Laatst overkwam me iets onverwachts: ik opende een topic alhier, hopend op constructieve reacties, waar ik iets mee zou kunnen...werd opeens het topic verwijderd!
Navraag leerde mij dat dit Fok! beleid is; men zou beter af zijn met psychiatrische hulp. Nu kan ik daar wel _enigzins_ in meegaan; ware het niet dat ik geen enkel bericht/pm kreeg met het dringende advies van de Fok!mods, om externe, professionele hulp te zoeken; het topic werd gewoon verwijderd en dat was dat.
Zeker in het geval van acute doodswensen lijkt me dit een bijzonder gevaarlijke wijze van handelen; namelijk, de zorgvrager, wiens topic rucksichtlos en zonder verklaring verwijderd wordt, zal zich in de meeste gevallen niet serieus genomen voelen en dat zal geen geode invloed hebben op zijn geestesgesteldheid.
Dus, om domme übertokkie-Danny's censuur te vermijden: dit topic gaat _niet_ over zelfmoordgedachten, maar over de ervaringen van R&P posters met de Fok!censuur: heb je er ervaring mee, hoe ging je er mee om?
En reageer vlug, want ook dit topic zal snel verwijderd worden! We willen immers geen recalcitrante geluiden op Fok!.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!