ok..quote:Op zondag 23 februari 2014 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GEVOELSMATIG
1) Emotioneel 2) Instinctief 3) Intuïtief 4) Onberedeneerd
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien moet jij voortaan even beter lezen voordat je een ander terechtwijst.
Waar zeg ik dat je ze zomaar krijgt? Ik schrijf toch heel duidelijk dat de meeste mensen zichzelf erin hebben geroken of in hebben gevreten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo'n scootmobiel krijg je niet zomaar. En oké. die mensen bestaan. maar om nou iedereen in een scootmobiel te bestempelen als aso's..
Ze staan bij bosjes op Marktplaats....quote:Op zondag 23 februari 2014 14:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo'n scootmobiel krijg je niet zomaar. En oké. die mensen bestaan. maar om nou iedereen in een scootmobiel te bestempelen als aso's..
Ja, laat maarquote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je ze zomaar krijgt? Ik schrijf toch heel duidelijk dat de meeste mensen zichzelf erin hebben geroken of in hebben gevreten.
En ja, je hebt ook een minderheid die gewoon oud is of een ziekte heeft gekregen.
Tjaquote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij bent toch die 20 jarige die altijd klaagt over der ouders en het UWV?
Okey, laat maar dan. Ik neem mensen die 20 zijn en nog niet voor zichzelf kunnen zorgen niet echt serieus.quote:
Dat denkenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Okey, laat maar dan. Ik neem mensen die 20 zijn en nog niet voor zichzelf kunnen zorgen niet echt serieus.
Jij ergert je en zij irriteren je. Wezenlijk verschil.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:06 schreef mingling het volgende:
Ik irriteer me om een andere reden aan ze, ze scheuren soms zo hard door t winkelcentrum dat je echt opzij moet springen om ze te ontwijken
zo snel ook he?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jij ergert je en zij irriteren je. Wezenlijk verschil.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Verkeerde smiley. Je had deze moeten gebruiken:.
^2
Dan bouw je gelijk een band op, dat is wel mooi.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Praktiserend invalide.... wel heel sociaal van die scootmobiel ten opzichte van de eigenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |