quote:Op zondag 23 februari 2014 10:42 schreef Maraca het volgende:
Zou je mij willen toevoegen in de OP?PSN is Donestea.
Volgens mij is er een knop om text te vegroten.... op de Vita in ieder geval, iets met R.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:42 schreef Maraca het volgende:
Zou je mij willen toevoegen in de OP?PSN is Donestea.
Net even een poging gedaan tot FF, maar het is echt veel te klein om fijn te lezenHopelijk passen ze dat nog aan.
Elder Scrolls krijgt vrijwel overal matige previews.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:01 schreef Maraca het volgende:
Nou, dat werkt iig niet op de PS4. Je moet echt voor de tv gaan zitten om het goed te kunnen spelenWaardeloos, want het lijkt me wel een tof spel! Alhoewel ik wel op een bepaald moment een keuze moet gaan maken: FF, Elder Scrolls of Diablo
![]()
Alhoewel ik momenteel heel erg neig naar Elder Scrolls. Grijs gespeeld op de Xbox
Noesquote:Op zondag 23 februari 2014 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elder Scrolls krijgt vrijwel overal matige previews.
Ik ergerde mij er meer aan dat dat scherm 1/4 van mijn tv wasquote:Op zondag 23 februari 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
Had idd wel wat groter gekund die text. Lekker ook dat je bij die activatiecode alles zelf op hoofdletters moet zetten, en dan het email veld gewoon een normaal textveld is. Dat zijn dingen waar ik me aan irriteer
Ja idd. Ben er verder niet echt kapot van. Dit is gewoon WoW voor de consolequote:Op zondag 23 februari 2014 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ergerde mij er meer aan dat dat scherm 1/4 van mijn tv was
Terwijl dat niet hoeft, ik vind het jammer dat veel sites het meteen vergelijken met world of warcraft.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elder Scrolls krijgt vrijwel overal matige previews.
Gaaf toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd. Ben er verder niet echt kapot van. Dit is gewoon WoW voor de console
Het is een MMORPG voor de console, en een goede ook! Dat het nog een Final Fantasy is ook maakt het helemaal afquote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd. Ben er verder niet echt kapot van. Dit is gewoon WoW voor de console
Ik heb weinig ervaring met FF spellen, maar dit voelt exact hetzelfde aan als zo'n spel wat ik vorig jaar op PC geprobeerd heb (Rift).quote:Op zondag 23 februari 2014 13:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Het is een MMORPG voor de console, en een goede ook! Dat het nog een Final Fantasy is ook maakt het helemaal af
Ja het is een MMORPG, dat is een genre net zoals elke first-person shooter hetzelfde aan voeltquote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met FF spellen, maar dit voelt exact hetzelfde aan als zo'n spel wat ik vorig jaar op PC geprobeerd heb (Rift).
Gaat dit net als ES een MMORPG worden waarvoor je maandelijks moet betalen?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Het is een MMORPG voor de console, en een goede ook! Dat het nog een Final Fantasy is ook maakt het helemaal af
Mwah, tussen BF en CoD zit behoorlijk verschil in de look/feel imho. Maar misschien heb ik daar meer ervaring mee en zie ik dus beter de verschillen dan bij dit genre wat ik weinig gespeeld hebquote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja het is een MMORPG, dat is een genre net zoals elke first-person shooter hetzelfde aan voelt
Denk vooral dat het geen succes wordt door de monthly fee van $14,95. Veel te hoog, m.i.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Terwijl dat niet hoeft, ik vind het jammer dat veel sites het meteen vergelijken met world of warcraft.
Ik denk dat dit spel best groots kan uitpakken.
Zeker als je ook al PS+ moet betalenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Denk vooral dat het geen succes wordt door de monthly fee van $14,95. Veel te hoog, m.i.
Maar dat heb je niet nodig voor TESO.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeker als je ook al PS+ moet betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |