quote:
Denk eens na voordat je iets postquote:Op zondag 23 februari 2014 14:07 schreef Pulzzar het volgende:
Ik asocieer invalide scootmobielen nu met tokkies en aso's die slecht voor zichzelf zorgen en hun handje maar ophouden bij hun zorgverzekering. Profiteurs zonder zelfreflectie. Elke keer als ik zo'n ding zie, raak ik geïrriteerd, ook al zit er wel een bejaarde in of iemand die er niks aan had kunnen doen dat hij of zij het nodig heeft. Tegenover die mensen vind ik het niet eerlijk dat ik toch geïrriteerd raak.
Die buurman van me is echt geen zielige arme kerel, maar een asociale tokkie die buurtoverlast veroorzaakt. Hij liep zelfs een keer te klagen dat hij weleens hardlopers ziet die volgens zijn interpretatie hem jaloers willen maken dat zij gezond zijn en hij niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Die arme mensen zijn minder valide en jij raakt er geïrriteerd aan! Schaam je
Heb jij ook een scootmobiel? Serieuze vraag, geen getroll deze keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denk eens na voordat je iets post
'T is maar waar je je druk om maakt..quote:Op zondag 23 februari 2014 14:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die buurman van me is echt geen zielige arme kerel, maar een asociale tokkie die buurtoverlast veroorzaakt. Hij liep zelfs een keer te klagen dat hij weleens hardlopers ziet die volgens zijn interpretatie hem jaloers willen maken dat zij gezond zijn en hij niet.Godverdomme, hij heeft het aan zichzelf te danken met zijn gepaf.
Nee, dat nietquote:Op zondag 23 februari 2014 14:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb jij ook een scootmobiel? Serieuze vraag, geen getroll deze keer.
Dat is juist mijn klacht, dat ik hoe dan ook geïrriteerd raak. Het maakt niet uit wie erin zit; gevoelsmatig koppel ik die scootmobielen aan asociale tokkies.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat jij je druk maakt dat je buurman het waagt in zijn huis te klussen, of hij het nou s avonds of overdag doet.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
'T is maar waar je je druk om maakt..
Tussen-n vergeten.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef Perrin het volgende:
Spatie fouten.
http://www.spatiegebruik.nl/
Sommige mensen hebben hem gewoon nodig, dat maakt ze nog geen aso's en tokkiesquote:Op zondag 23 februari 2014 14:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat is juist mijn klacht, dat ik hoe dan ook geïrriteerd raak. Het maakt niet uit wie erin zit; gevoelsmatig koppel ik die scootmobielen aan asociale tokkies.
Heb je dit tegen mij? Ik post nu met mijn smartphone, dus typen gaat veel moeilijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:18 schreef Perrin het volgende:
Spatie fouten.
http://www.spatiegebruik.nl/
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |