Beste allemaal,
Sinds een maand heb ik last van enorme pijnscheuten in de rechterkant van mijn hoofd.
De steken komen ongeveer rond mij rechteroor binnen en trekken door tot aan mijn rechterslaap, dus eerst dacht ik aan een oorontsteking.
Tevens voelt het alsof er water in mijn rechteroor zit waardoor ik heel erg dof hoor.
Toen ik bij de huisarts kwam heeft hij mijn oren gecontroleerd maar daar was volgens hem niks raars aan te zien, ook had ik geen last van verkoudheid of iets anders aan mijn neus. Volgens hem was er dus geen oorontsteking.
Omdat hij de steken wel raar vond heeft hij me een kuur van Lyrica (75mg), eerst een dag 1 pil en daarna 2 pillen per dag, voorgeschreven voor een week en als ik na de week nog steeds last had moest ik terugkomen.
De steken hielden aan dus na een week ben ik teruggegaan en heeft hij mijn oren weer gecontroleerd en trok dezelfde conclusie. Het enige wat hij veranderd heeft is de dosering van de Lyrica en me een Lyrica kuur voorgeschreven van de eerste dag 2 pillen van (150mg) met een opbouw naar 4x (150 mg) per dag.
Echter krijg ik enorm last van bijwerkingen van deze ophoging, slechte concentratie, moeilijk focussen, trillerig en een heel er dof gevoel in alles. Soms lijkt het wel alsof ik enorm hard aan het spacen ben van deze kuur.
De steken in mijn hoofd worden nu wel onderdrukt maar heb nog steeds een knallende koppijn en op dit moment zijn de bijwerkingen bijna net zo erg als de klachten.
Mijn huisarts wil dat ik de kuur afmaak (nog zo'n 2 weken) maar persoonlijk zie ik dit niet echt zitten.
Concluderend: Wat moet ik nu doen? Kuur afmaken met bijwerkingen, stoppen met de kuur en de klachten accepteren of me laten doorverwijzen?
Iemand ervaringen met dit of met tips om hier mee om te gaan.
Groeten,
[ Bericht 0% gewijzigd door numero_uno op 22-02-2014 23:34:07 ]
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-