig voor mij, daar gaat mijn zelfverzekerde gevoel.
Bedankt x
Leuk man.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
Het spijt me dat het de verkeerde kant opgaat eend, bedank VERA maar.
Nu weer ontopic mensen!!!
gewoon breder maken en aftakken, niets moeilijks aanquote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
Hormoonhuishouding van je lijf denk ik.
Je kunt het een beetje bijsturen, maar een wilde rivier is lastig in te dammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |