quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Blijkbaar is het zo dat diegene die de encryptie gemaakt hebben geen crypto experts zijn en dus zitten er fouten in.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt die end-to-end encryptie dat niet lastiger? Ik snap wel dat het altijd onderschept kan worden maar dacht dat het met Telegram toch iets minder makkelijk zou zijn.
Ik ben geen crypto expertquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, maar jij weet er dus eigenlijk ook niks van?
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen crypto expertmaar aangezien de mensen die dat wel zijn in de code kunnen kijken lijken me die wel wat betrouwbaarder dan wat de gemiddelde nieuwssite de wereld in gooit.
Mij viel juist op van wel, maar binnenkort zitten we toch allemaal op Telegram want kuddedieren en alles.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.
Ghehe.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:25 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, tot nu toe dus twee detacheringsbureau's (waarvan één gelijk verwijderd) en nul vrienden. Ben benieuwd wie de eersten zullen zijn, naast mijzelf, notoir early adaptor
Lees die reacties eensquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef drakin het volgende:
Ik blijf ook nog even bij wa
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)erre-van-veilig.html
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Wat zit iedereen zich hier te druk te maken om al die zooi.
Aan wie moeten jullie nou berichtjes sturen?
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb FF een berichtje gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |