Ik was met CoD altijd van de Search & Destroy, zag dat deze modus met een andere naam ook bij BF aanwezig is. Durf het alleen nog niet aan, gezien ik behoorlijk slecht ben nog.quote:
Boeiendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik was met CoD altijd van de Search & Destroy, zag dat deze modus met een andere naam ook bij BF aanwezig is. Durf het alleen nog niet aan, gezien ik behoorlijk slecht ben nog.
64quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Conquest met 128 man is de beste mode in Battlefield 4 imho.
Ja klopt.quote:
Dat is ook weer zo... Maar het niveau lag bij CoD altijd zo angstig hoog dat het wel handig is wanneer je iets raakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BoeiendJe leert het door het te doen!
Heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Nickskuh het volgende:
Nog mensen met FIFA hier? Add me: Nickskeh
Voeg me maar toe aan de club: Ashtasticzquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Massief het volgende:
Iemand profclub? Zit met allemaal debielen nu en daar is geen zak aan
Bedanktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:08 schreef rboy14 het volgende:
even een tip voor mensen die nog psn tegoed/ ps plus nodig hebben. Bij wehkamp krijg je nu 10 euro korting op je eerste bestelling, nieuw account aanmaken en kassa! ( de code is NIEUW)
die waren bij mij maar 1,95quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
BedanktAlleen zijn de verzendkosten bij Wehkamp zo hoog dat je 50% alweer kwijt bent aan het verzenden
Dat valt wel mee ja! Moet meestel 5 euro aftikken.quote:
dat had ik ook, ik heb een nieuw account met een random naam (zoals piet klaasen) aangemaakt en dat werktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat valt wel mee ja! Moet meestel 5 euro aftikken
Bij jouw gegevens hebben we een bestaand wehkamp.nl account gevonden
http://lmgtfy.com/?q=Upcoming+games+for+the+Playstation+4%2C+2014quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ugh komt er nog iets goeds uit de komende weken ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Upcoming+games+for+the+Playstation+4%2C+2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |