Seriously?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef WaterVuur267 het volgende:
Ik zal het in samenvattingsvorm houden;
Niet gelukt helaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Seriously?
OT: Sportclub of hobbyclub schijnt wel te werken.
Erg makkelijk om te zeggen als je geen vrienden hebt ja..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef WaterVuur267 het volgende:
Uiteindelijk... ik wil wel heel graag vrienden, maar dan ook echt vrienden waarop je kunt bouwen, maar tegenwoordig is het allemaal fake.
Heerlijk negatief kijkje heb je op andere mensen zeg.. Het zal vast door je ervaringen komen maar toch.. Persoonlijk heb ik niks aan succes als ik het niet met mijn vrienden zou kunnen delen. Als jij daar niet zo'n waarde aan hecht kan je gewoon doorgaan hoe je bezig bent.quote:Laten we eerlijk zijn, je vrienden zijn niet degene die jouw pensioen zullen betalen.
Mijn ervaringen zijn;
* mensen roddelen alleen maar over elkaar
* mensen kunnen elkaar niet accepteren hoe ze zijn qua normen en waarden
* mensen hebben altijd kritiek,( vult eigenlijk het voorgaande aan.)
* alles draait om zuipen en telefoons.
* mensen doen iets uit verwachtingen en niet omdat ze iets uit hun hart doen. Als ze iets voor je doen, dan verwachten ze dat je hun de volgende keer helpt, zo niet dan halen ze het verleden erbij dat zij jou ooit geholpen hebben.
Succes met vrienden delen? Bedoel je je geld delen ?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:54 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Erg makkelijk om te zeggen als je geen vrienden hebt ja..
Hou die gedachte vast, dan maak je er vast genoeg.
[..]
Heerlijk negatief kijkje heb je op andere mensen zeg.. Het zal vast door je ervaringen komen maar toch.. Persoonlijk heb ik niks aan succes als ik het niet met mijn vrienden zou kunnen delen. Als jij daar niet zo'n waarde aan hecht kan je gewoon doorgaan hoe je bezig bent.
Maar aangezien je laat doorschemeren dat je stiekem toch wel erg graag vrienden wil, moet
je misschien op de goede plekken gaan zoeken. Ga naar plekken waar mensen jouw interesses delen ofzo. Haal die zure bril van je kop af en kijk daarnaast ook even naar jezelf
Dat denk ik dus ook..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:52 schreef aijumu het volgende:
Vriendschap is in een veel gevallen, een illusie.
Wat is het probleem met open stellen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef WaterVuur267 het volgende:
Ik zelf ben het zat om mijzelf elke keer open te stellen, het toch niks oplevert qua vriendschap.
Echte kameraadschap, heb je met misschien 2 mensen die je echt volledig kunt vertrouwen, en 24/7 op kunt bouwen. De rest zijn eigenlijk kennissen, maar men noemt ze liever vrienden, want kennissen klinkt zo negatiefquote:
Echte vrienden krijg je niet snel, de meeste mensen hebben dan ook vooral oppervlakkige vrienden. Niks mis mee en is misschien vaak beter ook; wel de lusten en niet de lasten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:52 schreef aijumu het volgende:
Vriendschap is in een veel gevallen, een illusie.
Als men daar gelukkig van word, vooral doenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Echte vrienden krijg je niet snel, de meeste mensen hebben dan ook vooral oppervlakkige vrienden. Niks mis mee en is misschien vaak beter ook; wel de lusten en niet de lasten.
Die oppervlakkige heb ik niet eens. De lusten niet eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Echte vrienden krijg je niet snel, de meeste mensen hebben dan ook vooral oppervlakkige vrienden. Niks mis mee en is misschien vaak beter ook; wel de lusten en niet de lasten.
Het wordt doorverteld of tegen je gebruiktquote:Op zondag 23 februari 2014 12:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat is het probleem met open stellen?
In mijn omgeving zie ik vele mensen leuke dingen samen doen, ik heb dat helaas niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef aijumu het volgende:
[..]
Echte kameraadschap, heb je met misschien 2 mensen die je echt volledig kunt vertrouwen, en 24/7 op kunt bouwen. De rest zijn eigenlijk kennissen, maar men noemt ze liever vrienden, want kennissen klinkt zo negatief
Dat doe ik niet, dus nog saaier.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef Solo14 het volgende:
Herkenbaar, alleen faal ik ook met school.
In de vakantie heb ik ook echt geen fuck te doen, kijk altijd uit naar de zaterdag. Dan kan ik solo uitgaan , ben ik weer onder de mensen.
Af en toe, wat laten varen, kan altijd nog als het op interesses komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:10 schreef WaterVuur267 het volgende:
[..]
In mijn omgeving zie ik vele mensen leuke dingen samen doen, ik heb dat helaas niet.
Vaak genoeg ben ik ook invited, maar niet op ingegaan ivm interessebotsing.
Jammer voor zij die de kwetsbaarheid van een ander niet op waarde kunnen schatten. Sluit jezelf niet af, want daar doe je jezelf tekort mee. En anderen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef WaterVuur267 het volgende:
[..]
Het wordt doorverteld of tegen je gebruikt
wat bedoel je?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef aijumu het volgende:
[..]
Af en toe, wat laten varen, kan altijd nog als het op interesses komt.
nog een voorbeeld met oude kennissen zoek ik contact op en wordt elke keer aan de kant geschoven omdat hun agenda vol zit.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Jammer voor zij die de kwetsbaarheid van een ander niet op waarde kunnen schatten. Sluit jezelf niet af, want daar doe je jezelf tekort mee. En anderen.
Het botst zo erg dat ik geen gespreksstof heb. Wat moet ik dan met mensen waar ik niet eens mijn mond opentrek.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef aijumu het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd dezelfde interesses hebben, daar doel ik op.
Goed, mee eens dan houd het snel op.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef WaterVuur267 het volgende:
[..]
Het botst zo erg dat ik geen gespreksstof heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |